eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ''

 ''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ''

ΑΜΑΝ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ 

Σήμερα αφιερώνει ένα ρεμπέτικο τραγούδι ο Γιάννης ο εξω-σχολικός:

''Να πιάσω το Σταυρό σου καλέ με τα σκαλίσματα....Ωχ Αμάν Αμάν........Λέτε να έχουμε κανένα άλλο,σκοτεινό και περίεργο κρούσμα;;;.Λέτε να έχουμε κανένα άλλο τεχνικό οφ σαιντ στο θέμα του βιολογικού Θερμησίας;;;Δεν πιστεύω να πάει Φιρί φιρί πάλι αυτός;;;''

ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΞΩ-ΣΧΟΛΙΚΟΣ

καλή σας ακρόαση...
 Βρε αμάν γιατρέ μου
Αχ πες μου τι να κάνω
δεν αισθάνομαι καλά
γιατί η πληγή μου ντόκτωρ μεγαλώνει
και δεν έχει γιατρειά
βρε γιατί η πληγή μου ντόκτωρ μεγαλώνει
και δεν έχει γιατρειά
γιατί η αγάπη μου ντόκτωρ με απαρνήθει
βρε και έφυγε στα μακρυά
γιατί η αγάπη μου ντόκτωρ με απαρνήθει
και δεν θα ξανάρθει πια
βρε γιατροί και τα σπιτάλια ντόκτωρ
βρε κάνετε καλά
γιατί η πληγή μου ντόκτωρ μεγαλώνει
και δεν έχει γιατρειά........