eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

''Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ''

''ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ''

''Ένα απο τα μηνύματα που δεχθήκαμε μετα τον αιφνίδιο χαμο του τέως Διευθυντή Γιάννη Αποστόλου είναι το παρακάτω απο τον συμμαθητή, κουμπάρο, συνάδελφο και φίλο του Γιάννη Αποστόλου, τον Χαράλαμπο Κατσιάβελο.''
Έχει ιδιαίτερη και συμβολική σημασία γι΄αυτό και το δημοσιεύουμε...

    Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από την αποχαιρετιστήριο επιστολή  μου που σήμερα το πρωί δημοσιεύτηκε και με την οποία ευχόμουν πολλά και καλά συντάξιμα χρόνια, όταν σαν κεραυνός  έφτασε στα αυτιά μου η τραγική είδηση:   ''πέθανε ο  Αποστόλου.''
      Δεν θα  γράψω βέβαια επικήδειο από αυτή  την στήλη αλλά δεν μπορώ να μην εκφράσω την βαθύτατη θλίψη και οδύνη μου για τον συμμαθητή,  τον συνάδελφο,  τον κουμπάρο μου τον φίλο Γιάννη Αποστόλου που η μοίρα του επιφύλαξε το πιο τραγικό φινάλε. 

Την   1η  Αυγούστου κατέθεσα τα χαρτιά του μαζί με τα δικά μου,  για συνταξιοδότηση μετά από 34 χρόνια υπηρεσίας. Σήμερα δεν βρίσκεται πια στην ζωή...... 
........

Όλοι εμείς που τον γνωρίσαμε θα θυμόμαστε για πάντα τον αγαθό γίγαντα που στους φίλους του μοίραζε απλόχερα τη χαρά του και στους  επικριτές του απαντούσε με αποστολή λουλουδιών. Στην οικογένειά του εύχομαι δύναμη και κουράγιο να ξεπεράσουν αυτή την δοκιμασία. Ας είναι ελαφρύ το χώμα του χωριού του που θα τον σκεπάσει. 

Καλό ταξίδι φίλε.
                                                 
      Χαράλαμπος Κατσιάβελος