eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

''Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ...''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''Γιατί σου αρέσει να θέλεις να ξεχνάς βρε Σταύρο..... τόσο εύκολα;''




Με έκπληξη παρατήρησα ότι στο ψαρο-blog εκτός από τους συγκεκριμένους γνωστούς, που δεν μετριούνται ούτε στα δάχτυλα του ενός χεριού, που πιάνουν το χέρι και το μολύβι του blogger και αναμεταξύ τους αλληλοευχαριστιούνται... , αλληλοσυγχαίρονται και του προσφέρουν συμπαράσταση….. προστέθηκε και άλλος ένας!



Ο νεοεκλεγής Δ.Σ. Ερμιονίδας κ. Σταύρος Κούστας! Φοβούμενος τον αγράμματο blogger, που αυτοαποκαλείται δημοσιογράφος (!!!) , του χαϊδεύει τα αυτιά με εκφράσεις όπως «Αναγνωρίζω το υγιές των παρατηρήσεων και των επισημάνσεών σου στο άρθρο μου “Ελλάδα μας ... συγνώμη. Πατρίδα μας ... συγνώμη” . Τα γεγονότα είναι όπως τα λες.»!




Προσπαθώντας......


....... να δικαιολογήσει την απουσία του, από τις συνεδριάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, δεν σεβάστηκε τους εκλεγμένους Δημοτικούς συμβούλους της μειοψηφίας και του συνδυασμού «Κίνηση Πολιτών Ερμιόνης», στον οποίο συμμετείχε (αναπληρωματικό μέλος), ρίχνοντας μπηχτή στους εκλεγμένους δημοτικούς σύμβουλους της μειοψηφίας , ότι άφηναν τον αρχηγό τους, μόνο του …

Σταύρο γιατί αγνοείς την προσφορά τους;

Ο Κώστας ο Λαζάρου δεν πρόσφερε στην λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού;;;

Ο Ανάργυρος ο Γκολεμάς δεν δήλωσε στη Δ.Ο.Υ την ακίνητη περιουσία του Δήμου μας;;;  



Στον θεωρητικό και λογοτεχνικό του λόγο, θα του απαντήσω με στοιχεία ,όπως έχω μάθει να κάνω, 16 χρόνια Δήμαρχος του Δήμου Ερμιόνης!




Σταύρο Κούστα, εσένα δεν είχαμε κεντρικό ομιλητή, στην ρηχή ψηφοθηρική και φασιστική (όπως εσύ ανέφερες), έκθεση ζωγραφικής στον Μύλο Μπίστι;
Εσύ δεν ήσουν παρόν στην παραλαβή του Μύλου από τον Καπετάν Διαμαντή Γκάτσο;
Σου δημοσιεύω μία φωτογραφία για να σου φρεσκάρω την μνήμη! Αν επιθυμείς θα ακολουθήσουν και άλλες , σαν και αυτή την αναμνηστική που σου έστειλα.


Σταύρο Κούστα εσύ δεν ήσουν ο ομιλητής στην ρηχή ψηφοθηρική και φασιστική εκδήλωση (όπως εσύ ανέφερες), στο Κάψιμο του Ιούδα, με τα εντυπωσιακά βεγγαλικά;


Σταύρο Κούστα, εγώ και εσύ, δεν παραλάβαμε από την Κυρία Μαριάννα Βαρδή Βαρδινογιάννη ένα ρηχό ψηφοθηρικό και φασιστικό έργο (όπως εσύ ανέφερες), το Κλειστό Γυμναστήριο Γεώργιος και Ευαγγελία Μπουρνάκη;


Σταύρο Κούστα, δεν σε είχα «πριμαντόνα» στον Δήμο, εσύ δεν αποφάσιζες ποια συγκροτήματα θα προσκαλέσουμε, δικιά σου επιλογή, ρηχή ψηφοθηρική και φασιστική βρε Σταύρο, δεν ήταν τα Ξύλινα Σπάθια;

Εσύ δεν χόρευες το «Λιωμένο Παγωτό»;

Για σένα δεν φώναξε κάποιος από την ορχήστρα, με καλή πρόθεση βέβαια, ότι πρώτη φορά είδε Λυκειάρχη με βερμούδα;


Γιατί σου αρέσει να θέλεις να ξεχνάς βρε Σταύρο..... τόσο εύκολα;


Είδα λοιπόν στα γραφόμενα σου τώρα, να προσπαθείς να ξεσκονίσεις κάποιους, και σου υπενθυμίζω… Πριν κάμποσα χρόνια Σταύρο, εσύ δεν ήσουν αυτός που με έπαιρνε την νύχτα τηλέφωνο, να μου αναφέρει τα συμβάντα που γινόντουσαν στην γειτονιά σου;


Σταύρο έχω βαθιά μνήμη, δεν ξεχνάω εύκολα!!!!! Και προεκλογικά, πριν 4 χρόνια προσπάθησες με δημοσίευμα σου, να αναφερθείς στην πορεία μου. Τότε δεν σου απάντησα σκληρά Σταύρο, διότι σεβάστηκα τους γονείς σου και τον αδελφό σου. Μη με προκαλείς τώρα να απαντήσω με τον τρόπο που πρέπει να σου απαντήσω! Δεν είναι στον χαρακτήρα μου!


Σταύρο, μη με προκαλείς!!!


Εγώ θα είμαι παρών, θα παρακολουθώ τις ενέργειες σας. Έτσι έχω μάθει, δεν έχω μάθει να καταγγέλλω...


Θα είμαι πάντα κοντά στους δημότες της Ερμιόνης, κοντά στον τόπο που αγάπησα και με αγάπησε…

 Γεια σου Φίλε Σταύρο…


Καλή επιτυχία στο έργο που ανέλαβες…


ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ