eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

''Απάντηση Ιωάννου Ρόζου μέλους της Επιτροπής Τουρισμού Δήμου Ερμιονίδος εκπρόσωπος της Ένωσης Ξενοδόχων Πορτοχελίου Ερμιονίδος Προς τα στελέχη Δήμου Ερμιονίδος : Κολυμπάδη Παντελή -Τζάνη Αναστάσιο -Μονά Δήμητρα ''

ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΟΖΟΣ :
''Στην ζωή μου δεν έχω μάθει να χαϊδεύω αυτιά για προσωπικά οφέλη διότι πάνω από όλα βάζω τον τόπο μου και αισθάνομαι περήφανος για αυτόν ,το Πορτοχέλι .''

(αγαπητέ μου Ιχνηλάτη στέλεχος γίνεται κάποιος όταν πια έχει  φάει πολλά καρβέλια και έχει αποδείξει την αξία του , αλλά θα το αποδεχτώ  )

Σχετικά με την επιστολή σας σε σχόλια μου και όχι καταγγελία που έντεχνα προσπαθείτε να περάσετε ,για τον εντοπισμό προβλημάτων στην πρώτη μας συμμέτοχη ως Δήμος Ερμιονίδος στην τουριστική έκθεση Φιλοξενία.
Αγαπητά μου στελέχη  του Δήμου Ερμιονίδος έχω να σας πω τα εξής στους χαρακτηρισμούς και στις απόψεις σας  Ενδεχομένως δεν έχετε παρακολουθήσει την πορεία μου στον χώρο του τουρισμού .Τις συμμέτοχες μου όχι μόνο στις εκθέσεις τουρισμού που δυστυχώς φέτος ασθμαίνοντας συμμετείχαμε μόλις σε μια, αλλά και σε κάθε δραστηριότητα που έχει να κάνει με την προβολή της περιοχής μας .Επιγραμματικά αναφέρω :  
φεστιβάλ, διαφήμιση, prospectus, εκδηλώσεις,
ναυταθλητικούς αγώνες ,beach volley , καρναβάλι κλπ  .
Ουδέποτε προσπάθησα να προβληθώ όχι σήμερα αλλά τουλάχιστον όσο ασχολούμαι με τον τουρισμό , γιατί τόσα χρόνια  το Πορτοχέλι (και από ότι γνωρίζω και η Ερμιόνη) πρωτοστατούσε σύσσωμο ( οι ξενοδόχοι οι σύλλογοι με πρωτεργάτες  τον Σύλλογο  Εστιάσεως και πότων άλλοτε  και όλες τις  άλλες επαγγελματικές ομάδες) όλοι προσπαθούσαν  για την καλύτερη προβολή του τόπου μας στην Ελλάδα και την Ευρώπη . Όλοι μαζί ενωμένοι αγωνιούσαμε για την τύχη του τόπου μας και του τουρισμού Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν είδαμε καμία ανησυχία και έμπρακτη υποστήριξη στον κλάδο μας . Πάντα μονοί μας .Το μόνο που ακούμε είναι  αυτή την κουβέντα που κατάντησε καραμέλα <ο τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της ανάπτυξης >..
Έχω το προνόμιο να μην είμαι εκλεγμένος αλλά το δικό μου προνόμιο είναι η δικιά σας υποχρέωση,  όποτε  δεν φταίω εγώ που εσείς έχοντας μερίδιο ευθύνης , όλοι σας ,ιδρύσατε την Επιτροπή Τουρισμού 10 μήνες μετά από την ανάληψη της Δημοτικής αρχής και πρόλαβε να συγκληθεί για να ετοιμάσει την προβολή του Δήμου στην Φιλοξενία,  εντός στενού χρονοδιαγράμματος . Δεν φταίω εγώ που δεν παρακολουθήσατε αυτά που έχει να πει ο τουριστικός κόσμος ή αυτά που έχω πει και εγώ  για το τι κάναμε πριν και τι θα μπορούσε να κάνει ο Δήμος μπροστά στην κρίση που μας κτύπησε την πόρτα. Μήπως φταίτε εσείς  στελέχη της Δημοτικής Αρχής ?
Για σας αγαπητά στελέχη του Δήμου Ερμιονίδος οι απόψεις μου οι προτάσεις μου και οι ανησυχίες μου είναι καταγεγραμμένες και καταγράφονται συνεχώς με οποιαδήποτε Δημοτική Αρχή και τώρα και πριν , κάνεις όμως μέχρι σήμερα δεν τις εξέλαβε ως αντιπολιτευτικό λόγο και εκπροσώπηση. Κρίμα.
Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ για της απόψεις μου και τις  προτάσεις σε θέματα τουρισμού γιατί μέχρι σήμερα δεν είδα καμιά πρόταση δική σας.  Παρεμπίπτοντος διαβάστε το επιχειρησιακό σχεδιασμό του τέως Δήμου Κρανιδίου. Μπορεί κάτι καλό να βρείτε , είχαμε βοηθήσει ως Ένωση ξενοδόχων στην συντάξει του , και πάλι τα ιδία θα σας προτείνουμε αν ρωτηθούμε .Μην μηδενίζετε τα πάντα ,υπάρχει συνεχεία στην διοίκηση σας το έχω ξαναπεί. Στην ζωή μου δεν έχω μάθει να χαϊδεύω αυτιά για προσωπικά οφέλη διότι πάνω από όλα βάζω τον τόπο μου και αισθάνομαι περήφανος για αυτόν ,το Πορτοχέλι .
Μην προσπαθείτε να μου κρεμάσετε ταμπέλες για να παραπλανήσετε και να αποφύγετε την ουσία του θέματος . Δεν μπορώ να εκλάβω σοβαρά τον χαρακτηρισμό που μου απευθύνετε ότι δρω σαν εκπρόσωπος αντιπολιτευόμενης παράταξης γιατί πάντα έλεγα της απόψεις μου και πάλευα για αυτές και με την προηγούμενη Δημοτική Αρχή κ΄ ουδέποτε υπήρξαν διαχωριστικές γραμμές και ταμπέλες .Πάντα συμπορευόμουν για το καλό του τουριστικού κλάδου και της ανάπτυξης του τόπου μας γι αυτό εξ άλλου  αποδέχτηκα και την συμμέτοχη μου στην Επιτροπή Τουρισμού και δεν επέλεξα την ΄΄σίγουρη΄΄ στάση  της παραιτήσεως που συχνά συμβαίνει στον Δήμο εκ του ασφαλούς .
Δουλειά λοιπόν και έργα αγαπητά μου στελέχη του Δήμου Ερμιονίδος και ας γίνονται λάθη όποιος δουλεύει κάνει λάθη αρκεί βεβαία να τα βλέπουμε και να τα διορθώνουμε. Δουλειά λοιπόν γιατί από λόγια έχουμε χορτάσει και να θυμάστε τι σας είπα παραπάνω:
Έχω το προνόμιο να μην είμαι εκλεγμένος αλλά το δικό μου προνόμιο είναι η δίκια σας υποχρέωση  προς έμενα και όλους τους άλλους Δημότες .
Πάντα ήμουν διαθέσιμος για το καλό όλων μας σε μια κοινή προσπάθεια για την προβολή του τόπου μας .
Με εκτίμηση
Ιωάννης Ρόζος