eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

''Ο ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠ[ΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΜΕ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ''

ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ:

 <<Βασικός μου στόχος είναι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας στις επικείμενες δημοτικές εκλογές>>

Μετά  τα δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, απευθύνομαι στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του Νομού μας  και μέσω αυτών στους δημότες του Δήμου Ερμιονίδας δηλώνοντας τα εξής:



Μετά την πολυετή μου εμπειρία  στην Τοπική Αυτοδιοίκηση τόσο με την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου όσο και με την.....
..... παράλληλη ιδιότητα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, βασικός μου στόχος είναι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, τον Μάιο του 2014.

Κύριο μέλημα μου για το επόμενο χρονικό διάστημα και μέχρι την ψήφιση ή μη του νέου εκλογικού νόμου για τους  ΟΤΑ είναι η συγκρότηση ενός νικηφόρου ψηφοδελτίου.

Με εκτίμηση,
   
Τάσος Γ. Λάμπρου
Πρόεδρος Δ.Σ. Ερμιονίδας