eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

ΔΗ.ΣΥ.ΕΡ - Βιογραφικά σημειώματα υποψηφίων Δελίεζα Γιούλης - Κοντοβράκη Ιωάννη & Κρουμπούζου-Δεβελέκου Σταυρούλας

image.png
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Ενώνω τις δυνάμεις μου με γνώμονα την εμπειρία , την αλήθεια, την εργατικότητα, την ποιότητα του χαρακτήρα μου αλλά και των συνεργατών μου.Επιθυμώ συνειδητά να υπηρετήσω τους συμπολίτες μου στηρίζοντας το νυν Δήμαρχο Ερμιονίδας κο Δημήτριο Σφυρή έχοντας στο πρόσωπό του και των Συνεργατών του τεράστιο αίσθημα εμπιστοσύνης. 

Στην προσπάθεια αυτή μοναδικό μου κίνητρο είναι η αγάπη, η ευθύνη και ο σεβασμός για τους ανθρώπους και τον τόπο όπου μεγάλωσα και ζω με την οικογένειά μου.
Στις εκλογές της 26ης Μαϊου λέμε ΝΑΙ στη Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας, στον συνεχή διαρκή αγώνα του πλέον οργανωμένου Δήμου που έχει δρομολογήσει σημαντικά έργα προκειμένου να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα και τις συνθήκες ζωής των συμπολιτών μας.
Ευχαριστώ τον κο Δήμαρχο για την τιμητική πρόσκληση συμμετοχής στο συνδυασμό του και όλους όσους εκφράστηκαν θετικά από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της υποψηφιότητάς μου προκειμένου να συνεχίσουμε να δίνουμε στην Ερμιονίδα μας τη θέση που της αξίζει.

Καλή Επιτυχία σε όλους!
Με εκτίμηση
Δελίεζα Παναγιούλα (Γιούλη) του Βασιλείου
Απόφοιτος ΤΕ Οικονομίας και Διοίκησης
 

image.png


Αγαπητοί συμπατριώτες και αγαπητές συμπατριώτισσες,
Η πρόοδος είναι αυτοσκοπός σε όλη τη ζωή μου και αυτό επιτεύχθηκε με σκληρή δουλειά, ήθος, μεθοδικότητα, υπομονή και προσήλωση στον στόχο.
Από τα νεανικά μου χρόνια είχα έντονη την αίσθηση της ομαδικότητας και την ανάγκη να συμμετέχω ενεργά στα αθλητικά, πολιτιστικά και πολιτικά δρώμενα του τόπου μου. Ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με τον αθλητισμό στην τοπική ποδοσφαιρική ομάδα του Κρανιδίου. Ο προσκοπισμός είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και τον υπηρέτησα ως Τοπικός Έφορος επί σειρά ετών. Για τέσσερα χρόνια ήμουν στην θέση του προέδρου στον Παιδικό σταθμό Κρανιδίου. Την τελευταία πενταετία προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην Δημοτική Κοινότητα Κρανιδίου ως Πρόεδρος.
Η αγάπη και η αφοσίωση στον τόπο μου με οδηγεί στο να συνεχίσω να είμαι στο πλευρό του Δημάρχου Δημητρίου Σφυρή. Η συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια μου απέδειξε ότι έχουμε κοινό όραμα γι’ αυτόν τον τόπο. Ο Δημήτρης Σφυρής είναι ο άνθρωπος που με τις γνώσεις και την εμπειρία του στην αυτοδιοίκηση αλλά κυρίως με τις πράξεις του αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι ταγμένος στο να κάνει καλύτερη και ποιοτικότερη την ζωή των κατοίκων της Ερμιονίδας. Έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τις ικανότητες να διοικήσει και να είναι αποτελεσματικός ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες.
Στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 26/5/2019 θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος στηρίζοντας τον Δημήτρη Σφυρή και την Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους στις προηγούμενες εκλογές και ελπίζω στην ψήφο εμπιστοσύνης και αυτήν την φορά.
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους συνυποψήφιους της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας.

Με εκτίμηση
Ιωάννης Κοντοβράκης

image.png

Αγαπητοί Συνδημότες και Συνδημότισσες,
Ονομάζομαι Κρουμπούζου-Δεβελέκου Σταυρούλα, γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κρανίδι Αργολίδος. Τελείωσα την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο Κρανίδι και συνέχισα τις σπουδές μου σε Ι.Ε.Κ. στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Από το 2000 όμως με κέρδισε το επάγγελμα των γονιών μου κι ασχολούμαι επαγγελματικά με τον πρωτογενή τομέα παραγωγής αγαθών της γεωργίας και κτηνοτροφίας. Είμαι μέλος του Αγροτικού Συνεταιρισμού ‘ ΘΕΡΜΑΣΙΑ –ΔΗΜΗΤΡΑ΄ και παντρεμένη με το Δεβελέκο Χρήστο με τον οποίο έχουμε αποκτήσει 3 παιδιά.
Με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκα την τιμητική για μένα πρόταση του νυν Δημάρχου Ερμιονίδας κ. Σφυρή Δημητρίου να με συμπεριλάβει στο συνδυασμό του «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΦΥΡΗΣ» ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλο.

Από αυτή τη θέση σκοπεύω να εργαστώ ώστε ο τόπος μας να συνεχίσει να έχει την πορεία ανάπτυξης, τα θεμέλια της οποίας έχει ήδη θέσει η σημερινή Δημοτική Αρχή με πληθώρα έργων που έχει είτε υλοποιήσει είτε δρομολογήσει να υλοποιηθούν σε επίπεδο υποδομών, Κοινωνικής Πρόνοιας & Μέριμνας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνδημότες μου θα αναδείξω τα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους επιδιώκοντας άμεσες και οριστικές λύσεις.
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για ρηξικέλευθες αποφάσεις από ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικά για το τόπο τους και για το μέλλον των παιδιών τους.
Ζητώ την ψήφο σας για να οδηγήσουμε ,από κοινού, τον τόπο μας ακόμα πιο μπροστά!!!

Με εκτίμηση
Κρουμπούζου –Δεβελέκου Σταυρούλα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
ΔΗ.ΣΥ.ΕΡ