eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

''Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ''

  ''- Η ΕΡΜΙΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ
- ΝΙΣΑΦΙ... Μ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜ ΝΤΑΜ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΑΣΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!''

Την ώρα που η χώρα «βυθίζεται» στην οικονομική κρίση με capital controls, καθυστερήσεις στις συναλλαγές , δυσκολίες συναλλαγών και εμπορευμάτων για τους ελεύθερους επαγγελματίες, την ώρα που συνομίληκοι μου και η νεολαία γενικότερα έχουν χάσει τη γή κάτω απο τα πόδια τους βλέποντας το μέλλον τους σκοτεινό, την ώρα που οι πολίτες και συνδημότες μας δυσκολεύονται να ορθοποδήσουν στην καθημερινότητα κι έχουν γονατίσει στην κυριολεξια, την ώρα που όλες οι τοπικές εφημερίδες έκλεισαν με λουκέτο (λόγω οικονομικών δυσκολιών που αντιμετώπιζαν), πήρα την πρωτοβουλία κόντρα στην κρίση , κόντρα σε όλους, κόντρα στο τότε νοσηρό κατεστημένο της πρώην δημοτικής αρχής που ποτέ δεν βοήθησε την εφημερίδα κι έναν δημότη της, νέο σε ηλικία 29 χρονών τότε που δημιούργησε ένα (αξιοπρεπέστατο και επαγγελματικό καθ΄ομολογία όλων) έντυπο ,την εφημερίδα ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ.



Με τις προσωπικές μου γνώσεις - προσπάθειες, με την δύναμη που πήρα απο τους φίλους μου και τους συνδημότες , με την αφιλοκερδή/απλόχερη βοήθεια των συνεργατών μου(αναγράφονται στην εφημερίδα) και ιδιαίτερα με την στήριξη των γονιών μου, δημιούργησα την μοναδική εφημερίδα που κυκλοφορεί στην Ερμιονίδα, το ''ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ'' με αποκλειστικά θέματα που αφορούν την Ερμιονίδα(στο μεγαλύτερο μέρος) την Υδρα και τις Σπέτσες.



Σ΄αυτή την περίοδο(για όλο το 2016)λοιπόν όπως έχω υποσχεθεί στους αναγνώστες μας η Εφημερίδα ''Εικονοσκόπιο'' θα συνεχίσει να βγαίνει και να ενημερώνει αναλυτικά , με όλα τα νέα της περιοχής που αφορούν τον κάθε μήνα ξεχωριστά έστω και με καθυστέρηση.
Πιστεύω πως αυτή την καθυστέρηση (λόγω οικονομικής κρίσης) την κατανοούν όλοι οι λογικοί συνανθρωποι μας ακόμα και.. οι πέτρες !




Κι ενώ στη περιοχή όλοι(ανθρώποι των γραμμάτων , της τέχνης , απλοί συνανθρωποι μας, της καθημερινότητας) μας δίνουν συγχαρητήρια για την εγκυρότητα και την αισθητική της εφημερίδας και των έγκυρων(γνωστών δημοσιογράφων στο Πανελλήνιο) συναδέλφων μου που υπογράφουν αφιλοκερδώς στην Εφημερίδα Εικονοσκόπιο και για πρώτη φορά στα χρονικά τοπικής εφημερίδας



στην Ερμιόνη δυστυχώς υπάρχει «ένα δίποδο ον» που δεν έχει εφοδιαστεί με την κατάλληλη παιδεία ,δεν έχει πάει σε σχολή για να γνωρίσει τις αρχές της ενημέρωσης, ούτε έχει την τσίπα και το μυαλό μέσα στο κεφάλι του για να κατανοήσει τις δυσκολίες της εποχής αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε εμείς οι Νέοι. 



Αυτός είναι...
... ο Γνωστός ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ της ενημέρωσης με το όνοματεπώνυμο Σταμάτης Δαμαλίτης.*Το γιατί είναι απατεώνας θα το αποδείξω παρακάτω



Ο Σταμάτης Δαμαλίτης ότι κι αν ισχυρίζεται και φαντασιώνεται κατα καιρούς πως έχει πράξει στο παρελθόν μέχρι σήμερα με την ιδιότητα του δημοσιογράφου (η οποιαδήποτε ειδικότητα έχει σχέση με ΜΜΕ) είναι παρανομία.


Δηλώνω λοιπόν σήμερα για πρώτη φορά, δημόσια με την υπογραφή μου ως Θωμάς Ι. Σκούρτης πως ο Σταμάτης Δαμαλίτης του Δαμιανού είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ της ενημέρωσης αφού ούτε σε σχολή έχει φοιτήσει ούτε νόμιμο πτυχίο αναγνωρισμένο απο το κράτος κατέχει!




- Επειδή με την υπογραφή μου που φέρει το όνομα Θωμάς Ι. Σκούρτης, δεν έχω ασχοληθεί μέχρι σήμερα ποτέ μαζί του για θέματα τύπου και ενημέρωσης διοτι ο Σταμάτης Δαμαλίτης είναι συνταξιούχος ψαράς και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που ονομάζεται ηλεκρονικά και έντυπα ΜΜΕ.


- Επειδή λοιπόν οι αρχές ήθους κι αξιοπρέπειας που με μπόλιασαν οι γονείς μου δεν μου επιτρέπουν να ασχολούμαι με έναν τέτοιον ΑΠΑΤΕΩΝΑ αλλά ούτε και με την ''βρώμικη / ανήθικη αυλή του''...
Δεν θα του επιτρέψω ποτέ όμως να πιάνει στο στόμα του το όνομα μου για θέματα Νομιμότητας και ηθικής!
-Την άδεια που έχω εγώ απο το κρατος για την Εφημερίδα την ξέρω εγώ και την τηρώ με νομιμότητα όπως όλα στη ζωή μου.

Έλα όμως που καταντήσαμε να υποδεικνύει ένας αγράμματος ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ της ενημέρωσης με 6μηνη δικαστική φυλάκιση και 3 χρόνια αναστολή τι υποχρεώσεις έχουν οι δημότες στο κράτος ;;;



-Να γνωρίζει λοιπόν ο κ. Σταμάτης Δαμαλίτης πως πρέπει να πλένει πολλές φορές τό στόμα του πριν αναφερθεί στον Θωμά Ι. Σκούρτη για θέματα Νομιμότητας και ηθικής γιατί ξέρει πως ξέρω απο πρώτο χέρι και πολύ καλά τό μαύρο και βαρύ παρελθόν του...!!!

-Πρέπει να πλένει πολλές φορές τό στόμα του πριν αναφερθεί στο όνομα μου για θέματα Νομιμότητας και ηθικής γιατί ξέρει πως ξέρω απο πρώτο χέρι και πολύ καλά... το ''στιγματισμένο και τραυματισμένο'' δικαστικό του παρελθόν.



-Τώρα όσο για την ηθική του υπόσταση , την προσφόρα του σαν Πατέρας - σύζυγος και την προσφορά του στον συνάνθρωπο μας, δεν θα την κρίνω εγώ απο εδώ, γιατί δεν έχω το δικαίωμα...

Αυτά τα συμπεράσματα έχουν ληφθεί και κριθεί απο την τοπικη μας κοινωνία κι απ΄ αυτούς που πρέπει.


Ξέρει, πως τα ξέρω πολύ καλά όλα αυτά...!!!!



ΙΔΟΥ λοιπόν γιατί ο Σταμάτης Δαμαλίτης είναι με βούλα και σφραγίδα απατεώνας και παραπλανητής με ασέβειες προς την δικαιοσύνη «ασελγόντας...» στην ενημέρωση των δημοτών:

* Ο Δημοσιογράφος για να οικειοποιηθεί αυτή την ιδιότητα εκτός από το απολυτήριο λυκείου θα πρέπει να έχει αποφοιτήσει και από σχολή Δημοσιογραφίας αναγνωρισμένη απο το κράτος.Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα εφόδια που παίρνει ο επαγγελματίας Δημοσιογράφος κι έτσι έχει αποκτήσει Δημοσιογραφική δεοντολογία, έχει μάθει να σέβεται και να υπηρετεί τους νόμους και τους κανόνες του κράτους. Εάν δεν έχει μάθει κάποιος να σέβεται και να τηρεί νόμους και κανόνες τότε τον περιμένει η Δικαιοσύνη.

Ο Σταμάτης Δαμαλίτης είναι απόφοιτος της έκτης Δημοτικού.


''Η ΚΑΛΠΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ''

**Ο Σταμάτης Δαμαλίτης παραπλανούσε τους αναγνώστες δείχνοντας δημοσίως μια κάλπικη ταυτότητα Δημοσιογράφου , όμως είχε τέτοια ασέβεια που δεν παραπλανούσε μόνο τους αναγνώστες του δείχνοντας παράνομη ταυτότητα αλλά προσπάθησε να παραπλανήσει και τις δικαστικές αρχές καταθέτοντας ενόρκως στις συνεδριάσεις του Τριμελούς Πρωτοδικείου Ναυπλίου ανάλογα με την επιθυμία του δίχως σεβασμό και τσίπα προς τις δικαστικές αρχές που όλοι πρέπει να σεβόμαστε:

Στην συνεδρίαση της 988/2012 Απόφαση Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ναυπλίου κατέθεσε ενόρκως κατά λέξη :

''...είμαι τοπικός δημοσιογράφος-είμαι εθελοντής δημοσιογράφος - το κανονικό μου επάγγελμα είναι ψαράς...'' 
Στην άλλη όμως συνεδρίαση της 1631/2012 Απόφαση Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ναυπλίου κατέθεσε κατά λέξη ενόρκως σαν μάρτυρας κατηγορίας άλλο επάγγελμα απο αυτό που είχε καταθέσει στην προηγούμενη συνεδρίαση, νομίζοντας πως θα ενίσχυε και θα αποκτούσε βαρύνουσα σημασία η μαρτυρία του δηλώνοντας ψεύτικο επάγγελμα: 

''Επαγγέλματος Δημοσιογράφος ''
Το περίεργο και το σκοτεινό αυτού του απατεώνα της ενημέρωσης είναι πως μετά απο όλα αυτά τα ''πασπατέματα'' που έκανε στο ιερό ευαγγέλιο ζητούσε σε παλαιότερη δημοσίευση του ΕΔΩ, να τον συγχωρέσει ο Άγιος Ανδρέας...
Τι να πούμε πια μ΄αυτό τον ''αθεόφοβο'';;;

***Ο Σταμάτης Δαμαλίτης με την 860/2013 απόφαση του Μονομελούς Ναυπλίου, έχει καταδικαστεί 6 μήνες φυλακή με τριετή αναστολή για εξύβριση και χυδαία ανάρτηση ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.




Η Ποινή του βρίσκεται σε ισχύ μέχρι και τις 29 Μαϊου 2016. Όπως γνωρίζω εκτός των παραπάνω υποθέσεων, αυτή την στιγμή που γράφουμε όλα αυτά, εκκρεμούν εις βάρος του κάμποσες δικαστικές υποθέσεις με αντικείμενο τις χυδαίες αναρτήσεις για την κάλπικη αυτοαποκαλούμενη δημοσιογραφία του.

Κι όμως αυτός συνεχίζει να ασεβεί προς την δικαιοσύνη εδώ.


<<Έκτοτε, (επιτρέψτε μου να το πω) δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην Εισαγγελική αρχή.>>


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ >>

συνεχίζει να μην σεβεται Ιερείς, πολίτες, επιστήμονες, εκπαιδευτικούς,τον εκπρόσωπο της περιφέρειας, Δημάρχους, φορείς της Ερμιονίδας και άλλους πολλούς.

Όσο για τις θλιβερές επιθέσεις που έχει δεχτεί σε όλο του το κορμί απο αγανακτισμένους συμπολίτες μας δεν χρειάζεται να αναφερθώ εγώ περιγραφικά.
Τα έχει δημοσιοποιήσει-ομολογήσει ο ίδιος.

Σε στενά , σε Δημαρχεία, σε κοινότητες , στο Μπίστι, έξω απο νεκροταφεία - εκκλησίες , κωμικοτραγικές καταστάσεις με φωτογραφίες μετά απο ξυλοδαρμούς έχει δεχτεί απο συνδημότες μας στο προσωπό του και..άλλα πολλά.

Θέλω να Πιστεύω πως τα βαθύτερα αίτια των χυδαίων αναρτήσεων του είναι υποκινούμενα απο μια ''βρώμικη αυλή'' που τον περιστοιχίζει και τον χρησιμοποιεί ενδεχομένως για να καλύψουν τις Νοσηρές και ανήθικες φαντασιώσεις τους...Αυτοί ας μην ανησυχούν, έχουμε καιρό να τα λέμε.

Τέλος αν συνεχίσει και ασχολείται με το προσωπο μου για θέματα νομιμότητας και ηθικής τότε θα πράξω τα Νόμιμα!

Υ.Γ:-ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ -



 -ΤΟΝ κ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΩ ΠΟΤΕ!!!-

ΤΕΛΟΣ
Θωμάς Ι. Σκούρτης
Εικονολήπτης Επικαιρότητας & Τεχνων
Εκδότης έντυπης Εφημερίδας ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ