eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Εμμανουήλ Π. Φλωρής:''Δηλώνω την Ανεξαρτητοποίηση μου από τον συνδυασμό της Προοδευτικής Συμμαχίας Ερμιονίδας ''

 


Στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2019, αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση του επί 20 και πλέον χρόνια φίλου και συνεργάτη μου κ. Τάσου Λάμπρου και να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με την παράταξη ΠΡΟΣΥΕΡ, ως συνεργαζόμενος.

Στις 23 Μαρτίου 2019 ανακοίνωσα με δελτίο τύπου την υποψηφιότητά μου, όπου μεταξύ άλλων,  αυτολεξεί αναφέρω τα εξής:

“Είναι γεγονός ότι ο νέος εκλογικός νόμος με την απλή αναλογική ευνοεί τις συνεργασίες και θεωρώ ότι είναι απαραίτητες πλέον οι συνθέσεις απόψεων, η συναίνεση και η συλλογικότητα στην διοίκηση του Δήμου…..

Κρίναμε ότι η πολυφωνία είναι ενδυνάμωση της δημοκρατίας και σημαντική ευκαιρία για συνεργασίες, με γνώμονα την δημιουργία ενός Δήμου πρότυπο για τις επόμενες γενιές….

Έχω πρωτίστως την διάθεση και την εμπειρία να προσφέρω στον τόπο μου, κάτι που νομίζω ότι έκανα και στο παρελθόν με επιτυχία ως Δημοτικός Σύμβουλος, ως Αντιδήμαρχος και τέλος ως Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας”.

Επίσης κατά την προεκλογική περίοδο, βασικό σύνθημα της παράταξης ήταν οι μετεκλογικές συνεργασίες με συμφωνία θέσεων και αρχών, κάτι που υλοποιήθηκε και μετεκλογικά.

Παραμένω μέχρι σήμερα πιστός στις προεκλογικές μου δεσμεύσεις και θέσεις, βάση των οποίων εκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας από τους Δημότες.

Στο ζήτημα της θετικής μου ψήφου υπέρ της πρότασης του Δημάρχου Ερμιονίδας, για την αναγκαιότητα χρηματοδότησης του Δήμου μέσω δανεισμού από το ΤΠΔ, προκειμένου να υλοποιηθεί το αναπτυξιακό έργο της  αντικατάστασης 5.744 παλαιών ενεργοβόρων οδοφωτιστικών του Δήμου από νέα σύγχρονης τεχνολογίας μαγνητικής επαγωγής, όπως ακριβώς έχει γίνει σε πάνω από 70 Δήμους της Ελλάδας, έχω την αυτοδιοικητική εμπειρία 24 χρόνων για να κρίνω ότι η εν λόγω πρόταση έχει πολλαπλά οικονομικά και ενεργειακά οφέλη για τους Δημότες.


Η πρόταση του κ. Λάμπρου για υλοποίηση του έργου μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου - Ιδιώτη) και Συμβάσεων Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ), είναι ουσιαστικά δανεισμός από τον ιδιώτη ανάδοχο με μεσεγγυούχο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και προβλέπει την εκτέλεση του έργου χωρίς την επίβλεψη του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ).

Μάλιστα η πρόταση του Δημάρχου, πριν την λήψη του δανείου από το ΤΠΔ και πριν την ανακήρυξη του αναδόχου του έργου, θα πρέπει να πάρει σε δύο φάσεις την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κάτι το οποίο εξασφαλίζει απόλυτα την νομιμότητά της.

Εξάλλου οι Δημοτικοί Σύμβουλοι για λόγους ηθικούς, δεοντολογικούς, πολιτικούς και καθαρά αυτοδιοικητικούς, έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση.

Κάτι το οποίο έπραξα κατά την συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος, αφού πρώτα ενημέρωσα τηλεφωνικά τον κ. Λάμπρου για την στάση μου, λέγοντάς του ότι θα κρίνω από τη συζήτηση και θα αποφασίσω και μου είπε ότι με καταλαβαίνει απόλυτα.

Τέλος διαπιστώνω ότι ο κ. Λάμπρου δεν έχει ακολουθήσει, αλλά ούτε και δύναται να ακολουθήσει, τις προβλεπόμενες από τον Νόμο διαδικασίες, έτσι ώστε να τεθώ εκτός της δημοτικής παράταξης ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.

Για να τον διευκολύνω και να τον βγάλω από την δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει, δηλώνω την Ανεξαρτητοποίηση μου από  τον συνδυασμό της Προοδευτικής Συμμαχίας Ερμιονίδας όπου συμμετείχα στις εκλογές του 2019, σύμφωνα με το άρθρο 66 παράγραφο 4 του  Ν. 3852/2010.

Έχοντας υπηρετήσει τα τελευταία 24 χρόνια την Τοπική Αυτοδιοίκηση από την πρώτη γραμμή και από διάφορες σημαντικές θέσεις ευθύνης, έχω μάθει να μην επηρεάζομαι από το άκουσμα των “Σειρήνων”, για παράδειγμα διαγραφές οφειλών και εύχομαι στον φίλο μου τον Τάσο να αντιληφθεί ότι έχει βρεθεί ανάμεσα στην “Σκύλα και την Χάρυβδη” και να τις αποφύγει.

 

 

Εμμανουήλ Π. Φλωρής

Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας