eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Δημήτρης Π. Παπαφράγκου:'' Μια υποψηφιότητα που διαθέτει χαρακτηριστικά τιμιότητας, ήθους , τεχνογνωσίας.''



Ο Δημήτρης Π. Παπαφράγκου που συστρατεύεται στην ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ , στο πλευρό του Δημαρχου Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλου είναι μια υποψηφιότητα που διαθέτει χαρακτηριστικά τιμιότητας, ήθους , τεχνογνωσίας.

Ο Δημήτρης Παπαφράγκου είναι ένας βιοπαλαιστής, ένας νέος οικογενειάρχης, ένας τεχνίτης με γνώσεις που έχει κατασκευάσει με την οικογένειά του πολλά παραδοσιακά σπίτια της Ερμιονίδας με σεβασμό στην αρχιτεκτονική , τιμώντας παράλληλα την παράδοση που κληρονόμησε  απο την οικογένεια του(τον παππού του, τον πατέρα του και τους θείους του), στο τομέα της κατασκευής. Ένα παλικάρι με ικανότητες που έχει τον τρόπο και την θέληση να δίνει λύσεις και να προσφέρει στις δυσκολίες της καθημερινότητας του δημότη.

Μπορεί , ξέρει και θέλει να εργαστεί για να υπηρετήσει τον Δημότη αφού η ενασχόληση του με τα κοινά έχει αγνές προθέσεις με σκοπό την ανάπτυξη της Ερμιονίδας και την καλυτέρευση της ζωής των δημοτών.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΥ!

Παρακάτω ακολουθεί η επιστολή με την οποία ανακοινώνει ο ίδιος την υποψηφιότητά του.

ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ



Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες.

Είμαι ο Δημητρης Παπαφραγκου.

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Ερμιονη.
Ειμαι παντρεμένος με την Αγγελικη Δρακωτου και έχουμε δυο παιδιά τον Παναγιώτη και την Μαριλια.
Οι γονείς μου είναι ο Νότης Παπαφραγκου και η Ασημίνα Παπαφραγκου.
Ειμαι αποφοιτος της Σιβιτανιδειου Σχολής στο τμήμα Δομικών Έργων.

Μιλάω αγγλικά

Ειμαι εργολάβος οικοδόμων τρίτης γενιάς από τον παππού μου Δημήτρη Παπαφραγκου, τον πατέρα μου Νότη και τους θείους μου ΘΑΝΑΣΗ και ΘΟΔΩΡΟ Παπαφράγκου, που με γέμισαν με γνώσεις και εμπειρία να συνεχίσω την παράδοση της οικογένειας μου.

Αποφάσισα να ασχοληθώ στις επικείμενες δημοτικές εκλογές μετά την τιμητική πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Γιάννη Γεωργοπουλου με την Δυνατή Ερμιονιδα γιατί συνάντησα έναν άνθρωπο έντιμο,ευγενή,δραστήριο,με καθαρή σκέψη,θέληση,ικανότητα και όραμα για την Ερμιονιδα.
Είπα το μεγάλο ΝΑΙ στην παράταξη και αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στον τόπο μου.
Αναδεικνύοντας την ιστορία του,τον πολιτισμό του,την παράδοση,την κληρονομιά,τα ήθη και τα έθιμα,τις φυσικές ομορφιές του γιατί αξίζει να είναι ο τόπος μας στολίδι και πρότυπο.
Σας ζητώ να με στηρίξετε στις εκλογές της 8 Οκτωβρίου με την ψήφο σας!
Σας ευχαριστώ από καρδίας
Δ.Παπαφραγκου