eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Η Σαρωνίς Γκάτσου Βατικιώτη για την Κική Τράκη

 Κική μου,

Μικρό κοριτσάκι θυμάμαι
Με τη μαμά μου στο σπίτι σας
στον Πειραιά.
Να εκστασιάζομαι από τα χρώματα,
τα στολίδια, τα ωραία υφάσματα με τις διαφορετικές υφές
και τα περίτεχνα κουμπιά.
Και να θέλω όλα να τα περιεργαστώ...
Η Κική η Τράκη πρωτοστατούσα.
Προστατευτική με αγάπη να με περιβάλλεις,
φροντίζοντας μην τρυπηθώ, μεσ' στις πολλές καρφίτσες που έβαζα τα χεράκια μου,
να ψαχουλεύω τον θησαυρό των δικών σου
ανεκτίμητων χεριών που άλλαζαν τον κόσμο,
με τα κομψοτεχνήματα που έφτιαχνες.
Η είδηση για την αγαπημένη Κική
έπεσε κεραυνός επάνω μου.
Πριν από συγγενής, είσαι η μεγάλη φίλη που με πρωτομύησε
στον παραμυθένιο κόσμο των χρωμάτων.

Καλό ταξίδι Κική μου
Από εμένα τη Σαρωνίς σου, και τον ξάδελφό σου και φίλο Βασίλη Γκάτσο.