eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''

ΚΡΑΥΓΗ - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ

Σήμερα αφιερώνει στο ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ η... αναγνώστριά μας Λωξάντρα, ένα τραγούδι του Νίκου Καρβέλα που ερμηνέυθηκε απο την Άννα Βίση κατά την έναρξη της νέας χιλιετίας το 2000 όπου και άλλαξε και τό ύφος της ελληνικής μουσικής.

''Καλημέρα σας...

Γύρω μου φαντάζομαι και ψάχνω το <<σεξ απίλ>> μου και καταδικάζω τους ρατσιστές της ελεύθερης έκφρασης...

Μου αρέσει, ανασαίνω όταν την προσωπική μου ζωή και τις οποιεσδήποτε περιπέτειες μου τις βάζω επάνω στο τραπέζι του διαλόγου της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ας καταδικάσουμε όλοι μαζί την οποιαδήποτε μορφή βίας - σεξισμού  απ΄όπου κι αν προέρχεται!

Το σημερινό τραγούδι το αφιερώνω σ΄εναν παλιό μου... φίλο που κάποτε, πλαγιάζαμε στο σπίτι μου!


Μακρiά σου ο κόσμος είναι Για μένα φυλακή Το στόμα μου ανοίγω Και βγάζω μια κραυγή Εϊϊϊϊ

Σε θέλω, σε θέλω Για σένα εγώ πεθαίνω Σε θέλω, σε θέλω Για σένα ανασαίνω

Υ.Γ:Είναι λυπηρό αλλά τι να κάνουμε;

Λωξάντρα

καλή σας ακρόαση...