Κύριε Πρόεδρε,
είμαστε υποχρεωμένοι να υποβάλλουμε προσφυγή επί 5 αποφάσεων του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ της τελευταίας Συνεδρίασης της 1ης Νοεμβρίου 2021 και ζητούμε από εσάς λόγω προθεσμίας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία να μας προσκομίσετε μέχρι τη Δευτέρα 08/11/2021 τα εξής:
1) Αντίγραφο πίνακα αποφάσεων του Δ.Σ της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ της τελευταίας Συνεδρίασης
2) Αποδεικτικό δημοσίευσης και τοιχοκόλλησης του αντίστοιχου πίνακα
3) Αντίγραφο αποφάσεων
⦁ σχετικά με την έγκριση της Τεχνικής έκθεσης 68 «Προμήθεια υδραυλικών υλικών δικτύου ύδρευσης σε αντικατάσταση της ΤΕ22»
⦁ σχετικά με την τεχνική έκθεση 69 «προμήθεια υδραυλικών υλικών δικτύου αποχέτευσης-αντικατάσταση της ΤΕ23
⦁ σχετικά με την έγκριση τεχνικής έκθεσης 70 «επισκευή συντήρηση μηχανημάτων Η/Μ εξοπλισμού ύδρευσης – αποχέτευσης – αντικατάσταση της ΤΕ11
⦁ σχετικά με τεχνική έκθεση 71/ «επισκευή συντήρηση μηχανημάτων – Η/Μ εξοπλισμού αποχέτευσης και Ε.Ε.Λ – αντικατάσταση της ΤΕ006
⦁ σχετικά με έγκριση τεχνικής έκθεσης 72 «μηχανήματα και Η/Μ εξοπλισμός αποχέτευσης – αντικατάσταση της ΤΕ008
4) Αποδεικτικά δημοσιεύσεων αυτών στο πρόγραμμα «Διαύγεια».
Οι παραπάνω αποφάσεις που ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία με αρνητικές ψήφους (τις δικές μας) είναι παράνομες και καταχρηστικές και θα έχουμε για μία ακόμη φορά δίκιο για την ορθότητα των επιχειρημάτων μας (4η φορά κάνουμε χρήση του δικαιώματος της προσφυγής και 4η φορά που θα δικαιωθούμε) .
- Είναι παράνομο και καταχρηστικό, αυθαίρετα να κάνετε χρήση της σχετικής διάταξης νόμου που αυξάνει το όριο των απευθείας αναθέσεων από 20.000 ευρώ σε 30.000 ευρώ να προτείνετε νέα τεχνική έκθεση σε αντικατάσταση προηγούμενης, ενώ ήδη υπάρχουν συμβάσεις, με αντίστοιχη υλοποίηση προμηθειών και εργασιών.
⦁ Είναι παράνομο και καταχρηστικό να προχωράτε σε αυθαίρετη αντικατάσταση προηγούμενης τεχνικής έκθεσης, που είναι σε ισχύ, έχει ήδη δημιουργήσει οικονομικά αποτελέσματα μεταξύ της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ και των προμηθευτών της.
⦁ Είναι παράνομο και καταχρηστικό να αρνείστε απολογιστικά στοιχεία για τις προηγούμενες τεχνικές εκθέσεις που έχουν υλοποιηθεί και στην συνέχεια να μας προτείνετε 50% αύξηση των αναγκών (άλλες 10.000 ευρώ) - χωρίς να γίνεται μία ολοκληρωμένη νέα τεχνική έκθεση στα πλαίσια του νέου νόμου, στην οποία θα παρουσιάζουν πραγματικές ανάγκες που απαιτούν την επιπλέον χρηματοδότηση με νέα συγκεκριμένη τεχνική έκθεση.
⦁ Επίσης δεν είναι ηθικό και έχει κρίσιμα «σκοτεινά» σημεία, χωρίς αιτιολόγηση τα 20.000 ευρώ να γίνονται αυθαίρετα 30.000 ευρώ χωρίς καμία πραγματική ουσιαστική αιτιολόγηση.
Για εμάς η επιμονή της σημερινής διοίκησης σε τέτοιες αποφάσεις αποτελεί μια κακή διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων με οσμή οικονομικού και πολιτικού σκανδάλου για να εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων.
Πρόεδρε
Επίσης σε ρωτήσαμε παραπάνω από 3 φορές, καλά που υπάρχουν και τα πρακτικά, «είναι νόμιμη η διαδικασία, που μας προτείνεις, εάν ρώτησες τις αρμόδιες υπηρεσίες». Η απάντησή σου «ήταν η γνωστή», ναι, ναι
που όμως δεν άντεξε στον χρόνο, στην νομιμότητα και στην αλήθεια.
Τώρα έχεις δύο επιλογές, είτε να προχωρήσεις στην ανάκληση των άνω αποφάσεων, αυτό το έχεις κάνει άλλες 3 φορές και ξέρεις τον δρόμο, είτε να ακυρωθούν από την αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, διαλέγεις και παίρνεις.
Η Διοίκηση του Δήμου και προσωπικά ο Δήμαρχος θα αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες που έχει......
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι – εκπρόσωποι της μειοψηφίας στο Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ
Αποστόλου Παναγιώτης
Λάμπρου Αναστάσιος