eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Σταυρός Διδύμων: ''Υπάρχει και τέταρτος δρόμος...''

villa didimo εδώ:
Οι εργασίες! Από ότι είπαν θα ‘ισοπεδωθούν’ τα θέματα και μετά θα σκεπασθούν.

Ο Βασίλης σε πρόσφατο σχόλιό του πρότεινε τρεις δρόμους-λύσεις για την χωματερή στον Σταυρό.
Πρώτα να επισημάνω ότι αυτό που επιχειρούν να κάνουν τώρα στον Σταυρό δεν έχει καμία σχέση με τις μεθόδους που αναφέρει, πρόκειται για απλό κουκούλωμα.
Όμως κοινός παρονομαστής και των τριών δρόμων που προτείνει είναι μακριά από μας.
Στον Σταυρό ή εκτός Ερμιονίδας!
Αλλά εγώ, ως Διδυμιώτης, θα ρωτήσω εύλογα: ‘… Ποιοι είσαστε εσείς που τα σκουπίδια σας θέλετε να τα φορτώσετε σε άλλους; …’
Γιατί δεν φτιάχνουμε 4-5 ΧΥΤΑ-ΧΥΤΥ-ΧΥΤΕΑ , σε όλο τον Δήμο, ότι  θέλετε, και να τα μοιραστούμε;

Αυτά τα σκουπίδια δεν είναι Διδυμιώτικα, με εξαίρεση απειροελάχιστες ποσότητες,  είναι δικά σας!
Γιατί να μην πάρει ο καθένας τα δικά του;
Να μειώσουμε και το κόστος μεταφοράς;
Δεν είναι πιο δίκαιο, πιο οικονομικό, πιο οικολογικό;
Και με περισσότερες πιθανότητες να  υλοποιηθεί;
Και να σταματήσει η λογική ‘καλά σας τα φορτώσαμε’  άντε να σας βοηθήσουμε να δούμε τι θα τα κάνετε, να αλλάξει και να γίνει άντε μαζί να δούμε τι θα τα κάνουμε  τα σκουπίδια μας.
Και να προσθέσω: Οι λογικές αυτές που λένε αφού ξοδέψαμε τον πλούτο της νότιας Ερμιονίδας και περάσαμε καλά μερικά χρόνια άντε τώρα να ξοδέψουμε και τον πλούτο της Βόρειας να περάσουμε καλά μερικά ακόμη χρόνια  μια και καλομάθαμε, πρέπει να σταματήσουν.
Λογική που την βλέπουμε μπροστά μας όχι μόνο στα σκουπίδια αλλά και σε άλλα το ίδιο αν όχι πολύ πιο σοβαρά θέματα.
Σημείωση: Ο,τι θέλω γράφω. Από την στιγμή που ο Δ. Σφυρής πήρε μαζί του στην Τρίπολη τον Πάνο και τον Κ. Σπανό και πήρε το ‘πράσινο φως’ από αυτούς, τους ‘έκαψε’, τους ‘ακύρωσε’’, εξασφάλισε να μην έχει δηλαδή αντιδράσεις από τα Δίδυμα!
Ούτε αντιδράσεις, ούτε διεκδικήσεις!
Αλλά, μην το ξεχνάμε, τέτοιες συμπεριφορές πολλοί τις αγαπάνε. Θέμα είναι όμως πόσοι και ποιοι αγαπάνε τους … ίδιους.