Το
ενδιαφέρον του κ. Λάμπρου για το θέμα της προβλήτας της Κόστας είναι όψιμο και
ψευδεπίγραφο, εφόσον ο ίδιος 16 χρόνια Δημοτικός Σύμβουλος, εκ των οποίων τα 12
χρόνια Δημοτική Αρχή, δεν έκανε απολύτως καμία ενέργεια για το συγκεκριμένο
ζήτημα, το οποίο δεν είναι πρόσφατο αλλά χρονίζει.
Γιατί
τα 4 τελευταία χρόνια (2011-2014), που ήταν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Ερμιονίδας δεν έστειλε κάποια παρόμοια επιστολή για το θέμα της Κόστας στην
προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, ενώ το πρόβλημα ήταν
υπαρκτό και έντονο;
Τότε
δεν τον ενδιέφεραν άραγε η κυκλοφορία των οχημάτων και η σωματική ακεραιότητα
των επιβατών στην Κόστα;
Τότε
η Κόστα δεν ήταν η βιτρίνα της Ερμιονίδας στον Αργοσαρωνικό και η βιτρίνα της Αργολίδας
στην Αττική;
Για
το θέμα της κυκλοφοριακής ρύθμισης των οχημάτων και της αστυνόμευσης στο εν
λόγω σημείο, συγκάλεσα πριν έναμιση μήνα σύσκεψη που έγινε στην Κόστα και στην
οποία συμμετείχαν, ο Δήμαρχος Ερμιονίδας κ. Σφυρής Δημήτρης, ο Πρόεδρος της
Δημοτικής Κοινότητας Πορτοχελίου κ. Τριγκάκης Μανώλης, η Δημοτική Σύμβουλος
Ερμιονίδας και μέλος του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου κ. Λούμη Αγγελική, ο
Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Κρανιδίου κ. Θάνος Κων/νος, ο Διοικητής του Λιμενικού
Σταθμού Πορτοχελίου κ. Κωστόπουλος Ιωάννης και η μηχανικός του Δήμου Ερμιονίδας
κ. Καρανικόλα Σάνα.
Στην
σύσκεψη αποφασίστηκαν οι ρυθμίσεις και οι επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην
περιοχή προκειμένου να εξασφαλιστούν η σωστή κυκλοφορία των οχημάτων και η
σωματική ακεραιότητα των επιβατών.
Η
συγκεκριμένη μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων βρίσκεται πλέον στην φάση της
υλοποίησης.
Ακόμα
συζητήθηκε το θέμα της σωστής αστυνόμευσης προκειμένου να εφαρμοστούν οι
αποφάσεις που πάρθηκαν.
Επίσης
η νέα διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας έχει ήδη προχωρήσει στις
απαραίτητες ενέργειες προκειμένου τα λιμενικά έργα που πρέπει να γίνουν στην
προβλήτα της Κόστας να ενταχθούν σε Περιφερειακά Προγράμματα.
Ο
κ. Λάμπρου ψεύδεται ή είναι ανενημέρωτος όταν ισχυρίζεται πως το χρηματικό
υπόλοιπο του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας για το 2014 και το 2015 είναι πάνω
από 200.000€.
Συγκεκριμένα,
σε ένα από τα τελευταία Συμβούλια της προηγούμενης Διοίκησης του Λιμενικού
Ταμείου Ερμιονίδας στις 5 Σεπτεμβρίου 2014, πάρθηκε η απόφαση υπ. αριθμ. 120 με
τίτλο “Έγκριση εκτέλεσης έργου ηλεκτρομηχανολογικής εγκατάστασης στο νότιο
λιμάνι Ερμιόνης” ύψους 145.000€, που αφορά την εγκατάσταση 8 πίλαρς παροχής
νερού και ηλεκτρικού ρεύματος στα Μαντράκια Ερμιόνης.
Στις
31 Σεπτεμβρίου 2014 το χρηματικό υπόλοιπο του Λιμενικού Ταμείου ήταν
215.224,22€, όπου αφαιρώντας τα δεσμευμένα 145.000€, για το έργο στα Μαντράκια
Ερμιόνης μας απομένουν 70.224,22€.
Εάν
από αυτά αφαιρέσουμε 10.000€ για την μελέτη περιβαλλοντικών όρων για την
εγκατάσταση 8 πίλαρς παροχής νερού και ηλεκτρικού ρεύματος στα Μαντράκια
Ερμιόνης μας απομένουν μόνο 60.224,22€ για διαχείριση τρεχουσών αναγκών,
καθαριότητα λιμένων, διαχείριση πρασίνου, επισκευές ηλεκτρολογικών
εγκαταστάσεων λιμένων, αποζημιώσεις αντιμισθιών στον προηγούμενο Πρόεδρο και το
προηγούμενο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, καταστροφή Σιμπίλα κ.λ.π.
Να
σημειωθεί μάλιστα πως το Τεχνικό Πρόγραμμα και ο Προϋπολογισμός του 2015 έχουν
καταρτιστεί από την προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου και όχι από την
σημερινή.
Ο
κ. Λάμπρου λοιπόν θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί από τον προηγούμενο πρόεδρο του
Λιμενικού Ταμείου, με τον οποίο ήταν στην ίδια δημοτική παράταξη, για τα
παραπάνω πριν βγάλει ανακοινώσεις μόνο και μόνο για τις εντυπώσεις. Επίσης να
του θυμίσω πως στο σημερινό Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας η παράταξή
του εκπροσωπείται από ένα άξιο μέλος, την κ. Οικονόμου Μαρία, από όπου θα
μπορούσε εάν ήθελε να είχε πλήρη και αξιόπιστη ενημέρωση.
Είναι
φανερό λοιπόν πως ο κ. Λάμπρου συνεχίζει σε όλα τα θέματα την ίδια απαράδεκτη
και στείρα αντιπολιτευτική τακτική που ακολούθησε στο μείζον θέμα των
απορριμμάτων και η οποία τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα στους Δημότες της Ερμιονίδας.
Ρούσσης Ιωάννης
Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού
Ταμείου Ερμιονίδας