eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

'' ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ... ''

'' ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ... ''

ΤΡΙΦΩΝΟ - ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ 'ΚΑΝΕΣ

Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί ένα χελιδονάκι, να πάει να χτίσει τη φωλιά...στου κήπου την κορομηλιά δίπλα στο μπαλκονάκι...

Σήμερα αφιερώνει η Εύη :
Βρε αγόρι μου το φεγγάρι όταν είναι όμορφο μέχρι και μάγια κάνει το πουλάκι τι να σου κάνει όταν δεν κελαηδάει κιόλας;
Τελικά πόσο άσχημο πράγμα είναι μορφωμένοι άνθρωποι που κατέχουν θέσεις να επικοινωνούν με αμόρφωτους και για την σωστή τους επικοινωνία να μεταμορφώνονται σε πουλάκια... Ο λόγος αυτής της μετάλλαξης είναι η ανυπαρξία διοίκησης και η μη υλοποίηση προεκλογικών δεσμεύσεων. Γεγονός είναι ότι τα μεγάλα έργα έγιναν μέχρι πέρυσι. 
Από αυτά τα μεταλλαγμένα ........πουλάκια μεγάλο έργο είναι δύσκολο να δούμε.
Η μεγαλύτερη αποτυχία στη πολιτική είναι να είσαι χειρότερος από τον προηγούμενο.
Τι αποτυχία και αυτή;


Υ.Γ: Προσδοκούσαμε και προτιμούσαμε αυτά τα πουλάκια να κελαηδούσανε εκεί που πρέπει....Στα έργα δηλαδή. Στη χειρότερη περίπτωση θα προτιμούσαμε αυτά τα πουλάκια να ήτανε όμορφα και ζηλευτά πουλάκια.

Καλή σας ακρόαση...

Φεγγάρι μάγια μου κανες
και περπατώ στα ξένα
είναι το σπίτι ορφανό
αβάσταχτο το δειλινό
και τα βουνά κλαμένα
Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
ένα χελιδονάκι,
να πάει να χτίσει τη φωλιά
στου κήπου την κορομηλιά
δίπλα στο μπαλκονάκι,
στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
να πάει στη μάνα υπομονή

Να πάει στη μάνα υπομονή
δεμένη στο μαντίλι
προικιά στην αδερφούλα μου
και στη γειτονοπούλα μου
γλυκό φιλί στα χείλη

ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ 'ΚΑΝΕΣ