eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 26 Αυγούστου 2023

Ανάργυρος Λεμπέσης: ''Δήμαρχος που έχει καθαρά χέρια δεν φοβάται κανέναν και τίποτα. Προχωράει μπροστά και κερδίζει!''

 

Αγαπητοί συνδημότες,

Παρευρέθηκα σ’ αυτήν την επιτυχημένη και γεμάτη παλμό συγκέντρωση του Δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου στο Κρανίδι. Παρακολούθησα όλη την ομιλία του.

Αυτό όμως που με εντυπωσίασε ήταν αυτό το σύνθημα που είπε στην ομιλία του και που ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του.

''ΕΙΧΑ – ΕΧΩ – και ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ !''



Αγαπητοί συμπολίτες

Με την πείρα που απόκτησα στην πολύχρονη θητεία μου από τη θέση του Δημάρχου Ερμιόνης θα πω αυτό που έζησα εγώ για τέσσερες συνεχόμενες τετραετίες.

Τα καθαρά χέρια είναι το πρώτο και κύριο κριτήριο που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ψηφοφόροι και δίνουν στον Δήμαρχο συνεχόμενες τετραετίες.

Το έχω πει πολλές φορές και το έχω γράψει πολλές φορές.

Δήμαρχος που δεν έχει βουτήξει το χέρι του στο μέλι του ταμείου του Δήμου που υπηρετεί δεν φοβάται κανέναν και τίποτα.

Βλέπε δημοσίευμα της 19ης Φεβρουαρίου 2019.

http://eikonoskopionews.blogspot.com/2019/02/blog-post_19.html



Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 

του τέως Δήμου Ερμιόνης