eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Ο Τάσος Τζανής στο Περιφερειακό Συμβούλιο για το θέμα της Διοργάνωσης Διεθνούς Συνεδρίου Τουριστικής Προβολής από την Περιφέρεια Πελ/νησου!

Τάσος Τζανής: Περιφερειακός Σύμβουλος Αργολίδας
- Η...."μακρινή και ξεχασμένη Ερμιονίδα" έχει πλέον ισχυρή εκπροσώπηση στο κέντρο λήψης των αποφάσεων της Περιφέρειας, δια του Τάσου Τζανή!

- Τοποθέτηση τεκμηριωμένη, με στοιχεία και προτάσεις για την αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου, έκανε στο πρόσφατο Περιφερειακό Συμβούλιο ο κ. Τάσος Τζανής


Αναλυτικά όλα όσα είπε:

Ο ρόλος και η συμβολή του τουρισμού στο Α.Ε.Π. της Χώρας είναι πολύ σημαντικός.
Η δε σπουδαιότητα τέτοιων δράσεων και σχεδίων, (όπως το προτεινόμενο συνέδριο), προωθούν το τουριστικό προϊόν αποτελεσματικά και συντονισμένα.
Η άμεση  συμβολή του τουρισμού στο Α.Ε.Π. το 2014 ήταν 17 δις ευρώ ή το 9% του Α.Ε.Π.
Συνολικά ανέρχεται στο 20% με 25% του Α.Ε.Π. και σε ορισμένες περιοχές, (π.χ. στην Ερμιονίδα), ανέρχεται στο 50% του τοπικού Α.Ε.Π.
Για κάθε 1 ευρώ που εισέρχεται από τον εξωτερικό
τουρισμό,(άδηλοι πόροι), η πραγματική προσφορά έμμεσα, (όλης της τουριστικής βιομηχανίας) στο Α.Ε.Π. ανέρχεται σε 2,60 ευρώ.
Για το 2013, οι εργαζόμενοι και οι αυτοαπασχολούμενοι ήταν συνολικά 741.000 άτομα εκ των οποίων περίπου 350.000 εργάζονταν σε αμιγώς τουριστικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία από το ινστιτούτο του ΣΕΤΕ.
Τα δυο τελευταία χρόνια υπήρξε μεγάλη αύξηση στις αφίξεις, χωρίς όμως να αποδώσει αντίστοιχα οφέλη λόγω της μείωσης των ημερών διαμονής.
Η αύξηση επήλθε κυρίως λόγω προβλημάτων των Μεσογειακών ανταγωνιστικών Κρατών.
Λόγω της μεγάλης ελαστικότητας  που παρουσιάζει ο τουρισμός σε σχέση με το εισόδημα αλλά και του έντονου ανταγωνισμού, απαιτείται σοβαρή και μεθοδική αντιμετώπιση στο ζήτημα της προώθησης του συγκεκριμένου προϊόντος.

Ο ρόλος της Περιφέρειας:
1) Υποδομές:

- Γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση, (δρόμοι, λιμάνια, αεροδρόμια),
-Νερό
-σκουπίδια.

2) Προώθηση του τουριστικού προϊόντος σε επίπεδο Στρατηγικού Σχεδιασμού:

Αφορά ολόκληρη την Πελοπόννησο συνολικά αλλά και όλες τις μορφές του προσφερόμενου τουρισμού.
Προϋπόθεση η άριστη γνώση του τι προσφέρουμε, που και πότε.
Στη συνέχεια η οργάνωση, (δηλαδή η προσαρμογή σε συγκεκριμένα τουριστικά προϊόντα και στις ειδικές περιοχές που αυτά προσφέρονται), πρέπει να γίνεται σε επίπεδο Νομού.
Η πλήρης εξακτίνωση των τουριστικών πακέτων σε επίπεδο Δήμων ή περιοχών αυτών είναι μείζονος σημασίας!

Χαρακτηριστικά Τουριστικής Προβολής:

1) Πρέπει να απεικονίζουν την "Τουριστική συνείδηση" με φερεγγυότητα, χωρίς υπερβολές και ψέμματα αλλά με πραγματικά δεδομένα.

2) Να γίνονται τακτικά συναντήσεις για να ενημερώνουν ή να υπενθυμίζουν την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών μας.

3) Όχι στη συνολική παρουσίαση των πάντων αλλά ούτε και πολυκερματισμός προγραμμάτων σε επίπεδο μιας μικρής πόλης ή ενός μόνο ξενοδοχείου.

4) Να αντιστοιχούν οι υπηρεσίες στις πραγματικές ανάγκες των πελατών με βάση το είδος του τουριστικού προϊόντος που επιλέγουν οι επισκέπτες και τον διαθέσιμο για διακοπές χρόνο.

Προτάσεις:

1) Συμμετοχή και σε άλλες ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ εκθέσεις και fora με στοχευμένη πελατεία και άνοιγμα στις αγορές Ρωσίας και Κίνας.

2) Καθιέρωση Ετήσιων ημερίδων-διημερίδων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού σε επίπεδο Νομών με την φροντίδα των Αντιπεριφερειών, (τον μήνα Νοέμβριο), με σκοπό τον ετήσιο απολογισμό και προγραμματισμό.