eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Η Μαρία Κοκκκίνη υποψήφια με τη "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ"

Νέο μέλος στην μεγάλη Παράταξή μας, "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ", η Μαρία Κοκκίνη από το Κρανίδι.

" Ονομάζομαι Κοκκίνη Μαρία του Ιωάννου, βέρα Κρανιδιώτισσα στην καταγωγή.
Έπειτα από την τιμητική πρόσκληση του Δημάρχου Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλου, πήρα την απόφαση να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της Δυνατής Ερμιονίδας.

Το Κρανίδι μας, αυτός ο μαγικός τόπος που γεμίζει την ψυχή μου υπέροχες αναμνήσεις με τις παραδοσιακές αυλές και τις ασβεστωμένες μάντρες, με τις κατακόκκινες βουκαμβίλιες,τους ανεμόμυλους που έχω την τύχη να θαυμάζω καθημερινά από το μπαλκόνι μου στα «Σαραντάσπιτα» κάτω από το μοναστήρι της Αγίας Άννας και την «Πέτρα Της Νίκης», που αξιοποίησε και ανέδειξε ο Δήμαρχός μας.

Για μένα θα σας πω ότι τα τελευταία 25 χρόνια ασχολούμαι με το Χαμόγελο του παιδιού.Μάλιστα επί δημαρχίας του αείμνηστου Δημήτρη Σφυρή, είχα διατελέσει διαχειρίστρια(αμισθί) των αμέτρητων προσφορών συμπολιτών μας προς τον Δήμο Ερμιονίδας.


Θα ήθελα επίσης να αναφέρω κάτι το οποίο δεν γνωρίζουν πολλοί. Έπειτα από μια περιπέτεια με την υγεία μου πριν ενάμισι χρόνο έγινα μέλος στην Επιστημονική Μαστολογική Εταιρία Ίαση Στήριξη («ΕΜΕΙΣ») του νοσοκομείου Ιασώ.

Ύστερα από αυτή τη μάχη που έδωσα και κέρδισα, είμαι εδώ μαζί σας και με θέληση και αγάπη θέλω να συμβάλλω ενεργά και ουσιαστικά για τους συμπολίτες μου και ειδικά για τις γυναίκες.

Η συμπαράσταση και η στήριξη του Γιάννη Γεωργόπουλου σε όλο αυτό το έργο αγάπης, ανιδιοτέλειας που οραματίζομαι να υλοποιήσω, με συγκινεί και μου δίνει δύναμη και πείσμα να συνεχίζω να προσπαθώ να τα καταφέρουμε όλοι μαζί!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ των προτέρων στους συμπολίτες μου!

Στις 8 Οκτώβρη να γίνουμε ακόμα πιο Δυνατοί, ακόμα πιο Δυνατές!


Μαρία Κοκκίνη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας"


Μαρία σου ευχόμαστε Καλή Επιτυχία και Καλή Δύναμη στον κοινό μας αγώνα για μια ακόμα πιο Δυνατή Ερμιονίδα!


Γιάννης Γεωργόπουλος
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης "Δυνατή Ερμιονίδα"
Δήμαρχος Ερμιονίδας