eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Περι αντιγραφών… ( και οχι μονο ).......

.................η συγκεκριμένη ανάρτηση  ξαναδημοσιεύεται έπειτα απο παράκληση αναγνώστη με επιστολή του στο Εικονοσκόπιο και θα είναι ανηρτημένη μόνο για τρείς ώρες.


Εχω το κεφαλι κατω και δουλευω.Χρωσταω και γω δεν ξερω ποσες δουλειεις , και αν μη τι αλλο η οικογενεια μου το ξερει καλυτερα,καθως και τα παιδια μου,που μονο τα βλεπω να κοιμουνται,και τα σκεπαζω καθε βραδυ…

Και γω δουλευω,δουλευω,δουλευω…
Δεν συνηθίζω τα ξεσπασματα ( αλα Αλεφαντου ) ,κραταω το κεφαλι χαμηλα…Καθημερινα,μιλαω με συναδελφους,απο ολη την Ελλαδα…Μαθαινω διαφορα…ολα καλα…

Ενα πραγμα μονο δεν μου παει ευκολα κατω…πως μερικοι συναδελφοι ισοπεδωνουν τα παντα,και μονο χολη ξερουν να βγαζουν…Τεσπα.
Λενε λοιπον οτι ….αντιγραφω !!!
Και εγω λοιπον θα συμφωνησω με αυτους που κακοπροεραιτα λενε αυτο που λενε, μια που οντως αντιγραφω !


Η αντιγραφη δεν ειναι κατι κακο, αρκει,σαν ανθρωπος να εχεις το επιπεδο να αφομοιωσεις αυτο που βλεπεις και να το φιλτραρεις μεσα απο την δικη σου προσωπικοτητα και να το κανεις δικο σου, παντρευοντας το με τα ειναι σου τα πιστευω σου και τελος παντων με την ποιοτητα σου σαν ανθρωπος.


Και μια που λεμε για ποιοτητα,...
..... καποιοι ανθρωποι τελικα δεν εχουν ποιοτητα.Κανουν αυτο που κανουν,μονο για τα λεφτα.Και αυτο βεβαια δεν ειναι απαραιτητα κακο,αρκει να μην βγαινεις να κατηγορεις και να σπερνεις κακια.Γιατι φοβασαι ισως μην σου φανε τα λεφτα.Ειναι τοσο λιγοι αραγε σαν ανθρωποι και κατ επεκταση σαν φωτογραφοι ?

Αυτοι που οι φωτογραφικη τους δουλεια ειναι τοσο φτωχη, και ειναι στην καλυτερη, κακεκτυπο του Yervant, του Gionis ή whatever ???.

Tα εχετε δει πιστευω.Χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα…Δεν ξερεις τι βλεπεις πια.Η κακογουστια και το κιτς στο μεγαλειο τους. Φρικη.


Και ενταξει δεν τρεχει τιποτα, ολοι να ζησουμε προσπαθουμε.Κατι δεν παει καλα ομως οταν προσπαθεις να υποβιβαζεις συναδελφους, που αν μη τι αλλο αξιολογοι ειναι,και αν μη τι αλλο δουλευουν φιλοτιμα!


Δεν μπορεις φιλαρακο να θαβεις τους “Αθηναιους”,η Αθηνα οπως και ολη η Ελλαδα εχει πολλη δυναμη.Το βλεπω στα ματια των πιτσιρικαδων που μιλαω ακουω το πεισμα στην φωνη τους.Κεκιδακης, Γεωργιαδης,Λιοντος,αλλα και πολοι αλλοι, ολοκληρη γενια τρομερων ταλεντων. Right outside your door…

Πανω απ ολα πρεπει να ειμαστε ανθρωποι, ας μην το ξεχναμε αυτο.Και αυτο ακριβως προσπαθω εγω,με ολες τις δικιες μου ανασφαλειες, αυτο προσπαθω να παραμεινω…

Ημουν ανθρωπος και μοιραστηκα απλοχερα πραγματα,την γνωση μου και τον ενθουσιασμο μου με αυτο που κανω,ας βρεθει καποιος να στηρίξει το αντιθετο.



Το wedpro αν μη τι αλλο ειναι παιδι αυτου του μοιρασματος ,που αν μη τι αλλο ετσι προεκυψε.Απο ανθρωπους που ξεπερνωντας τις δικιες τους ανασφαλειες, μοιραστηκαν πραγματα.Και δεν στηριζεται στα λεφτα, δεν ξεκινησαμε ετσι.

Αυτα.





απόσπασμα από wedshooter