Γράφει ο Βασίλης Γκάτσος
Τα περισσότερα ανακυκλώσιμα βγαίνουν από
τα καταστήματα ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Χωρίς καθημερινή επαφή του Δήμου
με τα καταστήματα, χωρίς σχέδιο για τα ανακυκλώσιμά τους, χωρίς
συμμετοχή των εμποροεπαγγελματικών συλλόγων είναι δύσκολο
να πειθαρχήσουν όλοι σε αυτά που θέλει ο Δήμος και η Εταιρεία
Ανακύκλωσης. Και βλέποντας η νοικοκυρά, όταν πηγαίνει τακτοποιημένα τα
ανακυκλώσιμά της στον κάδο, καταστηματάρχες να πετάνε τις κούτες
ασυμπίεστες κ.λ.π., είναι λογικό να σκέπτεται: δηλαδή εγώ είμαι
το κορόιδο;
Υπάρχουν πολλές αιτίες για να αλλάξει κατάστημα ο
πελάτης: Αν δεν έχει καλές τιμές, αν δεν κόβει απόδειξη, αν δεν έχει
καλό σέρβις, αν δεν έχει καθαριότητα, αν δεν έχει καλή συμπεριφορά προς
τους πελάτες, αν δεν έχει ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων και ένα σωρό
άλλα. Ε, καιρός να προστεθεί και η περιβαλλοντική παράμετρος. Στην
Αμερική ειδικά επενδυτικά κεφάλαια έχουν στο καταστατικό τους άρθρο που
τα υποχρεώνει να πουλήσουν αμέσως τις μετοχές εταιρειών οι οποίες
πιάστηκαν να μη τηρούν την περιβαλλοντική νομοθεσία. Αν δε πιαστείς για
φοροδιαφυγή (στην Αμερική) καλά θα κάνεις να αλλάξεις γειτονιά, γιατί θα
σου κόψουν και την καλημέρα άπαντες.
Είναι λοιπόν απλό: Όποιος ιδιώτης, όποια νοικοκυρά βλέπει κατάστημα να μην είναι υπόδειγμα ανακύκλωσης, παύει να είναι πελάτης του καταστήματος. Η αγορά της Ερμιονίδας είναι ανταγωνιστική και θα ξαναβρούμε αυτό που θέλουμε εύκολα.
Ο νεοσύστατος Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Ερμιόνης, ας αναλάβει σχετική δράση για το χωριό μας.
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος