eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

''Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ''

Ιων Ξυπολιάς
Γεννήθηκα και ζω στο Λυγουριό της Αργολίδας.
Τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια κουβαλούν μονάχα μνήμες από τον τόπο μου.

Για αρκετά χρόνια όμως, εργάστηκα κι έζησα στην Αθήνα.Στην τηλεόραση του MEGA πέρασα 17 χρόνια στον τομέα ενημέρωσης, δουλεύοντας ως εικονολήπτης.
Το ρεπορτάζ είναι μια μάχιμη και καθημερινή κατάσταση που στον....
..... απολογισμό της σου αφήνει μονάχα σοφία….
Παράλληλα, σπούδασα σκηνοθεσία σε σχολή κινηματογράφου – τηλεόρασης.
Όλα αυτά μέχρι τις αρχές του 2007.
Η επιστροφή, στον τόπο μου ήρθε ως η πιο συνειδητή και ώριμη απόφασή μου.
Είχε φτάσει η στιγμή να αξιοποιήσω την εμπειρία μου από τα χρόνια προϋπηρεσίας μου στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, προς όφελος της Αργολίδας.
Επιστρέφοντας, ανέλαβα την διεύθυνση του ραδιοφωνικού σταθμού ΙSIMERIA102,3 ενώ παράλληλα παρουσιάζω την καθημερινή ενημερωτική εκπομπή ΄΄Μαύρο Κουτί ΄΄
Η δραστηριότητά μου δεν σταματά εκεί.
Με μόνιμη παρουσία στο Διοικητικό Συμβούλιο του Προοδευτικού Συλλόγου Λυγουριού “ Ο ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ” τα τελευταία δέκα χρόνια είτε ως απλό μέλος είτε ως πρόεδρος και τώρα ως αντιπρόεδρος, βοήθησα με τις ιδέες μου αλλά και την αγάπη μου στον πολιτισμό και κυρίως στον τόπο μου να οργανωθούν πολιτιστικές εκδηλώσεις αφιερωμένες σε Υπέροχους Ανθρώπους και Πρόσωπα που με το πέρασμα τους από το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου άφησαν κάτι στην περιοχή μας..
Ως φωτορεπόρτερ σε συνεργασία με την UNICEF είμαι ως και σήμερα μέλος αποστολών σε ταλαιπωρημένους λαούς και τόπους ανά την υφήλιο, όπως Μαδαγασκάρη και πολλές χώρες της Αφρικανικής Ηπείρου.
Ως εικονολήπτης-ρεπόρτερ ταξίδεψα στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας, την Ευρώπη την Αμερική τη Λατινική Αμερική την Αυστραλία την Άπω Ανατολή και την Ασία καλύπτοντας μεγάλα γεγονότα για το δελτίο ειδήσεων του mega.
Ως άνθρωπος με καλλιτεχνικές ευαισθησίες συμμετείχα σκηνοθετικά σε παραπάνω από 35 παραστάσεις αφιερωμένες στον πολιτισμό, στην τέχνη και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Σήμερα, στα 42 μου χρόνια, ξέρω καλά:
· ΠΩΣ ονειρεύομαι ακόμα… έναν πιο δίκαιο κόσμο για τα παιδιά μου.
· ΠΩΣ διεκδικώ τα αυτονόητα, ως σύγχρονος πολίτης του 2010
· ΠΩΣ οι ευκαιρίες σήμερα πια.. είναι λίγες
· ΠΩΣ η Αργολίδα, ο υπέροχος τόπος μας, έχει Ιστορία που δεν σηκώνει παζάρια και δυνατότητες που την κάνουν μοναδική.


ΓΙΑΤΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ