eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Γιάννης Γεωργόπουλος: Η... "ανακάλυψη" δηλώσεων και οι ψευδείς αναφορές ΔΕΝ είναι πολιτική κριτική.

  • Ας μην εκλαμβάνουν όμως ορισμένοι, την σιωπή μου ως αδυναμία.
Γιατί θα βρεθούν προ (πολιτικών) εκπλήξεων.


Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
Με αφορμή κάποια σχόλια περί δήθεν "φίμωσης", δήθεν "λογοκρισίας", δήθεν "στοχοποίησης" εκ μέρους μου, εις βάρος του κ. Σταμάτη Δαμαλίτη, διαχειριστή του ιστολογίου "Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει" και με αφορμή κάποιες αναφορές περί της ελευθερίας του ηλεκτρονικού τύπου, έχω να δηλώσω τα εξής :
Ουδέποτε, σε δημόσια τοποθέτησή μου, ανέφερα ότι εγώ "έλυσα τα χέρια" του Αντιδημάρχου Ερμιονίδας κ. Ιωάννη Τσαμαδού όσον αφορά την διαχείριση των απορριμμάτων.


Ουδέποτε, σε δημόσια τοποθέτησή μου, ανέφερα ότι τώρα αποδίδει αποτελεσματικά στα καθήκοντα του ενώ στην προηγούμενη θητεία του, όχι.
Αυτό είναι μέρος ενός δημοσιεύματος που έγινε στο ιστολόγιο "Εικονοσκόπιο" και ΟΧΙ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΉ ΜΟΥ.


Άρα, το να γράφεται στο διαδίκτυο ότι το ανωτέρω απόσπασμα, αποτελεί" σαφέστατη αιχμή" δική μου και μέρος της δήλωσής μου(!) είναι ψευδές, συκοφαντικό κ δυσφημιστικό γιατί δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.


Αυτός είναι και ο λόγος που προέβην στην κοινοποίηση της εξώδικης διαμαρτυρίας μου προς το διαχειριστή του ιστολογίου" Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει" κ. Σταμάτη Δαμαλίτη.
Η... "ανακάλυψη" δηλώσεων και οι ψευδείς αναφορές δεν είναι πολιτική κριτική.


Όπως πολιτική κριτική δεν ήταν και οι υβριστικές, συκοφαντικές και δυσφημιστικές αναφορές που έγιναν μέσω διαδικτύου και μέσω του ηλεκτρονικού και εντύπου τύπου, εις βάρος συνδημοτών μας, με αφορμή την ξενοδοχειακή δομή στην οποία φιλοξενούνταν το πρότερο χρονικό διάστημα πρόσφυγες και μετανάστες.
Αυτά τα ρυπαρογραφήματα και οι συντάκτες τους, έχουν ήδη οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη.


Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
Ασχολούμενος σχεδόν επί τρεις δεκαετίες με τα Αυτοδιοικητικά μας δρώμενα, έχω μάθει να τιμώ τους συμπολίτες μου που με εμπιστεύτηκαν να τους εκπροσωπήσω από θέσεις ευθύνης.


Σε όλη την διάρκεια της πολιτικής μου διαδρομής, ουδέποτε ενοχλήθηκα απο την κριτική που μου ασκήθηκε είτε αυτή ήταν καλοπροαίρετη είτε αυτή ήταν κακοπροαίρετη. Ακόμη και όταν κάποιοι έβαλαν και κατά μελών της οικογένειάς μου.


Όταν όμως η κριτική αυτή, δεν βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, γίνεται χειρότερη και απο πολιτικό "κουτσομπολιό".
Γίνεται συκοφαντία και η συκοφαντία δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητη.


Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα μου, το πως θα προστατέψω την τιμή μου και την υπόληψή μου απο ψευδείς αναφορές στο πρόσωπό μου.
Ως εκ τούτου, δεν έχω καμία ανάγκη να συμμετέχω σε μαθήματα περί δημοκρατίας και ελευθερίας του δημοσίου διαλόγου. Εκτός και αν κάποιοι εκλαμβάνουν το δικαίωμα του προσώπου που κατάφωρα συκοφαντείται να προσφεύγει στη δικαιοσύνη αντιδημοκρατικό.


Αυτές τις αξίες, τις έχω αποδείξει στο διάβα της ζωής μου και της πολιτικής μου διαδρομής.


Ας μην εκλαμβάνουν όμως ορισμένοι, την σιωπή μου ως αδυναμία.
 
Γιατί θα βρεθούν προ (πολιτικών) εκπλήξεων.


Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
Τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, εργαζόμαστε αγόγγυστα για να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας για το οποίο και μας δώσατε "ψήφο εμπιστοσύνης" στις εκλογές του 2019.
 
Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η πατρίδα μας, εν μέσω μιας πανδημίας, δίνουμε με εντιμότητα και πλήρη διαφάνεια, τον δικό μας αγώνα για να κάνουμε πράξη το όραμά μας για μια Ερμιονίδα καθαρή, που θα δίνει έμφαση στην καθημερινότητα των δημοτών της και στην βελτίωση των προοπτικών της. Δεν ασχολούμαστε με τα φαντάσματα του παρελθόντος και τους υπαλλήλους τους. Προχωράμε μπροστά.
Ως Δήμαρχος, σας κοιτώ στα μάτια και δεσμεύομαι ενώπιόν σας ότι στον αγώνα αυτό, είμαστε όλες και όλοι μαζί.
Στο τέλος η αλήθεια λάμπει και η δικαίωση έρχεται!