eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ...

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Στις 5/4/2015 απέστειλα έγγραφο στο ΚΕΠΠΕ της περιφέρειας Πελοποννήσου (Περιφέρεια Αργολίδας ) για έλεγχο στο πράσινο σημείο λόγο της κακιάς οσμής που έρχεται από εκεί επειδή η οικία μου είναι πολύ κοντά σε αυτό. Λογικά σαν πράσινο σημείο πρέπει να έχει μόνο ανακυκλώσιμα υλικά τα οποία δεν μυρίζουν.
Μετά από αυτό ο δήμος μου έστειλε έγγραφο στης 21/4/2015  λέγοντας μου να
μετακινήσω τα αυτοκίνητα που ήταν μπροστά στην επιχείρηση μου. Είμαστε εκεί για 25 χρόνια και δεν μας είχε γίνει ποτέ παρατήρηση, άραγε να υπάρχει συμψηφισμός.

Εχω επισυναψη το γραμμα που μου εστειλαν.

Αγγελικη Αυδουλη