eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ: Μάκη, μην ξεσπάς επάνω μου τα όποια απωθημένα σου!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ:

  • Εγώ πάντα σε σεβομουν ως άνθρωπο και ως γείτονα εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που στο παρελθόν σε είχαν ξυλοκοπήσει και σήμερα έφτασες στο σημείο να τους ευχαριστείς Δημόσια



Αγαπητέ Μάκη,

επειδή τις τελευταίες μέρες γίνεται ντόρος για το αν είχα τα χέρια μου δεμένα επί Δημαρχίας Καμιζη ενώ τα έχω λυμένα επί Δημαρχίας Γεωργοπουλου μετά από σχόλιο - πληροφορία του Εικονοσκοπίου σε πληροφορώ ότι με κανέναν από τους δύο Δημάρχους που με τον ένα συνεργάστηκα άριστα στο παρελθόν (για 16 χρόνια)και με τον άλλο συνεργάζομαι σήμερα επίσης άριστα και θα συνεχίσω να συνεργάζομαι για τα επόμενα τρία χρόνια  και ίσως και για τα επόμενα τέσσερα λαού θέλοντος και Θεού επιτρέποντος, δεν είχα τα χέρια δεμένα. 

Αντιθέτως το στόμα μου και τα χέρια μου ήταν και είναι πάντα λυμένα. Τα πόδια μου έχω λίγο δεμένα όχι από τους Δημάρχους αλλά από πρόβλημα που έχω στα γόνατα. Τέτοιες μέρες καθαρές Μάκη είχαμε δει και επί Δημαρχίας Καμιζη τότε που και εγώ ήμουν πάλι υπεύθυνος στην Καθαριότητα στον Καποδιστριακό Δήμο Κρανιδίου. 

Τα προβλήματα άρχισαν απο το 2006,τότε που ανέλαβε για πρώτη φορά την διοίκηση του Δήμου Κρανιδίου και μετέπειτα του Δήμου Ερμιονίδας η προηγούμενη Διοικούσα παράταξη. Και αυτές τις καινοτόμες ιδέες της(δεματοποιητης κ.λ.π)τις πλήρωσε ο Δήμος,δηλαδή οι Δημότες με περισσότερα από 10.000.000 €.Σήμερα τείνει να δοθεί οριστική λύση στην διαχείριση των απορριμμάτων με την δημιουργία σύγχρονου και αδειοδοτημένου ΣΜΑ στον Δήμο Ερμιονίδας. 

Και για την ακριβή ενημέρωση ούτε ο Δήμαρχος Γεωργοπουλος ούτε εγώ μιλησαμε για χέρια δεμένα. 

Επίσης εγώ δεν πλήρωσα ποτέ πολιτικά μου λάθη. Εκλεγομαι έξι τετραετίες χωρίς να έχω χάσει ποτέ. Αυτό κάτι σημαίνει Μάκη. 

Δεν είναι τυχαίο να με εκλέγει ο λαός της Ερμιονίδας για είκοσι και πλέον χρόνια αν δεν πρόσφερα κάτι στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα εγώ και τα παιδιά μου.

Εσυ βρε Μάκη πέρα από κριτική σε όλους τι άλλο προσέφερες; Γιατί  δεν μας το λες;

Επίσης το 2014 που αναφέρει η ανάρτηση εγώ δεν ήμουν υποψήφιος οπότε και δεν πλήρωσα κανένα πολιτικό μου λάθος. Όσο για το αν ιδρώνω όπως αναφέρεις ειρωνικά για να με διορίσει ο Δήμαρχος ως Αντιδήμαρχο σου λέω τούτο : Εγώ δεν έχω ανάγκη Μάκη την Αντιδημαρχια για να ζήσω ούτε για να προβληθω. 

Δόξα τω Θεώ κατάφερα και σπούδασα Μαθηματικός στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και αν θες να ξέρεις πρίν λίγες μέρες διορίστηκα ως Αναπληρωτής Καθηγητής στο ΓΕΛ Ερμιόνης δίπλα στο σπίτι μου.

Ιδρωνω Μάκη γιατί θέλω και μου αρέσει να προσφέρω στον τόπο μου αλλά και για να κάνω καλά την δουλειά που μου ανέθεσε ο Δήμαρχος ώστε να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του όπως ακριβώς έκανα και στο παρελθόν.

 Όσο για την αναβάθμιση που επίσης αναφέρεις ειρωνικά ένα σου λέω Μάκη. Πόσο περισσότερο να με αναβαθμίσει ο άνθρωπος. 

Μου φτάνει και μου περισσεύει μέχρι εκεί.

Μην ξεσπάς λοιπόν επάνω μου τα όποια απωθημένα σου και μην προσπαθείς να δημιουργήσεις πρόβλημα ανάμεσα σε ανθρώπους με σχόλια παραπληροφόρησης. 

Εγώ πάντα σε σεβομουν ως άνθρωπο και ως γείτονα εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που στο παρελθόν σε είχαν ξυλοκοπησει και σήμερα έφτασες στο σημείο να τους ευχαριστείς Δημόσια για κάποιες εξυπηρετήσεις που σου έκαναν.

 

Υ.Γ:Αναγκάστηκα να το δημοσιεύσω σε άλλο blog διότι αν και στο απέστειλα με email στο blog σου, εσύ αρνείσαι πεισματικά εδώ και μέρες να το δημοσιεύσεις.

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ 

ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ