eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Καλλιτεχνική Ομάδα Ερμιονίδας: ''Απάντηση της κυρίας Μαρίας Παπαμιχαήλ στην επιστολή της κυρίας Κ. Παπαδημητρίου ''

 Καλλιτεχνική Ομάδα Ερμιονίδας: 

''Απάντηση της κυρίας Μαρίας Παπαμιχαήλ στην επιστολή της κυρίας Κ. Παπαδημητρίου ΕΔΩ ''



Αγαπητοί φίλοι της Καλλιτεχνικής Ομάδας Ερμιονίδας που τόσο έχετε αγαπήσει,να γνωρίζετε ότι,είναι εδώ και θα συνεχίσει με μεγάλη δυναμική.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας,και να γνωρίσει το αναγνωστικό κοινό.
Πριν 4 μήνες οι κυρίες δεν συμμετείχαν σε κανένα δρώμενο της ομάδας και σε καμία συνάντηση.
Τα συχνά τηλεφωνήματα μου όπως επίσης και τα μηνύματά μου δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα διότι δεν απαντούσαν.
Η Ομάδα μας δεν είναι Σύλλογος ή άλλος επίσημος φορέας,είναι μία ρομαντική σκέψη ώστε να προβάλουμε την περιοχή μας και να εκθέτουμε της ερασιτεχνικές μας δημιουργίες.
Και όπως γνωρίζουν πολύ καλά οι κανόνες λειτουργίας έχει ως εξής:
Εάν ένα άτομο δεν συμμετέχει σε συναντήσεις και εκθέσεις διαγράφεται από την σελίδα την κρυφή που μιλάμε και όχι απο την ομάδα την Καλλιτεχνική και όταν θελήσει να είναι πάλι ενεργό μέλος μπορεί να επανέλθει.
Λυπάμαι για τις ύβρεις από άτομα που περάσαμε 2 χρόνια μαζί στο πρόσωπο μου.
Εάν συνεχιστεί η λασπολογία θα κινηθώ δικαστικά.

Η Απάντηση μου στην επιστολή της κυρίας Κ.Παπαδημητρίου,άγνωστη προς εμένα.

Μαρία Παπαμιχαήλ