eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Αγγελική Λούμη – Γιαννικοπούλου: ''Σας δηλώνω για πολιτικούς λόγους την ανεξαρτητοποίησή μου από την δημοτική παράταξη «Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας»''

Αγγελική Λούμη – Γιαννικοπούλου
''Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας'':
'' - Αιτία για την απόφασή μου αυτή, αποτέλεσε αφενός μεν η κατασυκοφάντησή μου από τον Δήμαρχο Ερμιονίδας και την αυλή του με ανυπόστατα ψεύδη και λασπολογίες, με αποκορύφωμα την πρότασή του στο Δημοτικό Συμβούλιο της 27ης Ιουλίου 2016 για την αντικατάστασή μου από μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, αφετέρου δε η μετακίνηση της παράταξης «Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας» από τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες ξεκινήσε και η στροφή της σε φαινόμενα αδιαφάνειας, ψεύδους και συκοφαντίας...''


Επιστολή
Προς: κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ερμιονίδας
Κοινοποίηση: 1). κ. Δήμαρχο Δήμου Ερμιονίδας
                       2). Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Ερμιονίδας

Θέμα: Ανεξαρτητοποίηση από την δημοτική παράταξη «Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας»

Κύριε Πρόεδρε,

Με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 του Νόμου 3852/2010, σας δηλώνω για πολιτικούς λόγους την ανεξαρτητοποίησή μου από την δημοτική παράταξη «Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας», με την οποία αναδείχτηκα δημοτική σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 και στις επαναληπτικές εκλογές της 25ης Μαΐου του ίδιου έτους. 

Επίσης παραιτούμαι από Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ερμιονίδας και από τα Διοικητικά Συμβούλια όλων των Νομικών Προσώπων και Επιτροπών στα οποία συμμετέχω καθώς επίσης και από Υπεύθυνη του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγειών Πόλεων για τον Δήμο Ερμιονίδας.

Αιτία για την απόφασή μου αυτή, αποτέλεσε αφενός μεν η κατασυκοφάντησή μου από τον Δήμαρχο Ερμιονίδας και την αυλή του με ανυπόστατα ψεύδη και λασπολογίες, με αποκορύφωμα την πρότασή του στο Δημοτικό Συμβούλιο της 27ης Ιουλίου 2016 για την αντικατάστασή μου από μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, αφετέρου δε η μετακίνηση της παράταξης «Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας» από τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες ξεκινήσε και η στροφή της σε φαινόμενα αδιαφάνειας, ψεύδους και συκοφαντίας.
Είναι φανερό ότι ο κ. Δήμαρχος ενοχλήθηκε από τον έλεγχο και τις γραπτές και προφορικές ερωτήσεις που έκανα σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης και διαχείρισης των σοβαρών προβλημάτων από την Δημοτική Αρχή.
Αδυνατεί να κατανοήσει ότι οι Δημότες με ψήφισαν για να έχω τεκμηριωμένη άποψη και να αναζητώ την αλήθεια.
Δεν είχα ενημέρωση για τον λόγο που διεκόπη το έργο της Αποχέτευσης Κρανιδίου – Κοιλάδας – Πορτοχελίου. Με ρωτούσαν οι Δημότες και δεν είχα απαντήσεις. Κάνοντας έρευνα διαπίστωσα πως σήμερα το έργο κρέμεται από μια κλωστή και κανείς δεν ασχολείται μαζί του, με άμεσο κίνδυνο να χαθεί οριστικά.

Ζήτησα μάλιστα ενημέρωση για το θέμα από τον Πρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. με το υπ. αριθμ. πρωτ. 4595/31-05-2016 έγγραφό μου, το οποίο κοινοποιήθηκε στον Δήμαρχο Ερμιονίδας.

Δεν είχα ενημέρωση σχετικά με την νομιμότητα του ειδικού τέλους 80% που επέβαλε η ΔΕΥΑΕΡ στους αναδρομικούς λογαριασμούς της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης για τα έτη 2012-2013-2014. Για το εν λόγω θέμα δέχτηκα λεκτική επίθεση από Δημότες του Ηλιοκάστρου την ημέρα του Πάσχα και δεν είχα απαντήσεις.
Κάνοντας έρευνα διαπίστωσα ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εσωτερικών με έγγραφά τους κρίνουν μη νόμιμο το ειδικό τέλος του 80%. Μάλιστα ο Συνήγορος του Πολίτη κατόπιν προσφυγής Δημοτών και στηριζόμενος στα προαναφερθέντα έγγραφα, απέστειλε στις 17/2/2016,  έγγραφο στον Δήμαρχο Ερμιονίδας με το οποίο τον καλεί να απαντήσει τι προτίθεται να πράξει επί του θέματος. Ο Δήμαρχος δεν απάντησε ποτέ, με αποτέλεσμα ο Συνήγορος του Πολίτη να επανέλθει με δύο νέα έγγραφά του, ένα στις 5/4/2016 και ένα στις 18/5/2016, τα οποία ούτε αυτά έχουν απαντηθεί μέχρι σήμερα.
Ζήτησα ενημέρωση για το θέμα, από τον Πρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. με το υπ. αριθμ. πρωτ. 4600/31-05-2016 έγγραφό μου και από τον Δήμαρχο Ερμιονίδας με το υπ.αριθμ. πρωτ. 4596/31-05-2016 έγγραφό μου, στο οποίο ο κ. Δήμαρχος δεν έχει απαντήσει, παρόλο που έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα του ενός μηνός, όπως οφείλει να κάνει σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.
Δεν είχα καμία ενημέρωση για τον λόγο που χάθηκε το έργο της Αντικατάστασης του Δικτύου Ύδρευσης της Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου.
Ζήτησα ενημέρωση για το θέμα από τον Πρόεδρο της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. με το υπ. αριθμ. πρωτ. 4594/31-05-2016 έγγραφό μου, το οποίο κοινοποιήθηκε στον Δήμαρχο Ερμιονίδας.
Έθετα το θέμα της κακής χρήσης των δημοτικών αυτοκινήτων από Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξής μας, οι οποίοι τα χρησιμοποιούν για προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες και τα βράδια τα παρκάρουν έξω από τα σπίτια τους και δεν έπαιρνα καμία απάντηση.
Έθετα το θέμα της λειτουργίας της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας, η οποία έχει να συνεδριάσει από τον Σεπτέμβριο του 2015 (ενώ κανονικά θα έπρεπε κάθε μήνα), με αποτέλεσμα ο Δήμος μας να μην έχει μέχρι σήμερα παρουσία σε καμία διεθνή τουριστική έκθεση.
Ζήτησα την σύγκλιση της Επιτροπής Τουρισμού με το υπ. αριθμ. πρωτ. 6762/21-07-2016 έγγραφό μου προς την Πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας, το οποίο κοινοποιήθηκε στον Δήμαρχο Ερμιονίδας και απάντηση δεν έχω λάβει μέχρι σήμερα.
Δεν είχα καμία ενημέρωση για τις αυθαίρετες επεμβάσεις στην χερσαία ζώνη λιμένα Πορτοχελίου που έγιναν από τον Πρόεδρο της Δ.Κ. Πορτοχελίου, χωρίς καμία απόφαση από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας.
Ζήτησα ενημέρωση για το θέμα από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας με το υπ. αριθμ. πρωτ. 6761/21-07-2016 έγγραφό μου, το οποίο κοινοποιήθηκε στον Δήμαρχο Ερμιονίδας και απάντηση δεν έχω λάβει μέχρι σήμερα.
Διαπιστώνοντας φαινόμενα αδιαφάνειας στην λειτουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας, έθεσα στον Πρόεδρό του, στο Δημοτικό Συμβούλιο της 27ης Ιουλίου 2016, ορισμένα ερωτήματα τα οποία δεν απαντήθηκαν κατά την διάρκεια της συνεδρίασης.
Η ενημέρωση είναι προνόμιο λίγων και “εκλεκτών”.
Η έκφραση αντίθετης άποψης σε ορισμένα θέματα και η αναζήτηση της αλήθειας, αντιμετωπίστηκαν από τον κ. Δήμαρχο με ψεύδη, συκοφαντίες, αλαζονεία, αυταρχισμό και αδιαφάνεια, έννοιες οι οποίες είναι πέρα από τις αρχές, τις αξίες και τον κώδικα της ηθικής μου.
Απαίτησα το αυτονόητο. Ίση και δίκαιη μεταχείριση από τον Δήμαρχο και διαφάνεια στην λειτουργία του Δήμου Ερμιονίδας.
Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μου, δουλεύω καθημερινά με ιδιαίτερο ζήλο, χωρίς καμία οικονομική απολαβή σε οποιοδήποτε πόστο μου έχει ανατεθεί, ανταποκρινομένη πλήρως στα καθήκοντά μου, με μόνο γνώμονα την ανιδιοτελή προσφορά, την διαφάνεια και την αγάπη στον τόπο μου.
Μένοντας σταθερή και...
... αμετακίνητη στις αρχές και στις αξίες που με διέπουν, θα συνεχίσω από την θέση της Ανεξάρτητης Δημοτικής Συμβούλου, να δίνω δυναμικό παρών και να αγωνίζομαι για την πρόοδο της Ερμιονίδας, με σεβασμό προς τους Δημότες και στους ψηφοφόρους που με τοποθέτησαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η παρούσα ζητώ να αναγνωσθεί ενώπιον των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Ερμιονίδας  στην επόμενη συνεδρίασή του και να κοινοποιηθεί στον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου (σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εγκύκλιο με αριθμό 49/2008 του Υπουργείου Εσωτερικών).


Με Τιμή
  
Λούμη – Γιαννικοπούλου Αγγελική
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας