eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Ανάργυρος Λεμπέσης:''Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι ο «φιλόσοφος» θα ¨κοουτσάρει¨ υποψήφιο Δήμαρχο ''

Ανάργυρος Λεμπέσης:

- Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι ο «φιλόσοφος» θα ''κοουτσάρει'' υποψήφιο Δήμαρχο -


Αγαπητό Εικονοσκόπιο, 

ανέσυρε από το σεντούκι σου και αναδημοσίευσε ένα δημοσίευμα της 6ης Ιουνίου 2013 με τίτλο Λεμπέσης: Τσακιστείτε και καθαρίστε την οικία Παπαβασιλείου, καθαρίστε την Ερμιόνη και προστατέψτε την υγεία των πολιτών”.

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο θα φρεσκαριστούν οι μνήμες για τα έργα του «φιλόσοφου».

Πάντα με χαρτάκια και ντοκουμέντα και όχι με «φιλοσοφικά» λόγια του αέρα.

Πάντως εμένα δεν μου το βγάζετε από το μυαλό.

Αυτές οι εμφανίσεις του «φιλόσοφου» σε γνωστό blog, μαρτυρούν ότι αυτός ο «φιλόσοφος» θα αναλάβει να κοουτσάρει υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας.

Θα μου το θυμηθείτε, αυτόν τον υποψήφιο Δήμαρχο θα τον σύρει στα δικά του δημαρχιακά χνάρια.

Τώρα, εάν οι ψηφοφόροι της Ερμιονίδας βγάλουν ξανά κάρτες σε αυτόν τον υποψήφιο που θα κοουτσάρει ο «φιλόσοφος», όπως η κίτρινη στις δημοτικές εκλογές του 2006 και η κατακόκκινη στις δημοτικές εκλογές του 2019 που έβγαλαν οι ψηφοφόροι του Κρανιδίου στον «φιλόσοφο», αυτό θα φανεί στις επόμενες δημοτικές εκλογές.

Ίδωμεν…



Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 

του τέως Δήμου Ερμιόνης