eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

''ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ: ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ «ΔΗΘΕΝ...» ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΣΤΙΒΑΡΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ... ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ: 
''ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ «ΔΗΘΕΝ...» ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΣΤΙΒΑΡΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ... ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ''



Κύριε Γιώργο,

Σ΄αυτά τα άτομα με δήθεν ευαισθησίες , με δήθεν παιδεία, με δήθεν και... δήθεν, που κάθε τόσο ξετρυπώνουν απ΄την Γούβα του Βάβουλα , έχω απαντήσει (σε παρακαλώ να το διαβάσεις) στις 5 Αυγούστου του 2014 με τίτλο :



Κύριε Γιώργο πολύ σωστά  και εύστοχα αναφέρεις στο δημοσιεύμα σου, οτι δεν επέτρεψα να αδειάσει ο Δήμος Ερμιόνης ούτε μισό απορριμματοφόρο στο ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΔΥΜΩΝ επι Δημαρχίας μου.

Κατόρθωσα να κρατήσω δίχως πρόστιμα την χωματερή ΡΟ - ΡΟ μέχρι τις 23/12/2010 με την 46088/14-12-2010 ΓΓΠΠ, που έπαυσαν να λειτουργούν οι χωματερές Ρο-Ρο και Κρόθι.


-Επειδή είσαι ένας Καθηγητής Πανεπιστημίου με πραγματική παιδεία , ειλικρίνια , αγάπη και έμπρακτο ενδιαφέρον για την Περιοχή μας και ιδιαίτερα για την γενέτειρα σου, τα Δίδυμα,

-Επειδή εσύ ποτέ δεν άφησες το λειτούργημα του εκπαιδευτικού για να πιάσεις υψηλόβαθμη διορισμένη καρέκλα της Τ.Α (όπως έκανε άλλος ''δήθεν'' ευαίσθητος- κανε κλικ παραπάνω και θα τον γνωρίσεις) εγκαταλείποντας την εκπαίδευση για χάρη του παχυλού μισθού, 
Δεν μπορώ να μην σου απαντήσω και να σε ενημερώσω ξεκάθαρα και ειλικρινά για το θέμα της παράκαμψης του Επαρχιακού δρόμου έξω απ΄τα Δίδυμα.

Ως Δήμαρχος Ερμιόνης μαζί με το Δημοτικό συμβούλιο αποφασίσαμε να συναινέσουμε στο αίτημα της Ένωσης Ξενοδόχων Ερμιονίδος - Πορτοχελίου την οποία σου δημοσιεύω παρακάτω με την έγκριση του Ε.Ο.Τ και βέβαια μετά την απαίτηση των Δημοτών μας πως συντόμευε η διαδρομή προς Ερμιόνη.



Όπως καταλαβαίνεις κύριε Γιώργο για εμένα και τα συμφέροντα των Δημοτών του τέως Δήμου Ερμιόνης η παράκαμψη αυτή ήταν μονόδρομος τότε.
Ποτέ δεν απέκρυψα αυτή την στάση μου κι αυτή την απόφαση μας απο κανέναν, αφού οι Δημότες μας τότε το επέβαλαν γιατί ήταν για το συμφέρον του τέως Δήμου Ερμιόνης.

Τώρα, 
αν ο Δήμαρχος Κρανιδίου εκείνης της περιόδου ο κύριος Δημήτρης Καμιζής κούναγε το κεφάλι του ανάλογα με το που βρισκόταν, δηλαδή στους κατοίκους του Πόρτο Χελίου κούναγε το κεφάλι κάτω λέγοντας τους ΝΑΙ ενώ στους κατοίκους των Διδύμων κούναγε το κεφάλι πάνω, λέγοντας τους ΟΧΙ στην παράκαμψη του Επαρχιακού δρόμου έξω απ΄τα Δίδυμα.

τότε τι να πώ γι΄αυτά του τα καμώματα, δεν φταίω εγώ γι΄αυτό!!!

Κύριε Γιώργο κλείνοντας ,

θέλω να σου τονίσω πως εκείνη την εποχή εγώ ήμουν Δήμαρχος του καποδιστριακού Δήμου Ερμιόνης και όχι του Καποδιστριακού Δήμου Κρανιδίου.


ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ