eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΠΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ:ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΦΑΓΕΙΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ Ο κ. ΣΕΡΕΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ!!!!

Διαβάζοντας στο διαδίκτυο την επιστολή του πρώην Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Διδύμων κ. Σερέτη Παναγιώτη προς τον Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Σφυρή Δημήτρη για το θέμα της παράδοσης του Δημοτικού Σφαγείου, ένιωσα μεγάλη έκπληξη με τις ανακρίβειες που περιέχει αυτή.
Έτσι με την παρούσα επιστολή πιστεύω να του φρεσκάρω λίγο την μνήμη, η οποία προφανώς του έχει αδυνατίσει πολύ τώρα τελευταία.
Καταρχήν δεν μου παρέδωσε τίποτα την 1η Σεπτεμβρίου 2014. Εγώ απουσίαζα στο εξωτερικό για οικογενειακούς λόγους από την 11η Αυγούστου 2014 και επέστρεψα στα Δίδυμα την 1η Σεπτεμβρίου και ώρα 15:00.
Μάλιστα είχα ενημερώσει ως όφειλα για την απουσία μου, με επιστολή μου τον Δήμο Ερμιονίδας.
Οπότε επειδή δεν μπορούσα να ορκιστώ στις 24 Αυγούστου 2014, η ορκωμοσία μου έγινε την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου και ώρα 14:00, ημερομηνία από την οποία ανέλαβα τυπικά τα καθήκοντά μου ως Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Διδύμων.
Επειδή υπήρχε μεγάλη ανάγκη να προετοιμαστούν τα σχολικά κτίρια ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, αποφάσισα να παραλάβω τα κλειδιά του Κοινοτικού Καταστήματος Διδύμων μια μέρα νωρίτερα από την ορκωμοσία μου.
Έτσι  την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 15:00 βρεθήκαμε με τον κ. Σερέτη Παναγιώτη στο Κοινοτικό Κατάστημα των Διδύμων, όπου μου παρέδωσε τα κλειδιά του Καταστήματος και μου είπε ότι μέσα στην κλειδοθήκη, εκτός των άλλων κλειδιών, υπάρχουν και αυτά του Δημοτικού Σφαγείου.
Σε ερώτησή μου, γιατί είχε ο κ. Σερέτης τα κλειδιά αυτά, μου απάντησε ότι του τα έδωσε η πρώην Αντιδήμαρχος Ερμιονίδας κ. Σαμπάνη Γιώτα, για να δείξει το Δημοτικό Σφαγείο σε έναν επίδοξο ενοικιαστή.
Τότε εγώ του είπα ότι εμείς δεν έχουμε καμία δουλεία με τα κλειδιά του Δημοτικού Σφαγείου και ότι θα πρέπει αυτό να παραδοθεί στην νέα Δημοτική Αρχή μέσω δύο επιτροπών παράδοσης και παραλαβής, οι οποίες θα καταγράψουν τον εξοπλισμό και τα υλικά και θα δουν εάν αυτά συμφωνούν με την απογραφή που έκαναν οι ορκωτοί λογιστές – εκκαθαριστές τον Νοέμβριο του 2012.
Στην συνέχεια ο κ. Σερέτης αποχώρησε από το Κοινοτικό Κατάστημα, χωρίς μάλιστα να έχουμε υπογράψει μεταξύ μας ένα πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής, διότι πολύ απλά ο κ. Σερέτης δεν είχε ετοιμάσει κάτι τέτοιο.
Την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 12:30 πήγα στο χώρο του Δημοτικού Σφαγείου μαζί με τον κ. Μπρούστα Γεώργιο. Φτάνοντας στην εξωτερική πόρτα που ασφαλίζει τον περιβάλλοντα χώρο, διαπιστώσαμε πως αυτή ήταν ανοικτή. Παράλληλα διαπιστώσαμε πως είχε κλαπεί ο μετασχηματιστής της ΔΕΗ που έδινε ρεύμα στο Δημοτικό Σφαγείο.
Αμέσως τηλεφώνησα στον κ. Σερέτη και τον κάλεσα να προσέλθει στον χώρο προκειμένου να κάνουμε από κοινού την καταγραφή του εξοπλισμού και του υλικού. Ο κ. Σερέτης αρνήθηκε να προσέλθει λέγοντάς μου ότι είχε δουλειά στο μαγαζί του. Οπότε την ίδια στιγμή εγώ και ο κ. Μπρούστας Γεώργιος πήγαμε στο μαγαζί του κ. Σερέτη, όπου και του έδωσα τα κλειδιά του Δημοτικού Σφαγείου αφήνοντάς τα επάνω στο πάσο του μαγαζιού του.
Όταν με ρώτησε τι να τα κάνει τα κλειδιά, του απάντησα να τα δώσει στην πρώην Αντιδήμαρχο Ερμιονίδας κ. Σαμπάνη Γιώτα, από την οποία και τα είχε πάρει για να δείξει το Δημοτικό Σφαγείο σε έναν επίδοξο ενοικιαστή, σύμφωνα με τα λεγόμενά του.
Παραμείναμε με τον κ. Μπρούστα Γεώργιο στο μαγαζί του κ. Σερέτη για ένα δεκάλεπτο ακόμα, έως ότου ο κ. Σερέτης επικοινωνήσει με την κ. Σαμπάνη για το θέμα των κλειδιών.
Μετά την παρέλευση των δέκα λεπτών ο κ. Σερέτης μας είπε ότι η κ. Σαμπάνη αρνείται να πάρει τα κλειδιά του Δημοτικού Σφαγείου και αναρωτήθηκε τι να τα κάνει.
Εγώ τότε του πρότεινα να τα δώσει στον πρώην Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Καμιζή Δημήτρη, διότι κανονικά αυτός θα έπρεπε να τα είχε παραδώσει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 στον νέο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Σφυρή Δημήτρη.
Ο κ. Σερέτης συμφώνησε με την προτροπή μου, οπότε εγώ και ο κ. Μπρούστας Γεώργιος αποχωρήσαμε από τον χώρο, έχοντας αφήσει στον κ. Σερέτη τα κλειδιά του Δημοτικού Σφαγείου.

Αυτά προς ενημέρωση των Δημοτών της Ερμιονίδας (και αν υπάρξει αμφισβήτηση των γεγονότων το λόγο έχει πλέον ο κ. Εισαγγελέας).


Ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Διδύμων


Σπανός Κωνσταντίνος