eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...

 Ο ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ - ΗΛΙΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ

Σήμερα αφιερώνει ο Στέφανος από Πηγάδια:

Με το Βλέμμα στο μέλλον, κάνω ένα άλμα στο... κενό και προσγειώνομαι στο Παλαμ(ή)δι.

Στη συνέχεια κατεβαίνω προς τα κάτω και αντικρίζω το Μπούρτζι, τρώω ένα κεσεδάκι λουκουμάδες με μέλι. Εκεί που έτρωγα τους λουκουμάδες, βλέπω έναν κύριο με μουστάκι να κρατάει ένα Κασσελάκι με ντομάτες και τον ρωτώ:

Για την Αρβανιτιά του Αναπλιού ποιον δρόμο να ακολουθήσω;

Δεξιά ; Κέντρο ευθεία; ή Αριστερά;

Ο κύριος με το μουστάκι μου απάντησε:

"Εγώ φίλε μου δεν ξέρω να κατέβω από την Αγία Ερμιόνη στο λιμάνι, τι με ρωτάς άνθρωπέ μου;"

Μου φάνηκε πολύ παράξενο ,όμως συνεχισα, δεν σταμάτησα προχώρησα στο άγνωστο, έβαλα το κασσετοφωνάκι μου στο τέρμα και άκουσα πολλές φορές το παρακάτω τραγούδι ...

Στέφανος από Πηγάδια

Καλή σας ακρόαση...