eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

''Ο Ανάργυρος Λεμπέσης απαντά σε όλους τους πολιτικούς αναλυτές του... γλυκού Νερού!''



Αγαπητοί συνδημότες ,


Ο παλιός μου συμμαθητής, ο Μάκης, αυτός ο αυτοαποκαλούμενος Δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής του γλυκού νερού, συχνά πυκνά συνεχίζει να ασχολείται με εμένα και ποια πολιτική τοπική παράταξη θα στηρίξω στις Δημοτικές εκλογές του Μαίου 2019.
Μάλιστα επικρίνει και τον πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Παράταξης της οποίας ήμουν , είμαι και θα είμαι ψηφοφόρος.


Αυτός ο Μάκης βέβαια νομίζει ότι βρίσκεται στο απυρόβλητο.


Δηλαδή αυτός ο Μάκης όποτε θέλει, σαλτάρει από το ένα κόμμα στο άλλο κι από τον έναν υποψήφιο Δήμαρχο στον άλλον.
Δειτε τη Φωτό:



Αυτός ο <<πρασινοπάτρωνας>> νέος που καμαρώνει σαν <<γύφτικο σκεπάρνι>> και το χαμόγελο του φτάνει μέχρι τ΄αυτιά στο εκλογικό κέντρο του ΠΑΣΟΚ Ερμιόνης, δεν είναι άλλος από τον Μάκη, τον σημερινό διαχειριστή γνωστού μπλογκ που μεταπήδησε από το ΠΑΣΟΚ και σήμερα στηρίζει τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κύριο Γιάννη Γκιόλα.
Μάλιστα στην μεταξύ μας δικαστική διένεξη, είχε Δικηγόρο την κυρία Παρασκευή Γκιόλα!
Επίσης μάρτυρα υπεράσπισης στην ίδια υπόθεση είχε τον κύριο Δημήτρη Καμιζή!!!


Δεν μπορώ όμως να μην του αναγνωρίσω την προσφορά του προς εμένα.
Όποιον υποψήφιο αντίπαλο μου στήριζε ο Μάκης εγω έβγαινα ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ.
Με αυτή τη συνεχή και επίμονη προσφορά του, έγινα τέσσερις συνεχόμενες τετραετίες Δήμαρχος με αποτέλεσμα να μην αλλάξει ποτέ χέρια ο Δήμος Ερμιόνης.
Γι΄αυτό τον αποκαλώ ως ''ΓΟΥΡΙ ΜΟΥ!''


Αντιθέτως, μετά από εμένα διετέλεσε γραφείο τύπου και υπεύθυνος Δημοσίων σχέσεων και εθελοντισμού του πρώτου και μεγάλου Δημάρχου του Δημου Ερμιονίδας.
Αυτής της αξέχαστης και επιτυχημένης τετραετίας που κατάφερε να γεμίσει με χύδην σκουπιδομάνι τα Λιμάνια , τις πλατείες,τα σχολεία, αρχαιολογικούς χώρους , μουσεία και δρόμους της Ερμιονίδας.
Η τελική απόφαση όλων αυτών των καταστάσεων ήταν να τραπεί σε φυγή από τον τοπικό πολιτικό στίβο της Ερμιονίδας.
Επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την δική μου πολιτική εκτίμηση και την έγγραφη απάντηση μου στο ''ΕΧΕ ΓΕΙΑ''.


Αφού ο Μάκης τα κουκουλώνει, θα του θυμίσω εγώ το περιβόητο:

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011




Και τώρα, πάμε στα σοβαρά.

Θα τους το φωνάξω δυνατά για να τ΄ακούσουν όλοι :

Ο Ανάργυρος Λεμπέσης ήταν επι σειρά ετών Δήμαρχος του Δήμου Ερμιόνης (απ΄την ίδρυση του Δήμου μέχρι την κατάργηση του) και θα στηρίξει με Δύναμη το ανεξάρτητο τοπικό ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης μαζί με όλους τους Ερμιονίτες, από όποιον πολιτικό χώρο κι αν προέρχονται!

Με αυτόν τον τρόπο θεωρώ πως θα σταματήσει ο Μαρασμός της Ερμιόνης που δημιουργήθηκε κατά παραδοχή όλων από το 2011 μέχρι και σήμερα.

Αυτό λέει η πολιτική μου Διαδρομή και η Αγάπη μου για την Ερμιόνη και τους Ερμιονίτες, που με αγάπησαν και τους αγάπησα.

Για να κλείσουμε με το χαμογέλο (μέχρι τ άυτιά...) όπως ξεκινήσαμε να σας πω ότι:

Έτσι ανοίγει ο Δρόμος γι΄αυτόν τον διαχειριστή του μπλογκ και πολιτικό αναλυτή να εφαρμόσει τις πολιτικές γνώσεις στην πράξη.

Τι εννοώ με αυτό;
Είναι ιστορική ευκαιρία να συμμετέχει σε ψηφοδέλτιο και ο Μακης, να θέσει κι αυτός τον εαυτόν του στην κρίση των Ερμιονιτών.

Να αποδείξει κι αυτός την οντότητα του και τις ικανότητες του.
Να ακολουθήσει κι αυτός τον ίδιο δρόμο με άλλους Δημοσιογράφους.Τον κ. Φίλη, την κυρία Σπυράκη , τον κ. Θεοδωράκη, τον κ. Τέρενς Κουικ, τον κ. Αμυρά και πολλούς άλλους.

Καλά μην αγχωθεί κιόλας, δεν του ζητήσαμε να βάλει για Βουλευτής , στο τοπικό συμβούλιο της Ερμιόνης του προτείνουμε να βάλει.

Γι΄αυτό λοιπόν Μάκη, άσε όλα τα άλλα και κατέβα κι εσύ να ζητήσεις την ψήφο των Ερμιονιτών γιατι μέχρι τότε δεν έχεις εσύ το ανάστημα να κρίνεις Δημάρχους, τοπικούς και Δημοτικούς συμβούλους , επιστήμονες και ανθρώπους των Γραμμάτων.

Ιδού η Ρόδος Ιδού και το πήδημα, ΜΑΚΗ!

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
του τέως Δήμου Ερμιόνης