eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

''Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣ:
''ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ ΣΟΒΑΡΑ ''

ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΟΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Μετά την αναφορά του ονόματός μου, στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας, οφείλω προς ενημέρωση και για την αποφυγή παρεξηγήσεων και διαστρέβλωση των πραγματικών γεγονότων να σας αναφέρω τα ακόλουθα:

Προήδρευσα στη Δημαρχιακή Επιτροπή ως όφειλα, λόγω του θεσμικού μου ρόλου σαν Αντιπρόεδρος, πράξη για την οποία ουδέποτε μετάνιωσα και θα την ξαναέκανα πάρα πολλές φορές αν χρειαζόταν, αφού πάνω από όλα βάζω το συμφέρον των συμπολιτών μου και του Δήμου μου, που δεν είναι τίποτα άλλο από τις καθαρές θάλασσες που σήμερα όλοι απολαμβάνουμε.

Την ίδια και οποιαδήποτε άλλη ανάλογη ενέργεια θα έκανα και για το Νέο Καλλικρατικό Δήμο Ερμιονίδας αν βρισκόμουνα στην ίδια θέση ή σε οποιαδήποτε άλλη θέση, μικρότερη ή μεγαλύτερη, για την οποία θα με είχαν εξουσιοδοτήσει οι συμπολίτες μου να υπηρετήσω.

Θέλω με όλο το σεβασμό να θυμίσω προς αιρετούς του Δήμου Ερμιονίδας και προς τον προϊστάμενο της Οικονομικής Υπηρεσίας κ. Γαλανό, ότι δεν είναι μόνο Δήμος Ερμιονίδας ο παλιός Δήμος Κρανιδίου, αλλά και η Ερμιόνη, την οποία ας σταματήσουν να βλέπουν με εμπάθεια, και ας ασχοληθούν με αυτή, όπως της αξίζει, δηλαδή σαν να είναι ιδιαίτερη πατρίδα τους.

Ειδικά στον κ. Γαλανό, έχω να πω, καλό θα είναι να σταματήσει να βλέπει το δέντρο αλλά να κοιτάξει ολόκληρο το δάσος. Και επ’ ευκαιρία θέλω να του θυμίσω ότι εδώ και 4 μήνες, έχω υποβάλλει αίτηση προς την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Ερμιονίδας, να μου δώσουν αναλυτικά τυπωμένο τον προϋπολογισμό, κάτι για το οποίο δεν έγινε τίποτα μέχρι σήμερα.

Σχετικά με το blog «ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ» , δεν χρειάζεται να πω κάτι, αφού είναι σε όλους σας γνωστό ότι ο συγκεκριμένος blogger, αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος, ενημερώνει μονόπλευρα, εξυπηρετεί πολιτικά συμφέροντα κατά περίσταση, και τον διακατέχει μια ανεξέλεγκτη εμπάθεια προς συγκεκριμένα πρόσωπα, ένα από τα οποία είμαι και εγώ (συγχωρέστε με για την συγκεκριμένη αναφορά ).

Στη διάθεσή σας για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις, για οποιοδήποτε θέμα, και οποιεσδήποτε απορίες σας, έχουν να κάνουν με τις συγκεκριμένες αποφάσεις που μνημονεύονται παραπάνω.

Σας ευχαριστώ και συγγνώμη εκ των προτέρων, για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε αυτή την αναφορά μου.




Με εκτίμηση

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣ
ΔΗΜΟΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ