eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

''Ο ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΔΑΓΚΛΗΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ κ. ΓΑΝΩΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ «ΚΑΙΕΙ ...» ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ - ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ... ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ''

  ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΓΚΛΗΣ ΠΡΟΣ ΙΩΣΗΦ ΓΑΝΩΣΗ:

<< ... -  Η ϕιλοσοϕία του κ. Γανώση; « Να είναι καθαρός ο χώρος μου και την βρώμα ας την ϕάνε οι άλλοι!!!»
- Καλό θα ήταν να μας πει, ποιούς Βαλτετσιώτες στην καταγωγή λοιδωρεί. Αυτούς που μέχρι το 2006 έλεγε οτι μυρίζουν τα χνώτα τους, προσβάλλοντας την σκληρά εργαζόμενη τάξη των κτηνοτρόϕων; Αυτούς που το 2006 ως υποψήϕιος Δήμαρχος γονατιστός εκλιπαρούσε για την στήριξή τους η αυτούς που συναναστρέϕεται;
  Όπως και να έχει, δεν του ζήτησε κανείς να τους αγαπήσει. Οϕείλει όμως να τους ΣΕΒΑΣΤΕΙ...>>

-ακολουθεί ολόκληρη η Επιστολή-
 ----------------------------------------

Με αϕορμή το προσβλητικό για το πρόσωπό μου κείμενο που απέστειλε ο κ. Ι. Γανώσης και δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο του κ. Δαμαλίτη (01/07/2014), θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. 

Ο κ. Γανώσης, σαν νέος Καίσαρας Θεός και παντογνώστης, κριτικάρει, νουθετεί και λοιδωρεί χωρίς αιδώ τους συμπατριώτες του και τους πολιτικούς του αντιπάλους. 

 Ενοχλήθηκε γιατί εξέϕρασα κόσμια την άποψή μου για την άθλια εικόνα που παρουσίαζε ο χώρος της λαικής αγοράς την περασμένη Πέμπτη. Δεν ενοχλήθηκε όμως από τις στοίβες των σκουπιδιών μπροστά από το Λιμεναρχείο και το Νηπιαγωγείο. 

Αυτά τα σκουπίδια δεν προσβάλλουν ούτε τον πολιτισμό του ούτε την αισθητική του, αϕού και ο ίδιος εκεί έριχνε τα σκουπίδια του. Τι τον ενδιαϕέρει εάν ο κ. Δρουγκάνης κλείσει το μαγαζί του; Έχει επιλέξει όμως και άλλο χώρο. 

Την χωματερή δίπλα στο σπίτι του κ. Μπόλλα, όπου και συνελήϕθη επ’ αυτοϕώρω από συμπατριώτες μας τα ξημερώματα Τετάρτης 02/07/14, να εναποθέτει τα πάσης ϕύσεως απορρίματα της επιχειρησής του. Η ϕιλοσοϕία του; « Να είναι καθαρός ο χώρος μου και την βρώμα ας την ϕάνε οι άλλοι!!!»

Ο κ. Γανώσης καλεί την νεοεκλεγείσα Δημοτική Αρχή να αναλάβει δράση άμεσα, από το ίδιο βράδυ των εκλογών και προ της επίσημης ανάληψης των καθηκόντων της, την 1/9/2014. Προϕανώς θεωρεί παντελώς ανίκανη την νυν Δημοτική Αρχή να αντιμετωπίσει το θέμα των σκουπιδιών, τη στιγμή μάλιστα που αυτή έχει το θεσμικό ρόλο της διαχείρισης των θεμάτων καθαριότητας μέχρι τη λήξη της θητείας της. Επίσης θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσει ο κ. Γανώσης ως στέλεχος της παράταξης της παρούσης Δημοτικής Αρχής και εκλεγμένος σύμβουλος για την επόμενη 5ετία, τι ενέργειες έχει κάνει για την εξεύρεση λύσης στο σοβαρό αυτό θέμα. Όσον αϕορά το ειρωνικό του σχόλιο ότι « διαχειριστήκαμε προεκλογικά έξυπνα τα παντός είδους σκουπίδια», έχω να του πω ότι, 
το θέμα αυτό οι μόνοι που το διαχειρίστικαν προεκλογικά είναι οι δημότες μας και ΜΟΝΟΝ αυτοί. ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ.
Σχετικά με τα επίσης ειρωνικά σχόλιά του «...πρέπει να ϕωνάξετε πάλι τα κλαρίνα σας να ξανατραγουδήσουν το Άσμα Ασμάτων – Εκεί ψηλά στου ΒΑΛΤΕΤΣΙΟΥ τον μύλο...» του απαντώ ότι εμείς τιμάμε την δημοτική μουσική και τα δημοτικά τραγούδια μας. Όσο για τα πανηγύρια μας, αυτά ήταν πάντα έκϕραση της ψυχής μας, μ΄αυτά μεγαλώσαμε και γι΄αυτάκαμαρώνουμε. Καλό θα ήταν να μας πει, ποιούς Βαλτετσιώτες στην καταγωγή λοιδωρεί. Αυτούς που μέχρι το 2006 έλεγε οτι μυρίζουν τα χνώτα τους, προσβάλλοντας την σκληρά εργαζόμενη τάξη των κτηνοτρόϕων; Αυτούς που το 2006 ως υποψήϕιος Δήμαρχος γονατιστός εκλιπαρούσε για την στήριξή τους η αυτούς που συναναστρέϕεται; Όπως και να έχει, δεν του ζήτησε κανείς να τους αγαπήσει. Οϕείλει όμως να τους ΣΕΒΑΣΤΕΙ.

Κύριε Γανώση, παρ΄ότι κατα καιρούς καταβάλλεις ϕιλότιμες προσπάθειες να με μειώσεις και να με ταπεινώσεις, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά, δεν θα τα καταϕέρεις. ‘Οσες αιχμές και αν αϕήσεις για το πρόσωπό μου δεν θα αποδώσουν.

Η επιλογή της επαγγελματικής μου έδρας αϕορά εμένα προσωπικά και όχι εσένα και το γεγονός αυτό, δεν προσθέτει ούτε αϕαιρεί κάτι, τόσο από τα δικαιώματά μου όσο και από τις υποχρεώσεις μου.

Η αιχμή για αγκαλίτσες και δάκρυα με τον νυν πρόεδρο κ. Κρητσωτάκη είναι τουλαχιστον κατάπτυστη. Με τον κ. Κρητσωτάκη, αλλά και με τους άλλους συναδέλϕους κ. Αραπάκη και κ. Δρουγκάνη είχαμε άριστη συνεργασία. Σχέση που για να πετύχει απαιτείται αμοιβαίος σεβασμός. Δάκρυα ψυχής ή οποιαδήποτε άλλα δάκρυα,αγκαλιές και καλημέρες καταθέτεις μόνον εσύ,ανάλογα με το προσωπικό η πολιτικό σου συμϕέρον.
Οι αιχμές σου για τον ρόλο μου ως προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας με αϕήνουν αδιάϕορο, γιατί έχω μάθει να δουλεύω και ως θεληματάρης και ως MANAGER.
Από το 1990 έως και σήμερα, 24 ολόκληρα χρόνια, υπηρετώ συνειδητά, με αγάπη και σεβασμό τους συμπολίτες μας από διαϕορετικές θέσεις ευθύνης και ότι διαχειρίστηκα το παρέδωσα καλύτερο. Όχι ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ!!
Φαίνεται ότι η όλη δράση μου στα κοινά και η εν γένει συμπεριϕορά μου, εκτιμήθηκε δεόντως από τους συμπολίτες μας, οι οποίοι με επανεξέλεξαν στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ως πρώτο σύμβουλο της πλειοψηϕείας της δημοτικής κοινότητας Ερμιόνης.

Θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή διότι δεν κατηγορήθηκα ποτέ ότι καταπάτησα δημόσιο χώρο, ούτε έχω εμπλακεί σε δικαστικές διαμάχες, ούτε προκάλεσα ποτέ συμπολίτες μου με τη δηκτική μου συμπεριϕορά. 

Πολύ περισσότερο δε, διότι ουδέποτε επέβαλα στα παιδιά μου «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ» απογόρευση επικοινωνίας με...

..... παιδιά πολιτικών μου αντιπάλων.



ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΓΚΛΗΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
ΕΡΜΙΟΝΗΣ