eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Ο Ιωάννης Αντωνίου Πάλλης απαντά στον Σταμάτη Δαμαλίτη και απαιτεί ΣΕΒΑΣΜΟ στη μνήμη του Πατέρα του Αντώνη, απο τον κάλπικο δημοσιογράφο(όπως τον αποκαλεί) !

Ιωάννης Αντωνίου Πάλλης:
<<Τιποτένιε και κάλπικε δημοσιογράφε ότι κι αν πεις και ότι και αν γράψεις για εμένα δεν με αγγίζεις, πρόσεξε όμως μην αναφερθείς ξανά στην οικογένεια μου.>>

Κύριε Σταμάτη Δαμαλίτη (κάλπικε δημοσιογράφε),
Την πρώτη φορά που κάνατε δημόσιο σχόλιο σε εμένα για τον πατέρα μου, που έχει φύγει από τη ζωή εδώ και 4,5 χρόνια το θεώρησα ένα δείγμα λάθους του χαμηλού δείκτη νοημοσύνης σας. Μετά το δεύτερο σχόλιο σας προς τον ίδιο άνθρωπο (πατέρα μου) όχι μόνο μου επιβεβαιώνετε το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης σας, αλλά η σκέψη αυτή πιστεύω γίνεται αντιληπτή από όλους όσους διάβασαν την ανάρτηση σας. Θέλω λοιπόν να πω προς εσάς και προς όλο το κόσμο ότι θέλω και εγώ να μπορέσω να προσφέρω τόσα όσα έκανε και ο πατέρας μου στον "αείμνηστο" Δήμο Ερμιόνης, όπως γράφετε και στο Δήμο Ερμιονίδας. Για το λόγο αυτό λοιπόν πιστεύω ότι είσαστε ένα δείγμα τιποτένιου ανθρώπου που βρίσκεται εν ζωή και γι' αυτό το λόγο σας απαντώ, διότι εάν ζούσε ο αείμνηστος πατέρας μου θα είχατε πάρει ήδη την απάντηση (όπως γνωρίζετε κατά το παρελθόν). Ζητώ συγγνώμη προς τον κόσμο που ασχολήθηκα με έναν "άνθρωπο" που δεν σέβεται κάποιον που έχει προσφέρει όλα όσα γνωρίζετε στον πρώην Δήμο Ερμιόνης και δεν βρίσκεται στη ζωή.

Ιωάννης Αντωνίου Πάλλης
Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας
Πρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.

Υ.Γ.: Τιποτένιε και κάλπικε δημοσιογράφε ότι κι αν πεις και ότι και αν γράψεις για εμένα δεν με αγγίζεις, πρόσεξε όμως μην αναφερθείς ξανά στην οικογένεια μου. Σου δίνω λοιπόν με αυτή την απάντηση μου μία ευκαιρία να επανορθώσεις τα δημοσιογραφικά σου λάθη.
(Κάλπικος δημοσιογράφος ή ψαράς;)