eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''

 «Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΘΑΛΑΣΣΑ - ΟΙ ΚΑΝΤΑΔΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ(ΓΙΑΝΝΗΣ & ΑΡΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ)»

Σήμερα αφιερώνει ο Θωμάς Σκούρτης:

- Ακούγοντας τον ρυθμικό ήχο της βροχής σε συνδυασμό με το παρακάτω τραγούδι, διάβασα όλες τις ευχές που μου έστειλαν όλοι οι αγαπημένοι φίλοι μου, συνάδελφοι, οι συγγενείς μου και αγαπημένα μου πρόσωπα.

Άλλοι μου τηλεφώνησαν, άλλοι μου έστειλαν μηνύματα κι άλλοι με την σκέψη τους και την ματιά τους μου ευχήθηκαν για την σημερινή μέρα των γενεθλίων μου.

Θέλω όλους  να ευχαριστήσω απο καρδιάς, αυτούς που μ΄αγαπούν αληθινά και να αφιερώσω , τους παρακάτω στίχους του τραγουδιού!

ΘΩΜΑΣ Ι. ΣΚΟΥΡΤΗΣ


Υ.Γ:Να είστε όλοι καλά με υγεία και...


 «Να γελάσεις απ’ τα βάθη των χρυσών σου ματιών
είμαστε μες στο δικό μας κόσμο
Η πιο όμορφη θάλασσα
είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει
Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα
Τις πιο όμορφες μέρες μας
δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα
Κι αυτό που θέλω να σου πω
το πιο όμορφο απ’ όλα,
δε στο `χω πει ακόμα.»
Καλή σας ακρόαση...