eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

Ανάργυρος Λεμπέσης:'' Τα δύο γούρια του Γιάννη Γεωργόπουλου.''

''Η αρχόντισσα Ερμιόνη ξέρει και να επιλέγει και να ψηφίζει.'' 




Αγαπητοί συνδημότες

Εγώ στην πολύχρονη δημαρχιακή μου θητεία είχα ένα γούρι μόνο.

Αυτόν τον παλιό μου συμμαθητή τον Μάκη.

Όποιος υποψήφιος Δήμαρχος αντίπαλός μου του ανέθετε να τον προβάλει μέσα από το μπλογκ του, αυτό το γούρι μου τον έστελνε τάκα-τάκα στην αντιπολίτευση.

Ο Δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος είναι πολύ τυχερός γιατί απέκτησε δύο γούρια. Τον παλιό μου συμμαθητή τον Μάκη και τον «φιλόσοφο».

Ο «φιλόσοφος» σαν άλλος Μωυσής απεύθυνε τις Δέκα Εντολές για να κερδίσει ο υποψήφιος Δήμαρχος που «κοουτσάριζε».

Βλέπε δημοσίευμά μου των δέκα εντολών του «φιλόσοφου» εδώ

Αγαπητοί μου συνδημότες, αυτές τις εντολές του «φιλόσοφου» οι ψηφοφόροι της Ερμιονίδας δεν τις έλαβαν υπόψη και έστειλαν τον υποψήφιο Δήμαρχο που «κοουτσάριζε» ο «φιλόσοφος» στην αντιπολίτευση.

Δεν φταίνε αυτά τα γούρια!!!

Εγώ τα συγχαίρω γι’ αυτήν την πολιτική τους «επιτυχία» !!!

Φταίνε αυτοί οι πολιτικοί που τους ανάθεσαν την προβολή τους και το «κοουτσάρισμα».

Δηλαδή ανάθεσαν σ’ έναν ψευτοδημοσιογράφο που τώρα έγινε και πολιτικός αναλυτής (!!!) και σ’ έναν «φιλόσοφο» που στις εκλογές του 2019 αυτός ο «φιλόσοφος» παρότι φιλοδοξούσε να γίνει Πρόεδρος Κρανιδίου τελικά κατόρθωσε να εκλεγεί προτελευταίος Κοινοτικός Σύμβουλος Κρανιδίου. Και μετά τράπηκε σε φυγή.

Και έτσι με τα τούτα και τα κείνα τα λόγια που είπανε και γράψανε κατάφεραν να στείλουν αυτούς που πρόβαλαν και στήριξαν στην αντιπολίτευση. Παλιά τους τέχνη κόσκινο !!!

Η αρχόντισσα Ερμιόνη ξέρει και να επιλέγει και να ψηφίζει. 

Θα τους το γράψω για ακόμα άλλη μια φορά μπας και το χωνέψουν.

Όσο έχω τα μάτια μου ανοικτά και το μυαλό μου στη θέση του ξέρω και μπορώ να τσακίσω τον κάθε πολιτικό λαγοπόδαρο.

Εις το επανιδείν.


Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 

του τέως Δήμου Ερμιόνης