eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

Θωμάς Ι. Σκούρτης: ''Καλό ταξίδι αγαπημένη μου Κυρία Ελένη...''

 Έφυγε μια ΚΥΡΙΑ με χρυσή πένα και χρυσή καρδιά!




Γράφει ο Θωμάς Ι. Σκούρτης

Σήμερα έφυγε απο τη ζωή η δημοσιογράφος, Ελένη Αποστολοπούλου.
Μια Δημοσιογράφος που μαζί με άλλους ''έστησαν'' απο την αρχή ''δημοσιογραφικά και συντακτικά'' την Δημόσια τηλεόραση - ΕΡΤ, συμμετέχοντας με ενεργό ρόλο και (εκτός των άλλων που διαβάσατε εδω)σε θρυλικές εκπομπές όπως το ''Τρεις στον αέρα '' και πολλές άλλες.

Μαζί με τον σύζυγό της Μιχάλη Κυριακίδη Πανεπιστημιακό και πρωτοπόρο Δημοσιογράφο στο χώρο του Ραδιοφώνου και του έντυπου τύπου , Διευθυντή της ΕΡΑ και αμέτρητους τίτλους αλλά και το γίο της Νίκο Καπόγλη, προσωπικό μου φίλο,  δημοσιογράφο-Ναυτιλιακό συντάκτη της ΕΡΤ (που διανύσαμε αμέτρητες ώρες μαζί στο μάχιμο ρεπορτάζ για την δημόσια τηλεόραση-ΕΡΤ), με βοήθησαν όλοι τους στα πρώτα μου βήματα και με έμαθαν να στήσω απο το μηδέν την έντυπη εφημερίδα μου ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ.
Μου στάθηκαν , με βοήθησαν και με ενθάρρυναν οικογενειακώς στα πρώτα μου βήματα και σε πολλές στιγμές της επαγγελματικής μου ζωής.

Δεν Θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου , την Ελένη Αποστολοπούλου και την αγκαλιά που μου προσέφερε μαζί με την οικογένεια της!

Εγώ προσωπικά θέλω να την αποχαιρετήσω στο τελευταίο της ταξίδι με ορισμένες φωτογραφίες απο χαρούμενες στιγμές της, που συνάρμοσα επάνω σ΄ένα τραγούδι που ξέρω πως αγαπούσε πολύ και το τραγουδήσαμε με τις οικογένειες μας στη Ερμιόνη που αγάπησε, ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.

Συλλυπητήρια, κουράγιο και δύναμη στον ''φύλακα - άγγελο'' της Μιχάλη Κυριακίδη και στα τρία παιδιά της Νίκο , Στέλλα και Σοφία.

''Καλό ταξίδι αγαπημένη μου Κυρία Ελένη...''

Θωμάς Ι. Σκούρτης
Αντιπρόεδρος   
της Πανελλήνιας Ένωσης Φωτοειδησεογράφων,
Φωτογράφων και Εικονοληπτών Επικαίρων