eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

''ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Δ.Δ ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ κ. ΝΙΚΟΥ ΜΕΛΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ''

Κον Δημ. Σφυρή, υποψήφιο Δήμαρχο



Δημήτρη,
Στη συνέχεια των συζητήσεων για συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιό σου, διαπίστωσα ότι άτομα που σε έχουν προσεγγίσει ήδη, εκπροσωπούν συμφέροντα που ενοχλούνται από τη σταθερή θέση μου σε μείζον ζήτημα του τόπου μου (μεγάλης αξίας για το χωριό και τον Δήμο μας γενικά) και την επιμονή μου στα νόμιμα και για τούτο, αφού δεν επέτυχαν στην αποδυνάμωσή μου, από τώρα δουλεύουν λυσσαλέα για την αποτυχία της αλλιώς βέβαιης εκλογής μου ως Προέδρου της Θερμησίας. 


Βέβαια, παρότι γνωρίζεις όλα αυτά, δήλωσες σε κοινούς γνωστούς την βούλησή σου να με περιλάβεις στο ψηφοδέλτιό σου, τιμώντας έτσι και εμέ ως άτομο και ως έμπειρο στα αυτοδιοικητικά και γνώστη των τοπικών ζητημάτων, με την από τα πράγματα αποδεδειγμένη εκτίμηση των συντοπιτών μου.


Δεν θα με πείραζε να αντιπαλέψω τις επιδιώξεις των χρηματισμένων παραγοντίσκων, με ενοχλεί όμως πρώτον ότι πέτυχαν να εισδύσουν στον κορμό του περιβάλλοντός σου και δεύτερον ότι τους δόθηκε ευχέρεια να συντηρούν έτσι και να αναπτύσσουν την αήθη και ανόητη (για ντόπιους) ατομικιστική στήριξη των αθέμιτων και βλαπτικών του τόπου συμφερόντων ξένων.


Για αυτό, σου δηλώνω (όπως και δημόσια θα κάνω, με τις δέουσες εξηγήσεις, βέβαια) ότι δεν θα συμμετέχω στον τωρινό συνδυασμό σου, διατηρώντας έτσι την απαραίτητη ελευθερία επιλογών και κινήσεων για να συνεχίσω ως πολίτης, ως δημότης και ως άτομο, συνεπής με τον εαυτό μου και τον τόπο, τον αγώνα για το δίκαιο και το θεμιτό συμφέρον του τόπου, μαζί με όσους καταλαβαίνουν και πονούν για αυτόν, έχοντας και την ψυχή να αντιμετωπίσουν τις όποιες και από όπου και αν προέρχονται πονηρές μεθοδεύσεις.


Άλλωστε, τέτοιες κινήσεις (όπως και άλλα τεχνάσματα και εφευρήματα που στήθηκαν σε βάρος μου και παλιότερα) δεν με κάμπτουν, αντίθετα ενισχύουν την επιμονή μου για δικαίωση και ωφέλεια του τόπου.


Με τους χαιρετισμούς και ευχές μου για καλό εκλογικό αγώνα και δίκαιο αποτέλεσμα.






Μετόχι Θερμησίας, 13/10/2010


Νικόλαος Φρ. Μέλλος