eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

''Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ:ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΓΙ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ,ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥΣ''

ΑΝ. ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΧΟΡΕΨΩ...''
Ξέρω , πως ξέρεις και εσύ και ο περίγυρός σου, ότι ξέρω να ΓΛΕΝΤΑΩ ΚΑΛΑ!
Ξέρω , πως ξέρεις και εσύ και ο περίγυρός σου,οτι ξέρω να ΧΟΡΕΥΩ ΚΑΛΑ!

''Παρακάτω ακολουθεί αυτούσια η επιστολή του Δημάρχου Ερμιόνης.''



Αγαπητοί μου δημότες

 
Οι προσπάθειες του blogger, τoυ αυτοαποκαλούμενου δημοσιογράφου – παπαράτσι να μας πείσει ότι δεν του πιάνουν το χέρι και δεν τον χρησιμοποιούν, αυτοί οι λίγοι , οι ίδιοι και οι όμοιοι, πέφτουν στο … κενό!


Σας δημοσιεύω την υπ’ αριθμ. 60/1989 Απόφαση Κοινοτικού Συμβουλίου:




Θέμα 15ον: Αίτηση Σταμάτη Δαμαλίτη « Θλιβερό επεισόδιο του Προέδρου της Κοινότητας Ερμιόνης, εις βάρος Δημότου»


Αριθμός απόφασης :60/1989


O Αντιπρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλίου, του Προέδρου κωλυομένου, είπε τα εξής: Διάβασε την από 27-2-89 αίτηση του συνδημότη μας Σταμάτη Δαμαλίτη, η οποία έχει ως εξής: “Διά της παρούσης αιτώ όπως καταδικάσετε την ανάρμοστη, αλλοπρόσαλλη και αψυχολόγητη συμπεριφορά του Προέδρου της κοινότητας Γ. ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ με επεισόδιο που δημιούργησε εις βάρος μου όταν την 22α του μηνός Φεβρουαρίου 1989 σε συζήτηση που γινόταν στο προαύλιο του Κοινοτικού μας Καταστήματος μεταξύ κοινοτικών συμβούλων και δημοτών για κοινοτική υπόθεση, συγκεκριμένα καταπάτηση κοινοτικού χώρου , μου επετέθη με ύβρεις , όπως μαλάκα, βλάκα κ.λ.π και στη συνέχεια άσκησε σωματική βία πάνω μου. Για τα παραπάνω σας καλώ να καταδικάσετε την ασύστολη και ανάρμοστη συμπεριφορά του Προέδρου της Κοινότητας μας και να τον συμβουλέψετε προς αποφυγή παρόμοιων θλιβερών επεισοδίων που προσβάλουν τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ό0λους τους δημότες μέλη της Κοινότητας μας καθώς ο κύριος Πρόεδρος διαδίδει ότι θα συνεχίσει, σε μερικούς ευτυχώς δημότες μας.»


Και εκκάλεσε το Κοινοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει.


Το Κοινοτικό Συμβούλιο μετά διαλογικά συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη του την αίτηση του ενδιαφερόμενου.

 
Αποφασίζει

 
Ο Αντιπρόεδρος δεν ήταν παρόν στο συμβάν και αφού ήταν εκτός Συμβουλίου και έξω του Κοινοτικού Καταστήματος, κάθε δημότης πρέπει να σέβεται τον Πρόεδρο. Συμφωνούν και οι Κ. Σ. Δημαράκης, Βογανάτσης, Γκάτσος, και Γανώσης ο οποίος συμπληρώνει: και διά το ιδιότροπο της φύσεως του ατόμου αυτού, που έκανε την αίτηση αυτή και το οποίο ενοχλεί κατ’ επανάληψη το Κ.Σ. με τις αλλεπάλληλες αιτήσεις, που έχει κάνει. Ο Κ.Σ. Δρούζας: είμαι εκ διαμέτρου αντίθετος, με τέτοιου είδους ενέργειες από οποιοδήποτε άτομο κι αν προέρχονται. Καλώ δε τους αντιδίκους να δώσουν τα χέρια και να συμφιλιωθούν. Επίσης καλώ όλους μέσα στο Κ.Σ. να κρατούν την αρμόζουσα στάση ώστε να γίνεται διάλογος με επιχειρήματα, ο Κ.Σ. Λεμπέσης: κακίζω την ενέργεια του προέδρου που έγινε έξω από το Κοινοτικό Κατάστημα και προτείνω σ’ ένα Κοινοτικό Συμβούλιο να δώσουν τα χέρια. Ο Κ.Σ. Κούστας: απέχω τελείως από την ψηφοφορία γιατί θεωρώ έξω από κάθε λογική την ύπαρξη τέτοιας συμπεριφοράς από δημόσιο άνδρα.-

 


Αφού συντάχθηκε και αναγνώσθηκε το πρακτικό αυτό υπογράφεται ως κατωτέρω:




O Αντιπρόεδρος                                    Η Γραμματέας                                                Τα μέλη



Α. Κασνέστης                                         Α. Σκλαβούνου                                                  Β. Δημαράκης
                                                                                      
                                                                                                                                       Ν. Βογανάτσης

                                                                                                                                          Φ. Γκάτσος
        
                                                                                                                                          Γ. Γανώσης
                                                                                                                                         Η. Δρούζας

                                                                                                                                        Α. Λεμπέσης

                                                                                                                                         Σ. Κούστας





Ακριβές απόσπασμα

Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ

 
Η Γραμματέας

ΑΝΝΑ ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ




Και τον ρωτώ;;;!!! Γιατί δεν βρέθηκε τότε κανείς να του συμπαρασταθεί , να τον παρηγορήσει από τον σημερινό του περίγυρο ;;;!!!


Τότε είχε ανάγκη την συμπαράσταση, γιατί ήταν αναδυόμενος αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος από τα νερά του Αιγαίου , από τoυς κάβους των Κυκλάδων…

 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ





Τότε βέβαια ήταν άλλος Πρόεδρος!!! Δεν ήταν ο πρώτος και ο τελευταίος Δήμαρχος Ερμιόνης δηλ. εγώ που γνώρισα μεγάλες χαρές και συγκινήσεις στη πολύχρονη θητεία μου, που οι δημότες μου, με εξέλεξαν 4 συνεχόμενες τετραετίες και τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της ψυχής μου!!!


Αυτή τη χαρά δεν την ένιωσαν , ούτε θα την νιώσουν ποτέ, αυτοί οι λίγοι που τον χρησιμοποιούν, διότι ΔΕΝ είχαν την δύναμη να είναι ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ! Ήταν και είναι, μόνο για να ακολουθούν… και να παρουσιάζουν συνδυασμούς και τους επικεφαλείς τους…!!!


Εγώ αυτοαποκαλούμενε δημοσιογράφε blogger, δεν χρησιμοποίησα ποτέ την «σωματική βία» πάνω σου, που αναφέρεις στην αίτησή σου…


Εγώ έχω άλλον τρόπο να σε γλεντήσω,εγώ έχω άλλο τρόπο να σε χορέψω …τώρα που τελειώνει η θητεία μου ως ο μοναδικός Δήμαρχος Ερμιόνης!!!


Ξέρω , πως ξέρεις και εσύ και ο περίγυρός σου, ότι ξέρω να ΓΛΕΝΤΑΩ ΚΑΛΑ!


Ξέρω , πως ξέρεις και εσύ και ο περίγυρός σου,οτι ξέρω να ΧΟΡΕΥΩ ΚΑΛΑ!




Εγώ δεν θα σου πω έχε γεια! Τώρα ήρθε η σειρά μου!

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΕΓΩ!!!

Δεν θα σας αφησω άλλο Λάσκα...... 

Τώρα βέβαια που απέκτησες και άλλο τίτλο εκτός από αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος – παπαράτσι – ερευνητής της δημοσιογραφίας ,ΑΥΤΟΧΡΙΣΘΗΚΕΣ εθελοντής του Δήμου Ερμιονίδας.

Τώρα λοιπόν θα ασχοληθώ πιο δυνατά μαζί σας!


Όσο για το περιοδικό που αναφέρεις, εγώ δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις να το κρίνω…αυτό το κρίνουν έγκριτοι συμπατριώτες μας δημοσιογράφοι και καταξιωμένοι συμπατριώτες μας επιστήμονες συγγραφείς, Με Βαριά Πένα!


Εγώ εχω μάθει πάντα στα τοπικά περιοδικά και εφημερίδες να κρίνω τον εκδότη τους!!! Η όψιμη εκδότρια του περιοδικού αυτού έχει έναν άλλο τρόπο να το κυκλοφορεί… Χέρι – Χέρι…. Βέβαια τον οδηγητή, η ΚΝΕ , τον μοίραζε σε όλα τα χέρια!Αυτή η όψιμη εκδότρια το διανέμει η ίδια, επιλεκτικά, σε λίγα χέρια και παρακαλετά!!!

Επειδή μέχρι σήμερα οι δαιμόνιες έρευνες σου σε βάθος(ΜΥΛΟΣ ΚΡΟΘΙ-ΝΗΣΙΔΑ ΚΑΠΑΡΗ - ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ - ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΜΠΙΣΤΙ κ.α πολλές) έχουν φέρει τρομερά-ασύληπτα αποτελέσματα, θα σου αναθέσω κι εγώ μια έρευνα ΣΤΑΜ ΝΤΑΜ!!!!!

Είναι ΝΟΜΙΜΟ ή ΠΑΡΑΝΟΜΟ τα παιδιά των φροντιστηρίων και ειδικότερα των ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ να κάνουν μαθήματα σε ΥΠΟΓΕΙΑ;;;;;;;

Περιμένω τα αποτελέσματα της έρευνας σου να τα ανακοινώσεις 
στο κοινό απο όποιο μέσο θες ΣΤΑΜ ΝΤΑΜ..... ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ 


Εις το επανιδείν……..


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ