eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

'' ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ''

ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΨΑΡΟΠΟΥΛΑ-ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ-Ι.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


Σήμερα αφιερώνει το μέλος του Εικονοσκοπίου Θωμάς Σκούρτης:

Με αφορμή επιστολή του κ. Χ Παυλίδη(όπως με ενημέρωσαν) που δημοσιεύτηκε και αναφέρεται προφανώς στο πρόσωπό μου (καθότι δεν υπάρχει άλλος στην περιοχή με το ίδιο ονοματεπώνυμο) γράφω παρακάτω:

 Δεν θα απαντούσα, έχω πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθώ,όμως σέβομαι την ηλικία του προσώπου(Χ. Παυλίδη) Επειδή λοιπόν έχει πέσει θύμα παραπλάνησης απο επιτήδειους για να μην θεωρηθεί υπεκφυγή ή οτιδήποτε άλλο, του απαντώ:

Ποτέ δεν έγραψε κάποιος Θωμάς Σκούρτης κάτι για σφουγγαράδες!

Άλλωστε θα πρέπει να γνωρίζατε γιατί είμαστε πλέον στο 2013 κι όχι στο 1950 οτι στην Ερμιονίδα ένας Θωμάς Σκούρτης υπάρχει αυτή την εποχή να γράφει και στο ιντερνέτ(όπως λέτε), μάλιστα γιός του Γιάννη και εγγονός του Σφουγγαρά Μίμη Σκούρτη(λέτε, οτι τον θυμάστε καλά). 

Προφανώς κάνετε λόγο γι΄ αυτές τις δύο αναφορές που έγιναν στο blog απο αναγνώστες εδώ κι εδώ στο Τραγούδι της ημέρας που είναι μια ελεύθερη στήλη που ανήκει καθαρά στους αναγνώστες του Εικονοσκοπίου.

Όσο γι΄αυτήν εδώ πάλι δεν την υπογράφει κανένας Θωμας Σκούρτης.
Αλλά το συγκεκριμένο δημοσίευμα επειδή έγινε απο το Εικονοσκόπιο και είμαι μέλος του σας λέω ότι είναι πέρα για  πέρα αληθινό και εγκυρότατο (πολλοί Ερμιονίτες εμποροι του σφουγγαριού) ενώ οι φωτογραφίες απ΄την εφημερίδα <<Φωνή της Ύδρας>> αποδεικνύουν το εργοστάσιο επεξεργασίας στην Ύδρα(στην Ερμιόνη δεν υπήρχε).
Επειδή λοιπόν ίσως να μην έχετε καλή πληροφόρηση απ΄το internet ενημερώνω:

Ο Θωμάς Ι. Σκούρτης είναι υπεύθυνος μόνο σε ότι υπογράφει με το ονοματεπώνυμό του.
Το Εικονοσκόπιο news δεν είναι κανενός και ανήκει στους αναγνώστες του..

Ουτε σφουγγαρολόγος είμαι, ούτε σπογγαναλυτής..
Γι΄ αυτά υπάρχουν ειδικοί ιστορικοί αναλυτές που είναι η δουλειά τους κι έχουν σπουδάσει το αντικείμενο!

Αφού λοιπόν λέτε οτι δεν με ξέρετε με αναγκάζετε να σας θυμίσω.

Είμαι φωτορεπόρτερ, εικονολήπτης σε ρεπορταζ ειδήσεων-επικαιρότητας και ο,τι έχει σχέση με ΜΜΕ και εικόνα. Εχω πτυχίο  του δημοσίου και είμαι νόμιμος καθώς  πληρωνω και φόρους στην εφορία γι΄αυτή την δουλειά που εξασκώ!

Επειδή λοιπόν οι αρχές και η ηθική που έχω απο τους Γονείς μου, απ΄την μάνα μου και τον πατέρα μου, δεν μου επιτρέπουν να επεκταθώ σε άλλα επίπεδα θα αρκεστώ μόνο στο ότι αυτός ή αυτή που σας ενημέρωσε (οτι για τους σφουγγαράδες έγραψε κάποιος Θωμάς Σκούρτης) όχι μόνο ανακριβής είναι, αλλά είναι αστοιχείωτος-τη από ενημέρωση - Τύπο  και ανήθικος-κη για να κυκλοφορεί στο δημόσιο βίο και να μεταφέρει τέτοια ψεύδη για το όνομά μου! 

 Θέλω να πιστεύω οτι αν εσείς γνωρίζατε και ήσασταν καλά ενημερωμένος σε καμία περίπτωση δεν θα είχατε πέσει σ΄αυτό το ατόπημα και ολίσθημα αναφέροντας κάποιον Θωμά Σκούρτη.


Για να μάθετε όμως ποιός είναι αυτός ο κάποιος Θωμάς Σκούρτης, θα σας στείλω δώρο ορισμένα απ΄τα αφιερώματα - ρεπορταζ (100 κ΄πλέον) που έχω κάνει για την περιοχή και τα έχει δεί όλη η Ελλάδα.
Τώρα πώς όλη η Ελλάδα έχει δεί και βλέπει καθημερινά τις δουλειές  και τις εργασίες μου ενώ εσείς που θυμάστε καλά (όπως λέτε) τον παππού μου και είστε απ΄την Ερμιονη προσπαθείτε να μην ξέρετε ότι δεν υπάρχει άλλος Θωμάς Σκούρτης στην Επαρχία Ερμιονίδας , μου φαίνεται λίγο περίεργο...

Προς το παρόν σας δημοσιεύω ένα ρεπορταζ-αφιέρωμα που έκανα με τον Νίκο Καπόγλη για τους ψαράδες της Ερμιόνης πριν λίγο καιρό.

Το αστείο είναι ότι είσαστε κι εσείς μέσα στα πλάνα μου χαμογελαστός όπως θα δείτε, ήσασταν κι εσείς στην κάμερα μου μπροστά και σας τράβαγα να νετάρετε δίχτυα μαζί με τους άλλους ψαράδες.

 Μα καλά δεν θυμάστε ποιος σας τράβαγε;Δεν θυμάστε που με χαιρετίσατε τότε μπροστά στους άλλους ψαράδες;
Όπως και να έχει κύριε Παυλίδη δείτε το ρεπορταζ για τους ψαράδες της Ερμιόνης που σας απαθανάτισε μήπως και με θυμηθείτε...
κάντε κλικ

Πάντως συνεχίζω να πιστεύω και γι άυτό δεν σας κακίζω οτι κάποιος-α ή κάποιοι άλλοι κακόβουλοι σας παραπλάνησαν και κάνατε την λάθος αναφορά στο όνομά μου.

Θα σας παρακαλούσα λοιπόν επειδή σέβομαι την ηλικία σας, οποιαδήποτε άλλη φορά αναφερθείτε στο πρόσωπό μου να είστε προσεχτικός και καλά ενημερωμένος για να μην σας παραπλανούν και πέφτετε σε παρόμοια λάθη.

Όσο γι΄αυτούς που προφανώς σας μετέφεραν αυτά να τους πείτε οτι η ηθική στάση και η έγκυρη πορεία του καθενός μας δεν κερδίζεται με σφουγγαρολογίες, ούτε ξεπλένονται οι αμαρτίες με  <<σφουγγαρόγραφα>>.

Η ηθική και η αξιοπρέπεια του κάθε ανθρώπου κερδίζεται απ΄την  πορεία και τα πεπραγμένα της ζωής του!
Κάποιοι λοιπόν απο εμάς τους  νεότερους γι΄αυτά παλεύουμε! Για την αξιοπρέπεια ,την αλήθεια,την ηθική
Τα κερδίζουμε μέρα με την μέρα, παρά τις αντίξοες συνθήκες, παρά τις πρακτικές κάποιων να ευτελίσουν αυτές τις αξίες που τους έχουν αφήσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τους...


Επειδή όμως ασχολούμαι κατα βάση με την κεντρική ενημέρωση  θα σας πω επιγραμματικά και για την ιστορία(μετά απο μικρή έρευνα) οτι οι Ερμιονίτες ψαράδες, στην παράκτια αλιεία ήταν πρώτοι και γι΄αυτό φημίζονται σε όλη την Ελλάδα!

Όσο για το σφουγγάρι παρ΄ότι ο παππούς μου ο Μίμης αλλά και άλλοι ερμιονίτες υπήρξαν και σφουγγαράδες, η αλήθεια όμως είναι ότι η Ερμιόνη δεν έχει και τόσο μεγάλη φήμη στην υπόλοιπη Ελλάδα για την σπογγαλιεία της.

Για να το διαπιστώσετε αυτό που σας λέω ακούστε παρακάτω το μεγάλο τραγούδι την ψαροπούλα, που χόρεψε και χορεύει όλη η Ελλάδα με τους στίχους του τραγουδιού να επιστεγάζουν την σύντομη αναφορά μου.
Δείτε τους στίχους και θα καταλάβετε ποιές περιοχές ήταν δημοφιλείς και φημίζονταν στην Ελλάδα για τα σφουγγάρια και τους σφουγγαράδες τους!

Πάντως για το τέλος να σας ξαναπώ κ. Παυλίδη, ότι το ονοματεπώνυμό μου είναι Θωμάς Σκούρτης(κοκονίτσας) , γιός του Γιάννη του Σκούρτη(κοκονίτσας) και εγγονός του πολύ καλού σφουγγαρά Μίμη Σκούρτη(κοκονίτσας), <<τον γνωρίζατε καλά>> όπως εσείς λέτε!


Με εκτίμηση 
Θωμάς Σκούρτης

Υ.Γ:Όλα τα παραπάνω ισχύουν αν όντως η επιστολή που μου διάβασαν ανήκει στον κ. Λάμπη Παυλίδη,γιατί πολλές φορές στο παρελθόν όπως ενημερώθηκα για τον ιστότοπο που φιλοξενείται η συγκεκριμένη επιστολή του κ. Παυλίδη παίρνονται πίσω επιστολές και γραφόμενα με μια τυπική συγγνώμη(έχει γίνει καραμέλα πια όπως μου είπαν).

Σε αντίθετη περίπτωση θα ενεργήσω αρμοδίως, νομίμως και συντεταγμένα!

 καλή σας ακρόαση...
 


Ξεκινά μια ψαροπούλα
απ’ την Ύδρα τη μικρούλα
και πηγαίνει για σφουγγάρια
όλο γιαλό
όλο γιαλό

Έχει μέσα παλληκάρια
απ’ το γιαλό
απ’ το γιαλό

Έχει μέσα παλληκάρια
που βουτάνε για σφουγγάρια
γιούσες κι όμορφα κοράλλια
απ’ το γιαλό
απ’ το γιαλό

Έχει Συμιακούς Καλύμνιους
απ’ το γιαλό
απ’ το γιαλό

Έχει Υδραίους και Ποριώτες
Αιγινίτες και Σπετσιώτες
που `ναι όλοι παλληκάρια
απ’ το γιαλό
μες στο γιαλό

Γεια χαρά σας παλληκάρια
και στο καλό
και στο καλό

Γεια χαρά σας παλληκάρια
να μας φέρετε σφουγγάρια
γιούσες κι όμορφα κοράλλια
απ’ το γιαλό
απ’ το γιαλό