eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:''Αποτέλεσμα, ήταν να καταφέρουν αυτοί οι δύο το ακατόρθωτο και πρωτοφανές στα χρονικά...''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
- Το έργο που έχει πράξει στη θητεία του ο επιτυχημένος Δήμαρχος του το εγκρίνουν μόνο οι Δημότες του με την ψήφο τους, σε αντίθετη περίπτωση του ρίχνουν μαύρο φούμο





Αγαπητοί συνδημότες,

Γνωρίζω από τα παιδικά μας χρόνια αυτόν τον παλιό μου συμμαθητή, τον Μάκη, αυτό το γούρι μου, όπως τον αποκαλούσα τότε που ήμουν Δήμαρχος.
Θα αναρωτιέστε γιατί τον αποκαλώ γούρι μου. Γιατί όποιον αντίπαλό μου υποψήφιο Δήμαρχο στήριζε και πρόβαλλε αυτός, εγώ έβγαινα Δήμαρχος για 4 συνεχόμενες τετραετίες. 
Ποτέ μου δεν έπαιρνα στα σοβαρά τα γραφόμενα του Μάκη, αυτού του αυτοαποκαλούμενου δημοσιογράφου και μπλόγκερ.

Πάντα του το υπενθύμιζα “Μάκη, για να γίνεις έγκριτος δημοσιογράφος και για να μη σου πιάνουν το χέρι και το μολύβι άλλοι, πρέπει να έχεις την κατάλληλη μόρφωση”.
Γιατί δεν μπορεί να αυτοαποκαλείσαι δημοσιογράφος, βρέ παλιέ συμμαθητή Μάκη, όταν είσαι απόφοιτος της έκτης Δημοτικού.


Ψαράς μεγάλος ναι!! Δημοσιογράφος όχι!!

Αντιθέτως σε αυτόν τον αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο και σε αυτόν τον μπλόγκερ, ανέθεσε ο Μεγάλος, ο πρώτος Δήμαρχος της Ερμιονίδας, την προβολή της προεκλογικής του εκστρατείας για την Προεδρία της Κοινότητας Κρανιδίου.
Από το 2014, μετά την έξοδο του Μεγάλου από το Δημαρχείο, ο Μάκης είχε αναλάβει να προβάλλει μέσα από το μπλόγκ του, το έργο του με πληθώρα φωτογραφικού υλικού.

Αποτέλεσμα, ήταν να καταφέρουν αυτοί οι δύο το ακατόρθωτο και πρωτοφανές στα χρονικά.

Οι κάτοικοι του Κρανιδίου καταμαύρισαν τον πρώτο Δήμαρχο Ερμιονίδας και τον κατέταξαν προτελευταίο Κοινοτικό Σύμβουλο, στο επταμελές Κοινοτικό Συμβούλιο Κρανιδίου.

Το γούρι μου ο Μάκης, το έκανε πάλι το δικό του και κατάφερε το ακατόρθωτο!!!

Μια συμβουλή θα δώσω σε αυτούς:

Το έργο που έχει πράξει στη θητεία του ο επιτυχημένος Δήμαρχος του το εγκρίνουν μόνο οι Δημότες του με την ψήφο τους ή αλλιώς του ρίχνουν μαύρο φούμο και δεν λογαριάζουν κανέναν δημοσιογράφο ή μπλόγκερ.

Βλέπω λοιπόν στο δημοσίευμα αυτών των δύο, να αποκρύπτουν όλη την αλήθεια:

Ναι, ήμουν μάρτυρας κατηγορίας. 

Το Εφετείο όμως, μείωσε κάτω από το ήμισυ την ποινή φυλάκισης που είχε επιβάλλει το Πρωτοδικείο. Το μέγεθος της ποινής ας το αναφέρουν οι ίδιοι, ο μπλόγκερ και ο Μεγάλος πρώτος Δήμαρχος της Ερμιονίδας.

Εις το επανιδείν.


Ανάργυρος Λεμπέσης
Δήμαρχος
του τέως Δήμου Ερμιόνης