eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Ανάργυρος Λεμπέσης: ''Όσο έχω τα μάτια μου ανοιχτά και το μυαλό μου στη θέση του, θα με βρίσκουνε μπροστά τους.''

 - Το γούρι μου ο Μάκης γνωρίζει πολύ καλά ότι κανά δυο από αυτούς τους σημερινούς υποψηφιους Δημοτικούς Συμβούλους τους ΝΙΚΗΣΑ όταν τόλμησαν να κατέβουν αντίπαλοί μου για να πάρουν τον Δήμο Ερμιόνης.

- Γι’ αυτό δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον Λεμπεσισμό. Τους έμεινε απωθημένο.







Αγαπητοί συνδημότες,

Παρατήρησα στο μπλογκ του ΣΤΑΜ.-ΔΑΜ. να ανησυχούν τι κάνω, πού βρίσκομαι και ποιον υποψήφιο Δήμαρχο συμβουλεύω.

Βλέπε δημοσίευμα ΣΤΑΜ.-ΔΑΜ.



Τους το έχω πει πολλές φορές, όσο έχω τα μάτια μου ανοιχτά και το μυαλό μου στη θέση του, εμένα και τα έργα που έγιναν επι Δημαρχίας μου θα με βρίσκουνε μπροστά τους.

Στην πολύχρονη θητεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση έμαθα να κρίνω τον πολιτικό σαλταδόρο από συνδυασμό σε συνδυασμό, τι έλεγε πριν, τι έκανε πράξη απ’ αυτά που έλεγε στην πολιτική του θητεία και τι λέει τώρα στον νέο συνδυασμό.

Ξέρω να κρίνω και τα λεγόμενα και τις κινήσεις του νέου υποψήφιου Δημάρχου που ηγείται συνδυασμού!

Και πάντα θα τους απαντώ με τη γλώσσα που εγώ γνωρίζω.

Αγαπητοί συνδημότες,

Θα τους λύσω και την απορία που τους ταλανίζει δηλαδή αν συμβουλεύω εγώ τον Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο.

Ναι τον συμβούλευσα να συνεχίσει να εκφωνεί την προεκλογική του ομιλία από του Κωστελένου στο λιμάνι της Ερμιόνης, όπως έκανε και το 2019 και νίκησε.

Είναι τυχερό εκλογικό κέντρο και δίνει ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ Νίκες.

Εγώ την πρώτη προεκλογική μου ομιλία ως υποψήφιος Δήμαρχος την εκφώνησα το 1994 από το μπαλκόνι του αείμνηστου φίλου μου Κοσμά Κωστελένου. Μετά συνέχισα να εκφωνώ κάτω από το καφενείο τις επόμενες προεκλογικές μου ομιλίες.

Σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις νίκησα όλους τους πολιτικούς μου αντιπάλους υποψήφιους Δημάρχους.


Το γούρι μου ο Μάκης γνωρίζει πολύ καλά ότι κανά δυο από αυτούς τους σημερινούς υποψηφιους Δημοτικούς Συμβούλους τους ΝΙΚΗΣΑ όταν τόλμησαν να κατέβουν αντίπαλοί μου για να πάρουν τον Δήμο Ερμιόνης.

Γι’ αυτό δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον Λεμπεσισμό. Τους έμεινε απωθημένο.

Εις το επανιδείν,

Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 

του τέως Δήμου Ερμιόνης