ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ

Το κόμιστρο ανά χιλιόμετρο που έχει
υιοθετηθεί στην σύμβαση της ΚΤΕΛ Α.Ε. με την Π.Ε. Αργολίδας είναι μακράν το χαμηλότερο,
συγκριτικά με τις αντίστοιχες συμβάσεις της υπόλοιπης Πελοποννήσου, αλλά και
της υπόλοιπης Ελλάδας γενικότερα. Παρόλα αυτά οι μέτοχοι της ΚΤΕΛ Α.Ε. έχουν
ήδη υποστεί αδιαμαρτύρητα μία περικοπή της τάξης του 10% στο αρχικό συμφωνηθέν
ποσό της σύμβασης. Η επιμονή του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για μία
επιπλέον περικοπή της τάξης του 10% της οποίας ο χαρακτήρας δεν προκύπτει από
πουθενά ότι είναι υποχρεωτικός έχει οδηγήσει στο «μπλοκάρισμα» των ενταλμάτων
στην Τοπική Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου. Μάλιστα πρέπει να προστεθεί το
γεγονός ότι οι ανά την Ελλάδα κατά τόπους Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου
τηρούν δύο μέτρα και δύο σταθμά, αλλού εγκρίνοντας και αλλού «μπλοκάροντας»
εντάλματα χωρίς επιπλέον περικοπή.
Σε κάθε περίπτωση η Π.Ε. Αργολίδας
δια μέσου των Υπηρεσιών της έχει ενεργήσει ως προς τις γραφειοκρατικές
διαδικασίες που αφορούν την διαχείριση του έργου, σύννομα, σύμφωνα με τις
εγκυκλίους του Υπ. Οικονομικών και στον δέοντα χρόνο. Ευελπιστούμε αμφότερες οι
δύο πλευρές, Υπ. Οικονομικών και ΚΤΕΛ Α.Ε,. αναλογιζόμενοι το μέγεθος της
αναστάτωσης που δημιουργούν στο μαθητικό πληθυσμό και τις οικογένειές τους να καταλήξουν
άμεσα σε μία κοινώς αποδεκτή λύση.