eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

''Ο ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΦΡΕΣΚΑΡΕΙ ΜΝΗΜΕΣ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ - ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΕΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ! ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ;;;

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
<<Πάντως ρε Μάκη φταίνε όλοι οι άλλοι  εκτός από τον Δημήτρη Καμιζή για την υποβάθμιση των τραπεζών,για τα λουκέτα του ΟΤΕ και της εφορίας και για πολλά άλλα...
Δεν είναι θράσσος και ντροπή βρε να του φταίνε όλοι οι άλλοι και για τα φωτοβολταικά στο Λουκαίτι;;>>

Φίλε Μάκη

Αυτά τα  μεγάλα  έργα που στολίζουν την Ερμιόνη
Τα έργα του Δημάρχου Λεμπέση και των Δημοτικών  του Συμβούλων 
Είναι πρόκληση και διαφήμιση,
Είναι έργα που  δεν αφήνουν  αδιάφορο κανέναν επισκέπτη
Είναι πρόκληση βρε να τα απαθανατίσεις  με την φωτογραφική του μηχανή
Στο έχω πει  και στο έχω γράψει πολλές φορές βρε Μάκη
Είσαι το Γούρι μου  όποιον αντίπαλο μου  πρόβαλες
Εγώ βρε έβγαινα Δήμαρχος
Βλέπε πινακάκι από το ψαρομπλόκ 


Και εσύ βρε αθεόφοβε με κατήγγειλες στη κυρία Εισαγγελέα
Ότι τον Μύλο Κρόθι τον κατασκευάσαμε παράνομα !!!!
Εξαπατώντας το Δημόσιο βρε !!!!! 
και τώρα τον φιγουράρεις στο ψαρομπλοκ  σου ρε!!
Μπράβο ρε Μάκη    
Τώρα ο Δήμαρχος σου έχει αναθέσει αυξημένα καθήκοντα να τον προβάλλεις μέσα απο τα έργα Λεμπέση και σε έχει βάλει να απαντάς εσύ γι΄αυτόν!
Προχώρα το  βρε Μάκη το πας καλά  γουρι μου!  
Εμένα ρε Μάκη δεν με πήρανε και τα χρόνια 
καλά να είμαι ξέρω εγώ να αντιμετωπίσω τον  υποψήφιο αντίπαλό μου

Ξέρω  ότι εσύ γούρι μου το ξέρεις  καλά αυτό  το έχεις ζήσει στο πετσί σου με εμένα.

Συνέχισε έτσι ΣΤΑΜ ΝΤΑΜ, να τον προβάλλεις δυνατά στο ψαρομπλοκ σου μέσα απο τα έργα μας.
Αυτά τα έργα που σου αρέσουν δεν σου αρέσουν, αυτά τα στολίδια που φτιάξαμε επι θητείας μου τα μοστράρεις για να ομορφύνεις το ψαρομπλοκ σου.

Και θα το καταφέρεις για πολλοστή φορά να με βγάλεις Δήμαρχο άμα το αποφασίσω 
Και τώρα βρε βλέπε στο πινακάκι που σου φτιαξα τα ονόματα των μελετητών
Αυτοί οι συμπατριώτες μας μελετητές που είδες παραπάνω εκπόνησαν δωρεάν τις μελέτες χωρίς να πάρουν ούτε μία δραχμή ΣΤΑΜ ΝΤΑΜ!!!!!!!
Και πολλοί άλλοι συμπατριώτες μας   επιστήμονες και ειδικοί έκαναν τότε δωρεές
Ρώτα ρε τον Δημήτρη Καμιζή (αυτό το όνειρο το τρελό, το όνειρο το απατηλό όπως τραγουδάει  ο Κόκοτας)
Δηλαδή τις σήραγγες στην ΠΕΛΕΗ που σοφίστηκε τότε !!!!!! και τις ανέθεσε στον ίδιο μελετητή και επιχειρηματία  που σήμερα στήνει τα φωτοβολταικά στο Λουκαίτι και στα Δίδυμα !!!!!
Πόσα εκατομμύρια πλήρωσαν τότε για την προμελέτη οι δημότες Κρανιδίου για τις σήραγγες στην ΠΕΛΕΗ  στον ίδιο επιχειρηματία που σήμερα έχει αναλάβει τα φωτοβολταικά στο Λουκαίτι;;Πόσα χρήματα έβαλε ο κ. Καμιζής και πλήρωσαν οι δημότες Κρανιδίου για τις Σήραγγες στην ΠΕΛΕΗ ένα έργο που φαντάστηκε ο κ. καμιζής και δεν έγινε ποτέ;;;  
Το περίγελο  βρέ  Μάκη είναι οτι  ο κ. Δημήτρης Καμιζής μας δηλώνει τώρα οτι 
Δεν γνώριζε τίποτα για τα φωτοβολταικά στο Λουκαίτι ούτε και ποιός επιχειρηματίας τα τοποθετεί!!!
Τώρα πρέπει.....
..... να τραβήξεις τα μαλλιά σου και να τα βγάλεις τρίχα-τρίχα.
Στο ξαναλέω βρέ , ένας δημοσιογράφος με γνώσεις και πτυχίο μ΄αυτά που θ΄άκουγε και θα βλεπε για τον Δήμαρχο μας είναι σίγουρο οτι θα ξεμαλλιαζότανε.

Ευτυχώς που δεν έγιναν οι  σήραγγες Καμιζή και γλυτώσαμε !!!!
Θα  πληρώναμε σε αυτόν τον ίδιο εργολάβο (σήραγγες και φωτοβολταικά )  και διόδια βρέ για να περνάμε  με τα αυτοκίνητα μας.
Δυστυχώς όμως για τους δημότες του Κρανιδίου τότε γιατι τον ασήμωσαν τον μελετητή που υπέδειξε ο Καμιζής για τις Σήραγγες στην ΠΕΛΕΗ

Πάντως ρε Μάκη φταίνε όλοι οι άλλοι  εκτός από τον Δημήτρη Καμιζή για την υποβάθμιση των τραπεζών,για τα λουκέτα του ΟΤΕ και της εφορίας και για πολλά άλλα..

Δεν είναι θράσσος και ντροπή βρε να του φταίνε όλοι οι άλλοι και για τα φωτοβολταικά στο Λουκαίτι;;  

Τέλος  Μάκη σου επισημαίνω  ότι ένας δημοσιογράφος με γνήσιο πτυχίο παρατηρώντας τις αποφάσεις και τα έγγραφα  για τα φωτοβολταικά
Θα ψιλιαζότανε  αμέσως ρε ποια είναι τα λαμόγια και ποιές οι λαμογιές.
Θα έπαιρνε χαμπάρι αμέσως τι  γίνεται
Και θα πίεζε  τον πολιτικό του άτυπο προϊστάμενο να  συμπαρασταθεί σε αυτούς τους κτηνοτρόφους που ξενυχτάνε στο Λουκαίτι  για να σώσουν το Δάσος
Ένας δημοσιογράφος με γνήσιο πτυχίο φίλε Μάκη
Θα έβλεπε ότι τις αποφάσεις του 2011 και 2012 για τα φωτοβολταικά  που  κοινοποιήθηκαν  στο γραφείο Δημάρχου τις υπογράφει ο τέως  ΓΓΑΠΠ  κος Αποστολόπουλος.
Έιναι αυτός ο ίδιος ο κος Αποστολόπουλος  που δεν έκανε αποδεκτή την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ  ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ !!!!!!  του Δημάρχου για τα σκουπίδια στα Δίδυμα.
Την ώρα που όλα αυτά τα έχει πάρει χαμπάρι όλος ο κόσμος, εσύ απ΄την άλλη συνεχίζεις να μην τα καταλαβαίνεις.
Σε καταλαβαίνω βρε γούρι μου που δεν μπορείς να τα καταλάβεις...
Θέλει γράμματα,θέλει μόρφωση, θέλει γνήσιο πτυχίο η δημοσιογραφία για να καταλάβεις!

 Πάντως εσύ συνέχισε την προσπάθεια σου Γούρι μου!

Εις το επανιδείν...


ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ
Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιόνης