eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ !

Σήμερα είναι η μεγάλη γιορτή του Αγίου Ιωάννου , γιορτάζουν οι Γιάννηδες και οι Ιωάννες.Στο δικό μου το σπίτι γιορτάζουν οι δικοί μου Γιάννηδες , 

Οι Γιάννηδες της καρδιάς μου και της ζωής μου!

Ο πατέρας μου και ο γιός μου.

''ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ JR (ΚΟΚΟΝΙΤΣΑΣ) ''

Έίναι η πρώτη φορά στη ζωή μας , που ο Παππούς και ο εγγονος θα γιορτάσουν απο κοντά , μαζί!

Έχω τη χαρά και επιθυμώ να μοιραστώ μαζί σας ,αυτή τη φωτογραφία για να ευχηθώ και στους δύο: 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !

Εύχομαι  σε όλους τους Γιάννηδες του κόσμου και τις οικογένειες τους, Χρόνια πολλά με υγεία!

Κι όπως λέει ο λαός:

''ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΝΝΗ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!''

ΘΩΜΑΣ Ι. ΣΚΟΥΡΤΗΣ