eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Συνεχίζεται …. ο δημόσιος καλοπροαίρετος διάλογος Δημήτρη Σφυρή – Ανάργυρου Λεμπέση.

Ανάργυρος Λεμπέσης:

«Σου το επαναλαμβάνω για μια φορά ακόμα, μην επιτρέψεις από δω και μπρος να κόβουν το Νερό και να αρπάζουν τα 36,4€ για την επανασύνδεση, γιατί θα το βρεις μπροστά σου.»





Δήμαρχε κύριε Δημήτρη Σφυρή,


Δεν θα απαντήσω αντιπολιτευτικά στο κείμενο που ανάρτησες, διότι δεν μου το επιτρέπει η πολιτική μου συνείδηση, αφού εγώ και ο συνδυασμός μου βάλαμε και εμείς ένα τόσο δα δαχτυλάκι για να γίνεις εσύ Δήμαρχος όλης της Ερμιονίδας.


Θα απαντήσω σταράτα, αληθινά και συμβουλευτικά, δίχως ειρωνειίτσες, με τον τρόπο που απαντούσα όταν ήμουν και εγώ Δήμαρχος.


Φίλε Δημήτρη, εμμένω στην θέση μου για το ληστρικό 36,4€ τέλος επανασύνδεσης, αγνοώντας ποιος το εισπράττει, η εταιρεία όπως εσύ ομολόγησες ή η ΔΕΥΑΕΡ. Όποιος και να το εισπράττει, το αρπάζει από τις στενεμένες από την οικονομική κρίση τσέπες των Δημοτών της Ερμιονίδας. Το στένεμα της τσέπης το έχουμε αισθανθεί όλοι μας, πιστεύω ότι το έχεις αισθανθεί και εσύ Φίλε Δημήτρη στην δική σου τσέπη.



Ο Δήμος Δήμαρχε δεν είναι ιδιωτική εισπρακτική εταιρεία να αρπάζει το χρήμα από τους «πελάτες» της, αλλά πρέπει να παράγει κοινωνική πολιτική με ανθρωπιά και ευαισθησία στους Δημότες του.

Σου το επαναλαμβάνω για μια φορά ακόμα, μην επιτρέψεις από δω και μπρος να κόβουν το Νερό και να αρπάζουν τα 36,4€ για την επανασύνδεση, γιατί θα το βρεις μπροστά σου. 

Αφού το Νερό που παρέχουμε στους Δημότες μας και εγώ τότε και εσύ τώρα, γλυφό, μόνο για λάτρα και τα μπουκάλια με το πόσιμο νερό σύννεφο. Και εσύ θέλεις και τα 36,4€ για την επανασύνδεση.

Κύριε Δήμαρχε θα σου επισημάνω ατοπήματα που με έκπληξη διαπίστωσα ότι τα αγνοείς, πράγμα που δεν το περίμενα από σένα:


''Φίλε μου Ανάργυρε,

Δεν χαράτσωσες όπως λες με το ειδικό τέλος 80%, το οποίο είναι αμιγώς φορολογικό βάσει της γνωμοδότησης υπ’ αριθμ. 790/1986 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Γιατί ο πρώην Δήμος Ερμιόνης δεν μπορούσε να έχει Δ.Ε.Υ.Α., εφόσον δεν είχε πάνω από 10.000 κατοίκους, αλλά κάτω από 10.000 σύμφωνα με τις απογραφές του 2001 και του 2011 (4.554 κάτοικοι), ώστε να υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.1069/1980 και αναγκαστικά να το πράξεις.''



Και σε ρωτώ Φίλε Δημήτρη, ο Δήμος Ασκληπιείου, ο Δήμος Ύδρας, ο Δήμος Πόρου, ο Δήμος Σπετσών που έχουν επιχειρήσεις ύδρευσης δεν έχουν ορισμένοι πληθυσμό κάτω και από 5.000 κατοίκους; 

Καλά, μα ο Καποδιστριακός Δήμος Κρανιδίου που τον υπηρέτησες κάμποσα χρόνια και εσύ Φίλε Δημήτρη γιατί είχε επιχείρηση ύδρευσης;

Δικαιολογημένα, ο Νεαρός είναι καινούργιος στην θέση του Προέδρου και δεν σου έδωσε σωστά τα στοιχεία!!! Εσύ έτσι ανεύθυνα Φίλε Δημήτρη, μιλάς για το όριο πληθυσμού άνω των 10.000 κατοίκων για να δημιουργηθεί Δ.Ε.Υ.Α.;

Τα στοιχεία Δήμαρχε Ερμιονίδας για την ίδρυση της αμαρτωλής (όπως την αποκαλούσες) Δ.Ε.Υ.Α. Κρανιδίου θα σου τα επισημάνω εγώ.

Την Δ.Ε.Υ.Α. Κρανιδίου την ίδρυσε ο κ. Δημήτρης Καμιζής στις 22 Μαΐου 2000 με την απογραφή πληθυσμού του 1991, σύμφωνα με την οποία ο Καποδιστριακός Δήμος Κρανιδίου είχε:

Κρανίδι     4.400 κατ.

Δίδυμα      1.555 κατ.

Πορτοχέλι  1.554 κατ.

Κοιλάδα     1.095 κατ.

Φούρνοι      369 κατ.

Όπως βλέπεις λοιπόν Φίλε, ο Καποδιστριακός Δήμος Κρανιδίου τότε, όχι μόνο δεν είχε άνω των 10.000 κατοίκων, αλλά είχε κάτω και από 9.000 κατοίκους και ίδρυσε Δ.Ε.Υ.Α.


Γι΄αυτό λοιπόν Δήμαρχε Ερμιονίδας, το επιχείρημά σου ότι δεν μπορούσε να κάνει ο τέως Δήμος Ερμιόνης Δ.Ε.Υ.Α., είναι άτοπο και ανυπόστατο.


Στο επαναλαμβάνω, δεν επιθυμούσαμε εγώ και οι σύμβουλοί μου να χαρατσώσουμε τους Δημότες μας με επιπλέον χαράτσια.


Όσο για την αμαρτωλή Δ.Ε.Υ.Α.Κ. επί Δημαρχίας σου,  θυμάμαι τότε που  χάθηκε η αποχέτευση Κρανιδίου – Κοιλάδας – Πορτοχελίου και οι αντιπολιτευτικές αντιπαραθέσεις μέσα από τις εφημερίδες βοούσαν, μου είπες ότι το έργο χάθηκε από μια υπάλληλο μηχανικό της Δ.Ε.Υ.Α.Κ.. Άρα αμαρτωλή ήταν η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. και επί της Δημαρχίας σου, αφού σε άφησε έκθετο όπως μου έλεγες τότε.


Πάντως να ξέρεις Φίλε Δήμαρχε ότι το πρωτοβάθμιο όργανο είναι το Δημοτικό Συμβούλιο, που εξέλεξε ο λαός και αυτό αποφασίζει την διάλυση ή όχι των δημοτικών επιχειρήσεων όπως ΔΕΥΑΚ, ΔΕΥΑΕΡ, ΔΕΣΦΑΚ και όλα τα άλλα.


Δήμαρχε, με έκπληξη διαπίστωσα ότι
μετά από ένα χρόνο παραδέχεσαι  ότι δεν γνωρίζεις εάν είναι νόμιμη ή όχι η επιβολή του 80% στους αναδρομικούς λογαριασμούς των ετών 2012, 2013 και 2014 του τέως Δήμου Ερμιόνης και περιμένεις την οριστική απάντηση, όπως μου γράφεις, τις επόμενες εβδομάδες.

Και απορώ, γιατί Φίλε Δήμαρχε τους έστειλες το χαράτσι του 80% χωρίς να σιγουρευτείς εάν είναι νόμιμο ή όχι;


Φίλε Δημήτρη, εγώ θα συνεχίσω να συμπορεύομαι μαζί σου και με τις λίγες γνώσεις που απέκτησα από την πολύχρονη θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, θα σε συμβουλεύω μέσω του δημόσιου διαλόγου που ξεκινήσαμε, αφού  διαπίστωσα ότι σου αρέσει και τον επικροτείς.

Συνοδοιπόρε μου Δήμαρχε Δημήτρη Σφυρή

Καλή πορεία στο έργο σου.



Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιόνης