eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

''Απο τον Φασισμό, στην χυδαιότητα και μετα... στην ολοκληρωτική Καταδίκη της «ψυχής και του σώματος»;;; ''



Σήμερα το πρωί πληροφορήθηκα με έκπληξη πως ο κύριος Σταμάτης Δαμαλίτης του Δαμιανού και της Γαρύφως(βλέπε φωτό) αναφέρεται στο όνομά μου (μέσα απ΄το blog του) <<χρεώνοντάς>> μου πεισματικά με ύπουλο και φωτογραφικό τρόπο την στήλη ΕΙΔΑΜΕ - ΜΑΘΑΜΕ - ΑΚΟΥΣΑΜΕ , η οποία είναι στήλη αναγνωστών, δεν φέρει την υπογραφή μου και δεν είναι προ'ι'όν δικής μου γραφής.

Εννοείται βέβαια πως δεν θα ασχοληθώ ποτέ για θέματα ενημέρωσης , εικόνας . επικαιρότητας και τύπου γενικότερα, με έναν συνταξιούχο ψαρά του Ν.Α.Τ που υποδύεται και αυτοαποκαλείται Δημοσιογράφος (ξέρω καλά το ιστορικό του καλπικα πτυχία - παρατυπίες και πολλά άλλα) προφανώς για να προσπαθήσει να καλύψει προσωπικά του απωθημένα.  

Δεν θα επεκταθώ παραπάνω προς το παρόν γι΄ αυτόν... τον συνταξιούχο ψαρά του Ν.Α.Τ.


Άλλωστε για τον κύριο Σταμάτη Δαμαλίτη του Δαμιανού και της Γαρύφως και την χυδαία γραφή του έχει αποφανθεί πρόσφατα το δικαστήριο και του επέβαλε ποινή φυλάκισης Έξι (6) μηνών με τριετή αναστολή για εξύβριση!

Όλα τ΄άλλα περισσεύουν απο εμάς.


Θα τον ενημερώσω Ορθά - Κοφτά για να τελειώνουμε:


Αν θα ξανασχοληθεί και ξαναπιάσει στο στόμα του προσωπικότητες , συναδέλφους μου στην εφημερίδα , διακεκριμένους καθηγητές Δημοσιογραφίας(όπως ο κύριος Μιχάλης Κυριακίδης) προσωπικός φίλος μου , τότε τον ενημερώνω και του στέλνω <<τελεσίγραφο>> πως θα με αναγκάσει να προσφύγω στην δικαιοσύνη και να πράξω τα δέοντα.

Να είναι σίγουρος δε, πως για τέτοια θέματα ηθικής και τάξης που έχουν να κάνουν με τον εαυτό μου σε επαγγελματικό επίπεδο αλλά και ιδιαίτερα για προσωπικούς μου φίλους που εκτιμώ και με έχουν βοηθήσει στη ζωή μου, δεν τα αφήνω άλυτα, ποτέ.

Τέλος, να ξέρει πως ξέρω πολύ καλά να του ξεκαθαρίσω αυτό το μπέρδεμα που του έχει δημιουργηθεί βαθιά μέσα του!

Επιθυμώ και ελπίζω να μην με αναγκάσει να το πράξω...



ΘΩΜΑΣ Ι. ΣΚΟΥΡΤΗΣ
Εικονολήπτης Επικαιρότητας και τέχνης - Εκδότης της Εφημερίδας ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ