eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

''ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΡΓΥΡΟ ΛΕΜΠΕΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟ του τέως Δήμου Ερμιόνης''

''Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ''

foto :eikonoskopionews
 
Αγαπητό μου Εικονοσκόπιο,

Διάβασα στο blog τη σημερινή στήλη σας ΕΙΔΑΜΕ - ΜΑΘΑΜΕ - ΑΚΟΥΣΑΜΕ
Αν εννοείτε αυτό τον Τάσο που νομίζω Εγώ, ούτε μ΄ενδιαφέρει ούτε και τον λογαριάζω τι ψηφίζει ή τι πράττει στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Μήπως όμως είναι αυτός ο Τάσος ο Σκαφάτος που ανέφεραν οι εφημερίδες οτι έχει ειδικά τέλη Λιμενισμού;;;Δεν ξέρω εγώ, Αυτά τα ξέρει και τα δημοσιεύει(όλα στο φώς) ο πρόεδρος του Λιμενικού ταμείου !!!

Τα αυτοκίνητα του τέως Δήμου Ερμιόνης είχαν άδειες και πινακίδες κυκλοφορίας,ήταν καθ΄όλα νόμιμα κι εγώ για την εξυπηρέτηση του Δήμου μας είχα άδεια απο το ΓΓΠΠ να οδηγώ τρία απο αυτά(εντός νομού και εκτός νομού) επειδή κατέχω επαγγελματική άδεια οδήγησης!
Έχω χαρτάκια γι΄αυτά που σας λέω και μπορώ να τα κουνάω χωρίς να μου φεύγουν απ΄τα χέρια... 

Με δύναμη! ΔΥΝΑΤΑ!


Καλή η αναφορά του κ. Δημάρχου για την επισκευή του αυτοκινήτου ΚΗΙ 3930.Το Δημοτικό συμβούλιο Ερμιόνης το 2003 μου είχε παραχωρήσει φορτηγάκι διπλοκάμπινο και ΟΧΙ τζιπ πολυτελείας όπως είχε παραχωρήσει ο τέως Δήμος Κρανιδίου στο σημερινό Δήμαρχο κύριο Καμιζή και με σωφέρ να τον κυκλοφορεί.....
.......


Δεν είδα όμως να αναφέρει ο Δήμαρχος, ούτε λέξη για την σκουπιδιάρα που κυκλοφορεί χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς πινακίδες αγαπητό μου Εικονοσκόπιο ... Βέβαια δεν το οδηγάει όμως αυτός να είναι εκτεθειμένος στις αρχές! 6 μήνες τώρα Χωρίς άδεια και πινακίδες ...



Eύχομαι ο Δήμαρχος να απαντήσει στην ουσία κάποια φορά για τις πινακίδες της Σουπιδιάρας και τα τέλη Λιμενισμού του Σκαφάτου(όπως βουίζουν οι εφημερίδες).

Θα τα βγάλει αυτά στο φώς;

Ας απαντήσει έστω και με αριθμό πρωτοκόλλου όπως συνηθίζει τώρα τελευταία!

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ
 ΔΗΜΑΡΧΟΣ 
του τέως Δήμου Ερμιόνης