eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Δαμιανός Νάκος:Γνωρίζω ότι μπορώ να συμβάλω κι εγώ με το δικό μου λιθαράκι στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό και στο Περιβάλλον !

 ΕΝΑΣ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ - ΕΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ - ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΤΟ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ

Γεια σας φίλοι μου,

Ναι... θέτω κι εγώ υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος στην γραφική Ερμιονίδα μας!
Κατέρχομαι ως υποψήφιος, γιατί θέλω να προσφέρω στον τόπο μας. Ξέρω καλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, γνωρίζω τις ελλείψεις και παραλείψεις και με αρκετούς από εσάς έχουμε κουβεντιάσει και τις λύσεις. Ήρθε ο καιρός να τις κάνουμε πράξη!
Γνωρίζω τί λείπει από την οικογένειά μου σε αυτό τον τόπο. Τί λείπει από τα παιδιά των φίλων και γνωστών μου. Συζητάμε τους προβληματισμούς μας στην καφετέρια, στον δρόμο, στην ταβέρνα, περπατώντας στα πανέμορφα μονοπάτια της Ερμιονίδας μας ή σκαρφαλώνοντας στα απότομα βράχια.
Γνωρίζω ότι μπορώ να συμβάλω κι εγώ με το δικό μου λιθαράκι στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό και στο Περιβάλλον, τους τομείς που γνωρίζω καλά.
Επίσης γνωρίζω τις δυνατότητες πού έχει αυτή η επαρχία που λέγεται Ερμιονίδα. Τις γνωρίζω γιατί την περπατάω απ’ άκρη σ’ άκρη...

Από τους Μύλους του Κρανιδίου έως την Κοιλάδα, από το δάσος της Κοράκιας ως το λιμάνι του Πορτοχελίου και τους Αλιείς, από την Πετροθάλασσα ως τα Δισκούρια, από τον Μπίστι της Ερμιόνης ως το Καταφύκι, από τους Φούρνους ως το Ηλιόκαστρο, από την Θερμησία ως τις Αδέρες και το όρος Δίδυμο, κατεβαίνοντας στο Λουκαΐτι μέχρι τα Δίδυμα με τις εντυπωσιακές δολίνες και από εκεί ως την Μονή Αυγού και το ποταμό Ράδο, από το Σαλάντι ως το σπήλαιο Φράγχθι... Τόποι με μοναδική φυσική ομορφιά και ιστορία
Έχω σαλπάρει από όλα τα λιμάνια του δήμου μας... Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι, Κοιλάδα... Λιμάνια που σου χαρίζουν εικόνες που μένουν χαραγμένες ανεξίτηλα στο μυαλό σου!!
Βάζω υποψηφιότητα με τον συνδυασμό νίκης «Δυνατή Ερμιονίδα», γιατί πολλά απ’ αυτά που πιστεύω και έχω να δώσω για τον τόπο, τα πιστεύει και ο Δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος. Αυτά που έχουν επιτευχθεί έως τώρα, προκύπτουν από τη συνολική δουλειά του επικεφαλής, των άξιων συνεργατών του και των δημοτών. Όλοι μαζί τα καταφέραμε, όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε και την επόμενη πενταετία!
Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος γιατι θέλω να συνεχίσουμε αυτό που ξεκινήσαμε όλοι μαζί. Γι’ αυτό ζητώ τη στήριξή σας, γι’ αυτό ζητώ την ψήφο σας!
Πάμε ξανά για ακόμα πιο «Δυνατή Ερμιονίδα» στις 8 Οκτωβρίου!

Νάκος Δαμιανός