eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΣΣΑΛΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΡΓΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ "ΕΠΙΘΕΣΗ" ΣΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ...

 

Η παραίτηση μου είναι στην διάθεση του κυρίου Μαργετα. Οι λόγοι είναι πρώτων προσωπικοί γιατί θεωρώ ότι η υποψηφιότητα μου είναι πέρα των δυνατοτήτων μου. Δυστυχώς η ένταξη της κοινότητας μας της κοινότητας Πόρτο Χελίου στον αχανή δήμο Ερμιόνιδας έχει φέρει και όλα αυτά τα προβληματα της οπισθοδρόμησης της.Ένας αχανείς δήμος από έκταση και κατοίκους που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Ανταποδοτικά χρήματα φεύγουν και πάνε σε άλλες κοινότητες χωρίς επιστροφή στον τόπο μας. Δεν μπορεί όταν μας αρέσει να ήμαστε ένας δήμος και να λέμε : Τι έχουμε να χωρίσουμε;;; και από την άλλη να λέμε τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου πάλι δικά μου. Ή είμαστε ή δεν είμαστε ένας δήμος ή όχι. Όλα αυτά για να δικαιολογήσω την παραίτηση μου και για το αν θα πουν πολλοί τι σε πειράζει τι γίνεται στο Θερμηση. Επίσης θεωρώ ότι όλο αυτό που έγινε στοχοποιεί άθελά ή ηθελημένα την παράταξη στην οποία εντάχθηκα τον τελευταίο καιρό και δυστυχώς βλέπω ότι η άλλη παράταξη το εκμεταλλεύεται. Το ότι εντάχθηκα σε μια πολιτική παράταξη όπως έχω δηλώσει ήταν μια απόφαση πατριωτική από έναν άνθρωπο που είχε δώσει ψήγματα πατριωτισμού. Όχι όμως βανδαλισμού και βιαιοτήτων .Πάντα ο πατέρας μου και η πρόγονοι μας εδώ στο Χέλι έλεγαν και λένε ότι δεν θέλουν να μας πουν ότι κάναμε κακό σε άνθρωπο. Αντιθέτως έλεγαν ότι έχουμε φτιάξει ανθρώπους . Κοινώς δεν ήθελαν να είμαστε δαχτυλοδυκτουμενοι. Όχι οικονομικά να φτιάξουμε ανθρώπους( δεν έχουμε αυτή την δυνατότητα) .Αλλά ηθικά και χτίζοντας χαρακτήρες και προσωπικότητες.Αυτος ήταν και ο λόγος της ένταξης μου σε μια πολιτική κομματική ομάδα. Να δημιουργήσω κάτι παραπάνω για το χωριό μου το ΠΌΡΤΟ ΧΈΛΙ και ΜΌΝΟ.Αυτός είναι ο μεγαλύτερος πλούτος από την οικογένεια μου και από το χωριό μου το ΠΌΡΤΟ ΧΕΛΙ και αυτόν θέλω να διατηρήσω όσο μπορώ στο ακέραιο ........
Και όλη αυτή η φαγωμαρα χθες και σήμερα εν όσο τα προβληματα τρέχουν.
Νερό
Σκουπίδια
Δρόμοι
Αποχετευτικό
Όποιος εκλεγεί το Πόρτο Χέλι και τα μάτια του.... γιατί χωρίς αυτό Ερμιονίδα δεν θα υπάρχει
Συνεχίστε όσοι μπορείτε με την βοήθεια Του Υψίστου

Σπύρος Πασσαλάρης